سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه نوزاد ۴۸روزه
وقت بخیر آقای دکتر دختر من ۴۸روزشه از دیروز سرفه میکنه امروز احساس کردم صداش گرفته و سرفه اش خلطی چه دارویی تجویز میکنید؟
- واکسن ۲ ماهگی
سلام اقای دکتر بنده در هفتم مهر ماه زایمان کرده و نوزاد نارس ۱۵۰۰ ب دنیا اوردم امروز ۲ماهه بود وزنش ۲۷۰۰ میشه واکسن ۲ ماهگی زد؟
- تشنج نوزاد
سلام .آقای دکتر پسر آبجیم تشنج خفیف داره ایا درمان میشه خیلی نگرانیم میشه راهنمایی کنید
- اسهال نوزاد
سلام خسته نباشید بچه من اسهال هست سبز رنگه مث کف میمونه۴ماهشه
- سلامتی نوزاد حین تولد
سلام آقای دکتر.خدا قوت، نوزاد کوچولوی من بعد از تولدش اصلا گریه نکرد.آیا سلامتی او به مخاطره نخواهد افتاد؟ دچار مشکل نخواهد شد؟
- تغذیه
سلام خسته نباشین تو هشت ماهو هستش یعنی ۱۸ میره تو نه ماه میتونم اب عدس با تخم مرغ و سیب زمینی بدم
- نوزاد
تو رو خدا کمکم کنبن دارم دیوونه میشم.دختر ۴ماهه ای دارم که از سر نادانی سه ماهی میشه برای ادرار سوختگی بهش تریا میسیون ان ان زدم.حالا روی ناحیه تناسلیش موهای کرکی بور ولی بلندی رشد کرده.چیکار کنم؟ چه اقدامی لازمه انجام بدم؟ چیکار کنم بریزه موها؟ ممکنه هیچوقت نره؟
- بدقلقی شیرخوار
با سلام ،نوزاد من ۱۲۰روزه ش هست حدود ۴ هفته اس که موقع شیر خوردن نق میزنه و امتناع میکنه و کم وبیش شیر میخوره و زور میزنه،با تغییر حالت شیر دادن و ایستاده شیر دادن و آواز خوندن براش درست نشد،انگار که میخواد شیر بخوره یه چیزی اذیتش میکنه، اما وقتی که خواب باشه حسابی شیر میخوره،درکل نوزاد سرحاله و موقع بیداری بازی میکنه وزنش هم ۸ کیلو هست و سه روزه کل شبانه روز ۲ الی ۳ دفعه مدفوع میکنه ۶ الی ۷ بار هم ادرار میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید
- پاكشیدن
سلام علت اینکه نوزاد پاهایش را در مرحله دندان درآوردن بهم میکشد چیست ؟
- اندام تناسلی نوزاد دخترچ
- مالیدن بینی
نوزادم نه ماهه دو ماهه که شیر خشک میدم یک ماهه که استفراغ میکنه و سه روز که گوش چشم و بینی شو میماله خداخیرتون بده جواب این سوالو بدین و درضمن خیلی بیا اشتها شده دندونم در آورده
- رفلاکس
سلام برا رفلاکس نوزاد پنج ماهه دکترش شربتدمپریدون دادا...میخاستم ببینم عوارض نداره؟ بهش بدم؟ غذای کمکیش شروع بشه رفلاکسش کمتر نمیشه؟ تشکر
- دل درد نوزاد
سلام نوزاد 5ماهه ای دارم که شکمش کارنمیکنه و دل درد میشه.گاهی اوقات ازشیاف صابون استفاده میکنم بعد از چندثانیه شکمش کار میکنه و آروم میشه.شربت لاکتولوز هم بهش دادم وتاثیری نداشت.مدفوعش حالت چرک داره.چون میخوام غذا دادن بهش رو شروع کنم دچار مشکل شده ام و میترسم دل دردش شدیدتر بشه .چکارکنم که شکمش به طور طبیعی کارکنه؟؟
- تغذیه نوزاد
با سلام نوزاد یازده ماهه ای دارم که غذا را در دهانش نگه میداره و نمیخوره و با اینکه غذاهاش را متنوع کردم بازم در دهانش نگه میداره ممنون میم کمکم کنید
- شیردهی و مصرف آنتی بیوتیک
سلام روزتون شاد من یه دختر پنج ماهه دارم که شیر مادر میخوره الان برای پوست صورتم که پرجوش شده دکتر پوست قرص آزیترومایسن ۵۰۰ تجویز کردن یم روز در میون ۱ عدد مشکلی برای شیردهی فرزندم ایجاد نمیکنه؟ طعم شیر عوض نمیشه و یا ترشحش تو شیر زیاد نیست؟ پیشاپیش ممنون
- نگرفتن سینه مادر
باسلام نوزادیک ماه وبیست روزه ای دارم که چندروزه فقط درخواب سینه میگیره وخس خس سینه وخلط وگاهی موقع سرفه داره گرفتگی بینی هم دارد که دکترگفت سرمانخورده ایااین هامیتونه علایم کولیک باشه بعد ادرارش هم وقتی شیرخودم رامیخوره کم شده سه روزهم دفع مدفوع نداشته شیرخشک هم بهش میدم چون روزاصلا سینه نمیگیره البته قبلش میخورد ممنون جوابم رابدید
- استفراغ واسهال
سلام دخترم ۶ ماهشه چندروزن اسهال داره دوبار هم استفراغ کرده قطره پدی لاکت دادم ولی هنوز اسهالش خوب نشده آیا میشه پودرکیدی لاکت استفاده کنم؟؟
- سلام وقت بخیر نوزاد ۴ ماه و ۲۳روزه دارم بغلم بود دستم پشت کمرش نبود ب عقب خم شد و گریه شدید کرد اما یه کم بعد آروم شد ولی از فردای اون روز تا امروز ک میشه سه روز از اون قضیه گذشته دخترم کلا دیگه ساکت شده هیچی نميگه یه سری کلمات میگفت اصلا نمیگه چرا نکنه مشکلی پیش اومده؟
- گرفتگی صدای نوزاد
سلام پسرم سه ماهشه علائم سرماخوردگی داشت وارفتگی صداکه گرفتگی صداش بعدازدوهفته خوب نشده وبی قراری میکند تب نداره سرفه نمیکنه فقط صداش گرفته میخواستم ببینم باید به پزشک مراجعه کنم
- سینه
سلام .دخترم یازده ماهشه نوک سینه هاش داخل هستن مشکلی هستش؟باید دکتر ببرم؟

