Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مریض شدن پی در پی
سلام خسته نباشید. بچم چهار سالشه. مهد کودک هم میره. یبار سوم آذر مریض شد. تب و سرفه داشت. بردم ۱۷ شهریور گفتن گلوش التهاب داره بهش آزیترومایسین دادن. دوباره هفدهم آذر مریض شد. تب و سرفه داشت باز بردم ۱۷ شهریور گفتن یکم گلوش التهاب داره. اموکسی کلاو دادن. دوبار پشت سر هم مریض شدنش طبیعیه؟
- جایگزین شیرخشک آپتامیل پپتی
باسلام فرزندان دوقلوکه نارس بدنیا اومدن بدلیل حساسیت به شیرگاوورفلاکس وکولیک ویبوست وبثورات پوستی شدیدازشیرخشک آپتامیل پپتی1 تغذیه کردن حالاباورودبه ماه7وفقدان این شیرخشک مشکلات گوارشی زیادشدن چندین شیرتعویض شده وجوابی حاصل نشده باتشکر
- میشع ب بچه سه ماهه رفلاکسی شیر ویت میل داد
- دوقلویی
سلام اقایی دکتر دوقلو پسر دارم ک ۴۴ روزشونه وزن تولدشون ۲۱۰۰ و۲۴۰۰بودهوالاهر دو ۳۴۰۰ هستن شیر خشک آپتامیلpdfاستفاده میکنم دوست دارم زود وزن بگیرن باید چکار کنم؟قل اولم رفلاکس داره و دهانه مری یکم گشادتر از حد معموله قبلا کم بالا میورد ولی از وقتی بهش رانیتدین میدم جهشی بالا میاره قل دومم اصلا رفلاکس نداره هیچ مشکلی نداره ولی همش بالا میاره اونم جهشی چکار کنم دکتر؟پدی لایکت هم استفاده میکنم ولی اثری نمیبینملطفا راهنماییم کنین ممنون
- پا گرفتن
سلام اقای دکتر ببخشید نوزاد لز جند ماهگی میتواند زیر بغلش را بگیریم وزنش را تحمل کن
- ویتامین آد
ببخشید قطره ویتامین آد با اسانس مثلا طعم توت فرنگی باعث میشه بچه مدفوعش اسهالی و شل بشه درسته؟؟
- نور تلویزیون
سلام خسته نباشین من یه دختر 10 ماهه دارم همش میره جلویی تلویزیون دست میزنه یا به تلویزیون نگاه میکنه میخواستم بدونم نور تلویزیون به چشماش اسیب میرسونه یا صفحه تلویزیون دست میزنه مشکلی پیش نمیاد؟،تشکر.
- شیربالاآوردن
سلام و خسته نباشید آقای دگتر نوزادم در طول روز اگه چندبار شیر یا پنیرک بالا بیاره طبیعیه و نیاز نیست بیایم خدمتتون؟ چون بچه من 21 روزشه و قبلش شیر بالا نمیاورد الا دوسه روزه در طول روز دوسه بتر شیر یا پنیرک میاره
- ویتا
سلام اقای دکتر مرسی از اینکه وقت گرانبهات رو در اختیار ما مادرهای همیشه نگران میگزاری، دختر پنج ماهو هشت روزشه شیر میخوره ولی کم میخوره چه ویتامینی رو بهش بدم البته شیر خشک میخوره با اینکه پنج ماهشه در روز به زور600سیسی شیرخشک میخوره
- پلک زدن
سلام خسته نباشید نوزاد ۷ ماه و خورده ای من اخیرا هر از چند گاهی محکم پلک میزنه یکی دوباره پشت هم. از دیشب شروع شده ولی نمیدونیم چرا. علتش چیه؟ کی خوب میشه؟
- مدفوع زیاد بچه 3 ساله
سلام وقتتون بخیر ببخشید پسر من3سالشه تقریبا دوهفته پیش مریض شده بود اسهال هم داشت ولی بعد خوب شد الان از اون موقع پسرم زیاد پی پی میکنه تامیخواد غذایی چیزی بخوری فورا بعدش میره دسشویی میکنه 14 کیلو هستش ولی خودش لاغره میشه راهنماییم کنید چیکار کنم
- دورسر
سلام دخترم الان 2 ساله ست دورسرش موقع تولد 32 بوده چون 35 هفته بدنیا اومده الان که 2 سالشه دور سرش 44.5 هست ایا طبیعیه؟
- سلام دخترم یک ساله یک ماهش هسته هنوز دندان نیاورده بایدچیکار کنم ممنون میشم اگ راهنمای کنین
- دارو شیردهی
سلام آقای دکتر من دخترم چهارماه و نیم داره و بهش شیر مادر میدم و اینکه آسنترا پنجاه روزی دو عدد استفاده میکنم به نظر شما ضرر داره واسه بچم
- سرلاک برنج
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر دخترم یک هفته دیگه ۶ ماهش تموم میشه شیر مادر نمیخوره شیر خشک استفاده میکنه شما فرمودید از ۵ ماهگی سرلاک دادن رو شروع کنم اوایل خوب میخورد الان چند روزه اصلا نمیخوره.بهش ندم؟
- سیاهی لبه واژن
نوزاد من الان ۸ ماهه دخترازوقتی دنیااومده لبه واژن سیاه اما پوست خودش سفید
- قطره آدزیر
سلام آقای دکتر قطره آدزیر باعث سیاه شدن دندان ها میشه پسرم دوتا دندون پایین درآورده میخواستم بدونم قطره آدزیر باعث سیاهی دندونش میشه من بعد از قطره کمی آب بهش میدم
- واکسن یکسالگی
سلام اقای دکتر یک هفته پیش واکسن یکسالگی پسرم رو زدم گفتن بعد یه هفته علایم ممکنه بروز کنه میخوام بدونم اگه دونه بزنه یاعلایمش که گفته بودن مثل سرماخوردگیه بروز کنه چه دارویی باید بدم؟
- بی خوابی
سلام خسته نباشید وقت بخیر نوزاد 6ماهه دارم واسه خواب هرور آنقدر گریه میکنه تا بخوابه خسته شدم از بس گریه میکنه یک ماهه اینجوریه چه داروهای پیشنهاد میدین بهش بدم
- مامان نگران
پشت سر دختر یه گوله هست اندازه نخود که حرکت میکنه نمیخونم باید چیکار کنم خیلی نگرانم

