Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن
تاخیر کوتاه مدت یعنی چند هفته؟
- شربت یا قطره
سلام ببخشید جواب شما برای من ارسال نشد برای نوزاد ۵ ماهه با شش کیلو و نیم وزن که دچاره ریفلاکس است، چقدر باید شربت یا قطره امپرازول بدهم؟
- سلام دکتر دختر من شیش ماهشهر فقط شیر خشک اچ ا میخوره ولی تن تن میره دستشویی روزی شیش بار آیا اشکال داره. پاینده حالت آب خالی هم نیس دون دون توش هست زیادم غلیظ نیس چیکار کنم کنم
- کم اشتهایی بچه ۵ ماه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم ۵ ماهشه ولی شیر خشک نمی خوره خودمم شیر ندارم وقتی شیر خشک میخوره روی لپش جوش میزنه وبه زور خوابش میکنم در طول شبانه روز فقط ۶۰۰ سی سی میخوره وزنشم ۷ کیلو لطفا کمکم کنید
- زدن ماسک برای نوزاد
سلام. ۲ ابان نوبت واکسن ۶ ماهگی دخترمه.اگر موقع رفتن به مرکز بهداشت براش ماسک بزنیم مشکل تنفسی پیش میاد براش؟
- واکسن آنفولانزا
سلام. نوزاد ۹ ماهه و مادر شیرده باید واکسن آنفولانزا بزنن؟
- جیغ زدن وبیقراری نوزاد 5ماهه
سلام من پسرم الان 5ماهشو تموم کرده همش بیقراره گریه میکنه نیم ساعت میکشه بخوابونمش بعد نیم ساعت بیدا میشه 5دقیقه بازی میکنه خودش بعدش شروع میکنه به گ یه که حتی با بغل کردن هم خوب نمیشه جیغ هاش شبیه ناله هست انگار داره زجرمیکشه وقتی بیدا ه اصلا حوصله نداره مدام ناله میکنه باید حواسشو پرت کنم به چیزی تاناله نکنه که اونم یکی دوبارکارسازه خیلی سخت شیرمیخوره بردم متخصص بهش قطره کولیک داد ولی اصلا تاثیری نداشت خودم گریپ میکسچر و پدی لاکت هم گرفتم تأثیری نداشت استامینوفن هم تاثیر نمیزاره قبل ازاینا تو یه ماهگی گریه های وحشتناک میکرد بردمش دکتر گفت کولیک داره دی سیکل مین و دایمتکون داد خیلی خیلی آرومش کرد بعد که سه ماهش شد من شربتارو قطع کردم چون میگفتن کولیک سه ماهگی خوب میشه خودش بعدش باز اذیت میکرد تااینکه دوفته هست جیغ میکشه و اصلا غیرقابل تحمله یعنی من خودم به خاطر اینکه بچم زج میکشه وکاری از ستم ب نمیاد دیوونه میشم توروخدا کمک کنید
- سکسکه
باسلام وخسته نباشید ببخشید آقای دکتر پسر ۳ماه ونیمه ریفلاکس داره واز دیروز سکسه اش هم زیاد شده واسه کاهش دفعات سکسکه اش چه کار باید کرد؟دارویی هستش؟روزی ۶،۷بار وهربار سکسکه اش ۲۰تا ۳۰دقیقه طول میکشه.خودشم خیلی اذیت میشه.
- حساسیت
سلام، نوزاد چهل روزه انگشت اضافی داشته، اونو جراحی کرده...دکتر سفکسیم ۱۰۰ داده...حساسیت داده و اسهال شده...چه دارویی بجاش بدم؟ممنون
- قد و وزن
سلام خدمت آقای دکتر نوزاد هشت ماهه ای دارم وزن تولد ۳۴۰۰و قدتولد ۵۰ ودور سر هنگام تولد ۳۵ بوده الان که هشت ماهش تموم شده وزن ۷۹۰۰قد ۷۱ودورسر ۴۳میباشد آیا رشد نوزاد من مناسب هستش یا خیر ؟نوزاد من خیلی کم شیر میخوره و خیلی کم اشتها میباشد ازتون ممنون میشم بفرمایین از چه مولتی ویتامین و قطره آهنی استفاده کنم
- واکسن
واکس ۴ ماهگی راتاچه مدت میتوان به تاخیر انداخت
- سینه نوزاد ۶ماه
رفتیم عکس گرفتن از سینه نوزاد گفتن عفونت داره کم براش انتی بیوتیک نوشتن برای ۱۰ روز انجام دادیم ولی گاهی از اوقات خس خس داره
- تب و استفراغ
سلام دخترم دو هفته است استفراغ شدید وتب شدید داره سه دفعه بردمش دکتر براش دارو نوشت اصلا فرقی نکرده خواهشا کمکم کنید
- ارده بدون شکر
سلام فرزند من ۱۰ ماه و نیمشه می تونم بهش ارده بدم؟؟
- افتادن نوزاد ٨ ماهه
سلام آقاي دكتر دخترم ٨ ماهشه مسافرت بوديم يهو از روي تخت با سر اومد زمين زمين هم چوب بود يه چند دقيقه اي گريه كرد و رنگش پريده بود خيلي نگرانم نكنه مغزش آسيب ديده باشه
- دولیکوسفالی
سلامراقای دکتر خسته نباشید تورو خدا کمکم کنید دارم دیوونه میشم همه ذوق و اشتیاقم ب ناراحتی و استرس تبدیل شده الان هفته 38هستم و سونو 36هفته گفتن گ سر بچه دولیکوسفال است یعنی باریک و کشیده ایاداین شکل طبیعی نیست زشته ممکنه بچمو مسخره کنن بعد از تولد تخت بخوابونی صاف میشه اصلا این سر چ جوریه تو رو ب خدا کمکم کنید جوابمو بدین
- سلام دخترم تقریبا یک سالشه چند روز دیگه میشه یکساله وزنش کمه لاغره میتونم شیر خشک بدم غذام درست نمیخوره چ شیرخشکی بدم
دخترم ۱ماهه هست شیرخشک بیومیل۱بهش میدم دوباردرروزمدفوع میکنه ولی سفت وسبزرنگ هستن بوی بدی هم میده چه کاری بایدانجام بدم
- مسمومیت نوزاد
سلا م شربت زینک سولفات زیاد به نوزاد ۶ ماه ام دادم میداد بیرون با ز من دوبا ره بهش دادم
- عفونت چشم
سلام نوزاد۱۵روزه دارم دکتر برای عفونت چشمش قطره باکتی مایدهر ۶ساعت یک قطره تجویز کرده.چشم نوزاد قرمز شده.رو قطره زیردوماه منع مصرف زده.چیکارکنم
- لرزش پا
با سلام بچه ی من دوماهشه چند روزی یکبار پای سمت چپش یه چند لحظه مبارزه علت چیست؟

