Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زدن پنیسیلین در شیر دهی
سلام وقت بخیر من یک نوزاد ۲۷ روزه دارم که شیر خودمو میدم بهش ،دندونم به شدت عفونت کرده با قرص برطرف نمیشه میتونم پنیسیلین استفاده کنم؟
- بالا آوردن نوزاد
سلام پسر من ۴ماهشه گهگاهی بعد از اینکه آروغ میزنه کمی شیر بالا می آورد ایا این بالا آوردن طبیعیه؟از شیر خشک استفاده میکنه و یسوال دیگه :رنگ مدفوع پسرم حدود یک ماهه که ب رنگ زرد هست این طبیعیه؟
- سرفه نوزاد
سلام و عرض ارادات - نوزاد 40 روزه سرفه میکنه - صدای سرفه عینه صدای سرفه خلط دار هست همراه با خرخر سینه ولی خلطی خارج نمیشه --تب نداره اشتهاش هم خوبه -لطفا راهکار بدین ممنون
- درمورد یبوست نوزاد
باعرض سلام وخسته نباشید.دختر من سه ماهشه.برا رفلاکس معدش دکتر شاسه امپرازول۱۰تجویز کرده که نصفشو صبح نصفشو شب بدیم.ولی بامصرف دارو یبوست میگیره.حتی یک چهارمم میدیم باز یبوست داره .دکترمون داروشو تغییر داد پنتوپرازول نوشته براش.ولی من تو گوگل جستجو زدم .نوشته بود زیر ۵ سال ممنوعه.لطفا راهنماییم کنید🙏
- پنیرک
سلام و خسته نباشیداقای دکتر نوزادم 16 روزشه شیر خشک هرسه ساعت 60 سی سی میخوره و مابینش هم اکثرا شیر مادر میخوره الان یکی دوروزه بعضی وقتها در طول روز یه بار تا دوبار به اندازه خیلی کوچولو پنیرک میاره اشکال نداره؟البته خیلی کم و کوچیکه . شربت دل درد هم از امروز بهش دادم. درضمن تو خونه یه بلوز آستین بلند و باشلوارمیپوشونمش خوبه
- یبوست نوزاد۰۰
با سلام نوزاد۹ماهه ای دارم که شیرخشک نان میخوره از ۶ماهگی که غذای کمکی ونان۲دادم (یبوست گرفته چه شیرخشکی خوبه همون نان۱ بدم مشکلی نداره؟؟؟
- باز شدن مجراي اشكي با قطره
سلام آقاي دكتر آيا امكانش هست مجراي اشكي با قطره و پماد باز شه همچين چيزي هست؟ امروز يك خانمي ميگفت پسرش رو برده دكتر تو يك روز با قطره و پماد باز شد و قي هم تمام شد شدنيه؟؟؟
- کودک
سلام خوب هستید خسته نباشید خدا قوت میخواستم بگم نوزاد من سرفه های خلط دار دارد جی کار کنم
- سرماخوردگینوزاد
سلامخستهنباشیدنوزادمیکماهههست سرفه بینش میگیره بردمش متخصص شربت کوفکس داده چکارکنم بهش بدم ندم
- کولیک
- بی اشتهای کودک هفت ماهه
بچه ان هفت ماهشه اوایل غذای کمکی بهش میدادم خوب میخورد ولی الان نمیخوره چیکار کنم شربت اشتهاور چی خوبه بدم بهش؟
- گریپ میکسچر
سلام وقت بخیر .برای نوزاد ۳۵ روزه چند بار در روز میتونم شربت گریپ میکسچر بهش بدم؟و فاصله بین هر وعده شیر (مادر)چند ساعت باید باشه؟
- بیرون روی نوزاد
با سلام نوزاد دو ماهه ای دارم که بعداز هر بار شیر خوردن بیرون روی دارد( مدفوع) آیا طبیعیه؟ به روزی نه ده بار هم میرسه خیلی نگرانم
- زردی صورت
نوازادمن که ب دنیااومده بودزرد16بوددکترقرص وشربت به دادمصرف کردم اومد7الان صورتش زردشده چکارکنم داروهایی که قبلا استفاده کردم براش رادارم آیااستفاده کنم براس آیاختنه یاحجامت کمکش میکنند
- سلام نوزاد
سه ماه هست دوهفته هست که اسهال شده هرچی شیرمادریاشیرخشک میخوره هم بالامیاره هم اسهال شده چیکارکنم
- مولتی ویتامین
سلام. آیا قطره مولتی ویتامین و زینک باعث بی خوابی در نوزادان میشه؟
- مصرف شربت پلارژین کیدز
دخترم سه ماهه است ما آنفلوآنزا گرفتیم اونم درگیر شده سرفه های خشک داره بهش شربت پلارژین میشه داد؟
- وزن گیری نوزاد
سلام من نوزادان ۵ ماه دو هفته داره از زمانی که پنج ماهش کامل شده و رفته تو ۶ ماهگی خیلی کم شیر میخوره وزن بدو تولدش ۳/۸۰۰بوده ووزن گیرش هم در این مدت عالی بوده به نظر شما چرا الان شیر خوردنش کم شده
- جوانه گندم برای نوزاد
سلام
آیا استفاده از جوانه گندم برای کودک بیست پنج روزه اشکال ندارد؟
- نوزاد 6ماهه
باسلام نوازد من 7ماهه به دنیا امده باوزن 810 گرم وزن فعلی ایشان 4850 هست سونوگرافی از سر نوارمعز گرفته شده نرمال بود ازنظر اقای دکتر ام ار ای از سرنوزاد گرفته شود خانه؟باتشکر

