Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
سلام الان بيماري كرونا هست ميترسم ببرم دكتر مشكل بچه من امروز شش ماهشو تموم كرد دوروزه تب ميكنه تبشم حدود ٣٧-٣٧/٥ميشه دفعات مدفوعشم بيشتر شده روزي ٧بار دليلش دندان دراودن ميتونه باشه يا ببرم دكتر لطفا جواب بديد
- قطره آهن
سلام دکتر تغذیه به پسر 20ماهه من بخاطر وزنش و کم اشتهایی شربت مولتی ویتامین سانستول پلاس زینک داده میخواستم بدونم آیا در کنارش قطره آهن هم بهش بدم یا نه؟
- شربت سانستول
سلام اقای دکتر پسرمن تازه ۲روزه شده یک سال ایا میتونم بهش شربت سانستول بدم اگ اره روزی چند سی سی
- دکسترومتروفان
سلام ببخشید به بچه ۳ ساله میتونم شربت دکسترومتروفان بدم؟مقدارش رو هم میشه لطف کنید خیلی سرفه میکنه
- عدم دندان درآوردن کودک 13 ماهه و کمبود وزن در نمودار نرمال
سلام جناب آقای دکتر، دختر من 13 ماهه است و هنوز دندان در نیاورده و الان 8 کیلو و 200 است، پزشک متخصص تو قزوین بردم یکی میگه تا 15 ماهگی صبر کن اکر دندان درنیاورد بیار آمپول ویتامین دی بزنیم و چون قدش رشد کرده وزن مشکلی نداره، اما متخصص دیگه بردم میگه بیار آمپول الان بزنم دندون دربیاره و برای وزن هم کلی شربت ویتامین داده ، میخواستم نظر شما رو بدونم ممنون
- تب کودک
سلام آقای دکتر دخترم دو سال و پنج ماهشه سه روزه هی بدنش گرم میشه تا ۳۷/۸با تب سنج دیجیتال میرسه بی حال هستش و کم اشتها دکتر بردم بهش آمپول زد بیمار شما هستش بخاطر کار همسرم نتونستم تا رشت بیارمش امروز مجدد بدنش گرم میشه دیروز ۳۸/۴بود ک بردمش دکتر صلاح میبینید چ دارویی بدم سلین بخشی زاده
- علت قرمزی اطراف چشم کودک
آیا قرمزی اطراف چشم کودک۵/۵ساله باوزن۲۳کیلوگرم به خاطر مصرف سفیکسیم ۱۰۰ است؟باتوجه به این که هفت روز از مصرف داروگذشته است.
- ضربه به سر نوزاد
- سلام پسرم تب و دل درد دارد لطف راهنمای کنید
سلام جناب آقای دکتر شب بخیر.ببخشید پسرم ۶ ساله هست ،صبح میگفت دل درد دارم ولی عصر تب کرد ۳۸ونیم . دکتر عمومی بردیم شربت سفیکسیم ۱۰۰ و شربت استامینوفن داده ولی تبش پایین نماید ،ببخشید شربت سفیکسیم را میشه ۱۲ ساعت داد؟ یا چکار کنیم که تب پایین بیاد.خدا خیرتون بده
- شیر خوردن نوزاد
سلام نوزادم 25روزشه فقط زیر سینه آروم میشه ودرغیر اینصورت گریه میکنه من واقعا خسته شدم بهیچ کاری نمیرسم همش درحال شیر دادنم .طبیعیه؟
- سلام آقای دکترمن بچم 25روزش هست وناگهان دیدم که کف پاش وانگشت بزرگ همان پاش کبودشده چیکارکنم خیلی نگرانم؟
- سرفه خلط دار به همراه ابریزش و تب
پسرم ۷ سالشه آبریزش شدید با سرفه شدید داره دارو میدم سرفه اش خوب نمیشه اسپری همتاثیری نداره موقع خوای خر خر میکنه خس خس هم داره لطفا راهنمایی کنید
- بالابودن گلبول سفید
WBC. H11.9 RBC. 4.54آقایدکترفرموده بودیدتعدادگلبول سفید وبگم توآزمایش اینجوری زده
- لرز شدید دربرابر محیط،عرق سرد بعداز سه روز مصرف دارو
سلام پسرمن سه سالشه،متاسفانه لوزه ی بزرگی داره،مرتب مریض میشه،گش درد میگیره،باز با گوش درد شروع شد.دکتر بهش آزیترو۲۰۰،کتوتیفن،ایبو بروفن کودکان داده،خودمم براش پلارژین کیدز ومکمل هم گرفتم.ولی الان بعد از سه روز باز گوش درد داره،جدیدا لرز شدید پیدا کرده،عرق سرد میزنه،موهاش کامل خیس میشه.چیکار کنم؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- مقدارمصرف شربت سفیکسیم برای پسر ۳ سال ونیم چقدره؟؟
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- نوزاد هشت ماهه
سلام اقای دکتر پسر من هشت ماهشه و سینش خس خس میکنه بهش سفکسیم صد بدم ? چه مقدار ممنون
- اهن
سلام دخترم دو سال و دو ماهه،در ازمایش خون اهنش 69 بوده که بنظر قدری پایینه،خواستم بپرسم چه مدت و چند قطره اهن نیاز داره؟
- کودک یکساله
باسلام آقای دکتر پسر من در هفته 35بارداری ب دنیا آمد الان یکساله هست و وزنش 9300،قد73،دورسرش46میباشد میخواستم بدونم از نظر رشدی با کودکان ترم خیلی تفاوت و فاصله دارد
- روغن زرد
سلام دکتر وقتتون بخیر ب بچه یک ماهه روغن زرد بدیم اشکال داره ؟,کولیک داره

