Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر خسته نباشید اگر یه بچه ویروس سرماخوردگی داشته باشه تا چند روز میتواند به بچه دیگری انتقال بدهد
- شیاف کودکان
سلام اقای دکتر پسرم شربت استامینوفن نمیخورد ایا شیاف عوارض برای بدن دارد
- دخترم وزنش کمه
سلام خسته نباشید من دخترم ۸ ماهشه سرماخورده بود دکترش بهش آفاکسیم شربت داده ولی اسهال شدید گرفته وقتی دارو رو خورده ایا چیکار کنم
- بوی بددهان
باسلام من یه پسرسه ساله دارم دوهفته پیش سرماخوردولی سرماخوردگیش بیشترشبیه سرماخوردگی آلرژیک بودشربت آزیترومایسین دادم بهش خوب شدولی الان یک هفته هس دهنش بوی بدی میده بامسواک زدن خوب نشددندون خراب یا لثه عفونی هم نداره فقط توخواب مدام آب دهنشا قورت میده بدنش طوریه که همینکه هواسرد بهش بخوره زود سرمامیخوره ممنون میشم راهنماییم کنین به خاطرچیه
- سرماخوردگی کودک ۱۷ ماهه
سلام آقای دکتر روز خوش ببخشید واسه ابریزش بینی که رنگ سبز داره چه شربتی بدم و چه مقدار پسرم خیلی گرفتگی بینی شدید داره و اینکه هر ۸ ساعت سرماخوردگی کوریزان دو و نیم سی سی میدم و هر ۶ یا ۴ ساعت ۵ سی سی شربت استامینوفن آیا مصرف همزمان آینده شربت اشکال داره؟پسرم ۱۱ کیلو هست
- سلام کلاریسین موقعی که با اب مخلوط کردم شکرکی شد مشکلی نداره مصرف کنم
سلام شربت کلاریسین آنتی بیوتیک موقعی که با آب قاطی کردم شکرکی شد مشکلی نداره برای مصرفش
- دارو
پسر من ۸ ساله هست شربت آموکسی کلاو بهش دادن میخوره بالا میاره.حالا به جاش داروخانه سفکسیم داده.آیا خوبه بهش بدم ؟؟؟پسرم ۳۴ کیلو هست ، چقدر و هر جند ساعت باید بخوره
- قرت کردن خسته خرما
طفل سه سالم ۲۰ دقیقه پیش یک دانه خسته خرما قرت کرد باید چی کنیم خودش نرمال است شکر
- دوز شربت فارمنتین ۶۴۳ در هر ۱۲ ساعت
سلام پسرم ۸ سالش هست و ۲۶ کیلو وزن دارد دیروز دکتر دوتا شربت فارمنتین تجویز کرد هر ۸ ساعت ۸ سی سی اما با توجه به زمانش من نمیتوانم سر ساعت به پسرم شربت بدهم میخواستم بدونم میشود هر ۱۲ ساعت بهش شربت بدم و چند سی سی با تشکر از شما
- سلام پسدم ۸ ساله هست شربت ازیروترمایسین چند سی سی بهش بدم
- مدفوع
سلام روز،بخیر ،پسرم ۲۱ ماهه است و۴ روزه دفعات مدفوع بیشترو شل شده است بعدمدفوع مانند کف دفع میشودیا ابتدای مدفوع کف دفع میشود گاهی مواقع هم میگه دلم درد میکنه کمی هم بی قرار شده وکم اشتها میخواستم ببینم چکارشده و چه غذاهایی بدم ،ایا از خوردن میوه های فصل ممکنه باشه،خیلی متشکرم❤
- تب داشتن
با عرض سلام ادب و احترام دختر 4 ساله دارم که الان به مدت چند روز است که فقط تب میکند دکتر هم بردمش بهش استامینوفن و دیفن هیدرامین و سیفلیکسین داده. تار 6 ساعت که دارو مصرف میکنه حالش خوب میشه اگه از 6 ساعت بگذره دوباره تب میکنه
- ادویه
سلام و خداقوت دخترم پانزده ماهشه چه چیزهایی رو نباید اصلا بخوره مثلا اینکه میگن غذای سفره ادویه اینا واسشون ضرر نداره و نمک هر چی سر سفره میبینه میخواد
- میزان نصرف دارو
سلام برای پسرم که ۴۶کیلو است دوز مصرف سفیکسیم ۱۰۰چقدر باید باشد
- آزیترومایسین ۲۰۰
دخترم باید ۵ روز پیش آزیترو مایسین ۲۰۰ رو شروع میکرد اما به خاطر اشتباهی استفاده نکردن الان بعد از ۵ روز جواب گو هست بخوام استفاد بکنم؟
- سلام پسر یکساله بنده شیرخشک میخوره و یکسال است شیر خودم را ندادم بهش ولی شیر هنوز تو سینه هام هست آیا میتونم بعد از یکسال شیرخودم را به پسر بدهم احساس میکنم یکم چسبناک شده تعدادی از افراد میگندنده شیر فاسد شده ممنون از راهنمایی شما
- استرس وپوشک درمدرسه
سلام آقای دکتر پسرم دوسالشه فقط زمانی که آب میوه به خصوص وقتی آب میوه صنعتی ودلستر وماستو دوغ مصرف میکنه خیلی تکرر ادرار میگیره ایا این خطر ناکه میتونه علتش دیابت باشه مصرف اب میوه صنعتی درکودکان خطر ناک است؟
- سلام پسرم یک سال و سہ ماھشہ یک شب تب کرد الانم اسھالہ وسوختگی ادرار شدید دارہ چہ کار کنم
- تست ویتامین دی۳
سلام
ببخشید مصرف قرص ویتامین دی۳ با دوز ۵۰۰۰ هر روز برای دختر ده ساله مناسب هست یا خیر؟
باتوجه به اینکه تست ویتامین دی ۳.۲۵ بوده.
- یبوست
سلام آقای دکتر دخترم ۲سالونیمه یبوست داره وانواع شربت واکسی پلاس وسنا گل ولاکتولوز رو بهش دادم اثر نداشت لطفا راهنمایی کنید که پودر پیدرو لاکس اثر داره استفاده کنم یا خیر

