Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام دخترم یک سال و بیست روزشه شیرخشک سیمیلاک توتال کامعورت میخوره ولی دیگه پیدا نمیشه چه شیرخشکی جایگزینش کنم؟
- نوزاد
مدفوع نوزاد۳ماهه مثل سفیده تخم مرغ باشه طبیعی هست یا غیر طبیعی
- ریفلاکس نوزاد
سلام. دختری دارم 4 ماهه ریفلاکس معده داره شیر ببلاک ar میخوره به همراه قرص فاموتدین 20(نصف قرص در 10 سی سی آب حل میکنیم 2 سی سی بهش میدیم شب و روز) شیر مادر هم بهش میده وقتی شیر مادر میخوره خیلی اذیت میشه و استفراغ میکنه خواستم بیینم میشه شیر مادر بهش ندیم و قرص فاموتیدین رو قطع کنیم؟
- قد و وزن نوزاد
سلام دکتر پسرم چهارماهش وزنش6قدشم 65 چیکار کنم وزن بگیره خیلی لاغر شده سر مرتب ی طرف نگه میداره
- نوزاد نارس
سلام وقت بخیر،نوزاد من ۳۰ هفتگی ور تاریخ ۱۶ شهریور متولد شده،بیمارستان تاریخ ۲۶ مهر برای معاینه شبکیه چشم او نوبت داده است،میخواهم بدانم تاثیر ۱۰ روز تاخیر بر روی چشمان فرزندم چقدر است ؟
- سرما خوردگی نوزاد4ماهه
سلام پسرم 4ماهشه سرفه خلت دار میکنه و یکم تب داره چه
- بچه
سلام بچه من کاغذ بسته ی سبزی خشک رو خورده الان خیلی بی حاله روی زمین بند نمیشه .خیلی فک نکنم خورده باشه مثالا ۱ چهارم از ۱ چهارم کل کاغذ رو خورده
- بی قزاری شب شیرخوار۳ماهه
سلام خسته نباشید،شیرخوارم ۵روزه ۳ماهه شده وتوی این ۵روز شبها خصوصا دم صبح با نفخ وگریه وپیچیدن شدید بیدار میشه که با خوابوندن روشکم وماساژ کمتر میشه واینکه جدیدا توی مدفوعش تکه ها نرم شیر هستش ،قبل از این دلپیچه به این شدت نداشت که از خواب بیدارش کنه،فقط شیرخشک اپتامیل از بدوتولد میخوره،مگه نفخ وکلیک تو۳ماهگی بهترنمیشن چرا مال این تازه شروع شده،وجدیداگاهاهرجرعه شیر که میخوره صدا میده شکمش ومیپیچه به خودش
- رفلکس نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد ۱۱روزه ۲روزهست رفلکس داره میاره بالا و حالت نفس تنگی میگیره دلیلش میتونه گرما زدگی باشه چون دیروز وامروز ازخونه بردیمش بیرون
- ۵ قطره کیدی لاکت برای بچه ۳ماهه کافیست؟
فرزندم ۳ ماهشه ایا ۵قطره کیدی لاکت براش کافیه یانه
- خون درمدفوع
سلام وقت بخیر جناب دکتر نوزاد ۲۰ روز دارم تقریبا یک هفته میشه به همراه مدفوع اش خون هست علتش چیست؟
- در مودر انتی بیوتیک آفاکسیم
سلام وقت بخیر
ما پسرمون رو سه شنبه ختنه کردیم، اسهال گرفته و یکی از چشماش و اطرافش قرمز شده و ورم کرده
از عوارض آنتی بیوتیک آفاکسیم هست؟ دو شب دیگه مونده که ۵ شب بهش داده باشیم، چیکار کنیم؟ - شیر
نوزاد ۴ ماهه هر چندساعت باید شیر بخورد؟نوزاد گاهی اوقات تا ۴ ساعت شیر نمیخورد
- شربت گریپ میکسچر
نوزاد۲ماهه دارم که ریفلاکس دار آیاشربت گریپ میکسچرمیتونم بهش بدم اشکال نداره؟
- سلام کودک ۱۰ ماههای دارم که از بدو تولدش شیر خشک آپتامیل اچ آ میخورد مشکلی نداشت ولی از وقتی که شماره ۲ رو شروع کردم سینه اش خس خس میکنه لطفا راهنماییم کنین ؟ تاکی این وضع ادامه داره؟
- ادرار کم
سلام نوزاد پسر ۶ماهه ای دارم باوزن ۸.۵۰۰کیلو وقد ۶۸سانت ودورسر ۴۳ به تازگی شروع به دادن غذای کمکی کردم ازنظر فعالیت و تغذیه مشکلی نداره و خوابشم خوبه ولی مدتیه احساس میکنم ادرارش کم شده طوریکه توطول روز ۳یا ۴بار پوشکشو عوض میکنم درضمن التش فرورفتگی داره طوریکه فقط سرش پیداس و موقع تویض پوشک با کشیدن دست پیدامیشه ایا مشکلی هست
- بی اشتهای
سلام خسته نباشید.نوزادنه ماهه ای دارم باوزن ۷۵۰۰.باوزن ۲۹۲۰وقد۵۰سانت متولد شده.نوزادم ب هیچ عنوان غذای کمکی نمیخوردچیکارکنم دهنشومیبنده .
- بخورسردیاگرم
سلام وشب بخیر دخترم چهارماه وبیست وپنج روزشه سرماخورده سینه وبینیش گرفته طوریکه شیر خوردن براش سخته ونمیتونه بخوره دکترستیریزین وقطرعچه خوراکی استامینوفن وقطره بینی بتامتازون داده خیلی سرفه میکنه وخلط داره وسینش صدامیده میخواستم بپرسم بخورسرد خوبه یاگرم
- سوختگی
سلام اقای دکتر قسمت جای پوشک دختر یکساله سوخته انگار به خاطر گرما بوده چکار کنم چی بزنم؟پماد آلفا زدم بی تاثیره
- صرفه نوزاد
پسرم ۳۳روزه هست چندروزه پیش بینیش گرفتگی داشت امروز صرفه وعطسه داره سرفه هاش شدید وشبیه دادکشیدن میشه ایاسرماخورده

