Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ایاایبوبروفین برای کودکان باقله ای ضرردارد
ایاایبوبروفینایاایبوبروفین برای کودکان باقله ای ضرردارد
- سلام خسته نباشید.کودک من نه ماهه است و4روزی میشه تب کرده آزمایش هم گرفتن میگن که عفونت داره وتوی سلولش هم مشاهده شده علت چیست وچه باید بکنیم الان هم دربیمارستان بستری است
- شربت سفکسیم
سلام و عرض ادب ببخشید شربت سفکسیم ۱۰۰ برای ۴ ساله با وزن ۱۴ کیلو چقدر باید مصرف بشه؟؟
- زردی پا
سلام .دخترم .کف پاهاش زرد شده بود بردم دکتر متخصص اطفال آزمایش براش نوشت.گفتذمشکل خاصی ندارم شربت کلسیم براش نوشت با شربت ad بعدا خوب شد ولی تواین چند سال کرونا دیگه نبردیمش حالا دوباره میبینم پاهاش زرد شده
- سرفه بعد از مصرف سفکسیم کودک ۵ساله
بچم ۵ سالشه شربت سفکسیمش دادیم تموم شده حالا دوباره سرفه میکند وکمی تب دارد شربت گایافنزین و کتوتیفن هم میدم ولی بازم سرفه میکند
- تب و گلو درد و سرفه های شدید
دختر دو روزه که تب داره، امروز گلو درد شدید داره، و صداش در نمیاد، سرفه خلط دار میکنه، گلوش میسوزه
- سلام دخترم ۶سالشه دکتر سفیک
سلامدخترم ۶سالشه دکتر سفیکسم۱۰۰نوشته چه چوری بدم بخوره
- سرماخوردگی
سلام و وقت بخیر خدمت شما. پسر هشت ساله من سه روز هست که مریض شده. علایمشم روز اول سردرد شدید و تب بالا و حالت تهوع بود.دکتر متخصص گفتن گلوش التهاب داره و براش سفکسیم ۲۰۰ هر ۲۴ ساعت یکعدد به مدت هفت روز به همراه قرص سرماخوردگی و دکسترومتورفان( برایسرفه که البته چون سرفه نمیکنه من ندادم.حالا نمیدونمکار درستی کردم یانه؟!) تجویز کردن. حالا پسر سه ساله منم این مریضی رو گرفته و تب و سردرد داره ولی خفیف ترن علایمش.حالا میخوامبدونم لازمه بهش سفکسیم بدم؟ و چه دزی و چه مقدار؟
- سفیدی مدفوع
سلام آقای دکتر من دخترم ۴سال داره چند روزی بود یبوست داشت یکم بهش لواشک دادم شکمش باز شد ولی رنگ مدفوع نرم ولی سفید بود مشگل چی می تونه باشه خیلی ممنون
- سلام پسرم ۵سالشه وزنشم ۱۷کیلو شربت آزرومایسین باید چند سی سی بهش بدم …ممنون میشم پاسخگو باشید
سلام پسرم ۵سالشه وزنشم ۱۷کیلو شربت آزرومایسین باید چند سی سی بهش بدم ...ممنون میشم پاسخگو باشید
- بوی بددهان
باسلام اقای دکتردخترم دوسالشه دهنش خیلی بومیده عصبی شدم راه حلی داره ممکنه همین برطرف بشه یااینکه دایم دهنش بومیده
- واکسن انفولانزا
سلام وقت بخیر واکسن انفولانزا رو ایا زمان خاثی داره برای تزریق مثلا صبح یا ظهر فرق نمیکنه ؟
- شیر
سلام آقای دکتر خسته نباشید درسته که میگن مکمل غذایی ریسورس جونیور باعث کبد چرب میشه ؟میخوام برای پسر یکساله ام شروع کنم
- شربت ویتامین برای افزایش فزن کودک
سلام آقای دکتر لطفا یه شربت مولتی ویتامین یا هر چیزی که خودتون صلاح میدونید برای افزایش وزن بچه ۶ ساله معرفی کنید همراه دستور مصرف دخترم ۵ سال و ۱۰ ماهشه با وزن ۱۷.۵ و قد ۱۱۶
- واکسن انفولانزا
سلام،وقت بخیر.خسته نباشید؛من پسرم واکسن هجده ماهگیش رو سوم مهر زدم و الان میخوام واکسن آنفولانزا بزنم،فاصله بین دو واکسن چقدر باید باشه و کی بزنم؟؟
- قورت دادن هسته آلبالو
سلام،پسرم سه سالشه و ده تا آلبالو رو با هسته قورت داده،آیا دفع میشود؟
- داغی بدن کودک
باسلام وعرض ادب دخترم ۳ سالشه بودنش نمیشه داغه طوری که لباسهایش رو داخل خونه بیرون میاره.اماتب نداره علت داغی ریش ازحدبدنش چی میتونه باشه ممنون ازشما
- سرماخوردگی
پسرم ۷ سالشه سرما خورده میتونم قرص سفکسبم ۲۰۰ روزی ی دونه بهش بدم
- گرفتگی بینی
سلام برا گرفتگی بینی دختر ۹ سالم چه قطره ای استفاده ای کنم شبها از بینی نمیتونه نفس بکشه اسپری سدیم کلراید استفاده میکنم فایده ای نداره
- دخترم هفت سالشه گلو درد داره سفیکسیم ۱۰۰ رو چقدز باید بخوره

