Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرکمکی
سلام آقای دکتر پسرم شیرمادر تغذیه میکنه فقط زمانی که بیمارستان بستری شده بود شیرخشک کمکی بیومیل بهش دادم .چون شیرم کم شده بود گشنه بود الان اگه گاهی بخوام بهش شیرخشک بدم در کنار شیر خودم همون بیومیل باید بدم یا باید شیر خشک دیگه ای بگیرم ؟
- حساسیت پوست صورت نوزاد چهارماهه
- کارنکردن شکم نوزاد
سلام ببخشید دخترخاله دارم ک ۴روزه شکمش کارنکرده میتونم از شیاف استفاده کنم براش؟؟؟
- سرفه
سلام خسته نباشیدپسرم یک کاهش هست در طول روزدویاسه بار سرفه میکنه اونم تواین شرایط نگرانم لطفاً راهنمایی کنید
- خواب نوزاد ۹ ماهه
سلام ببخشید خواب پسر ۹ ماهه من برعکسه روزا تا ۱۲ شب خوابه از ۱۲ شب تا هر ساعتی از صبح که عموما متغیره بیداره چی کار کنم؟
- بهترین شیر خشک
دخترم سه ونیم ماهش هست نارس به دنیا اومده بود ببلاک پره دادم تا دوماهگی بعد ببلاک ۱دادم اونو هیچ وقت راحت نخورد همیشه تف میکردالان سه چهار بار ببلاک اچ آی دادم دچاره یبوست شده ونفخ شدید من چیکار کنم چی بدم لطفا راهنمایی کنید
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. پسرم ۹ ماهشه. آلرژی به پروتئین گاوی داره. شیر مادر میخوره. شیر خشک آپتامیل پپتی ۲ رو یکم تو فرنی اش میریزم. شیرخشک رو طعمش بده خالی نمیخوره. میشه شیرخشک رو یکم با نبات یا مقداری قند شیرین کنم؟
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- سرماخوردگی نوزاد هفت ماه
- جوش قرمز پوست نوزاد
- خون درمدفوع
سلام وقت بخیر جناب دکتر نوزاد ۲۰ روز دارم تقریبا یک هفته میشه به همراه مدفوع اش خون هست علتش چیست؟
- شربت گایافنزین
سلام دخترم ۶ماهشه دکتر بهش شربت گایافنزین داده روزی ۳بار یک ونیم سی سی اصلا اعلایم سرماخوردگی یا سرفه نمیکنه دوروز دادم الان دونستم خطرناکه برای نوزاد چکار کنم ممنونم؟
- آب بعد قطره ادزیر
سلام آقای دکتربعد قطره آدزیر میتونم به پسرم کمی آب بدم ؟بخاطر مزه قطره ۶ماهشه
- خس خس سینه
سلام آقای دکتر پسرم هفت ماهشه یک ماه هست که سینش خسخس میکنه چند بار دکتر بردم چنتا انتی بیوتیک هم دادن ولی هیچ اثری نداشتن کوچیک که بود کولیک داشت آیا میشه این خلط گلوش از ریفلاکس باشه
- تيك عصبي
باسلام.نوزاد هشت ماهه دارم كه از ديروز گردنشو به سمت شونه هي كج ميكنه انگار گوشش رو ميخواد بچسبونه به شونه دستشو هم كج ميكنه هر دو ساعت يه بار انجام ميده يعني تيك گرفته؟
- بالا آوردن نوزاد ۳ ماهه
سلام خسته نباشید پسرم الان یه مدتیه بعضی وقتا شیر بالا میاره نگرانم شیر خشک ببلاک ۱ میخوره
- مدفوع
سلام آقای دکتر اگر من ساعت ها غذا نخورده به نوزادم شیر بدهم ممکنه که باعث بشه مدفوع نوزادم کف کنه هنگام زدن و رنگش هم سبز بشه؟؟
- رفلاکس پنهان نوزاد دهماهه
سلام خسته نباشید دخترم ۱۰ماهه هست رفلاکس پنهان داره قطره پدی لاکت مصرف میکنه شیرخشک ببلاک ای ار میخوره ولی هنوز بهترنشده نمیتونه خوب بخوابه محتویات معده میاد تو دهنش ترش میکنه بیدار میشه وزنش ۸کیلو ۳۰۰هست وزن گیری خوبی نداره میخواستم بپرسم دارو واسه رفلاکس چی بهش بدم بهتربشه چون خیلی اذیت میکنه
- تغذیه
با سلام اقای دکتر نوزاد دارم که تازه وارد ده ماهی شده است و نزدیک به سه روز است که اصلا میل به هیچ چیز را ندارد وکلا بی اشتها شده وبا قاشق اول حالت تهوع میگیرد و قطره ی میم هم به او میدهم چیکار کنم تا حالت تهوع خوب شود و دوباره اشتها به غذا پیدا کند
- رفلاکس
سلام اقای دکتر دخترمن ۷ماه خورده ای داره شیر میخوره یا سرلاک بالا میاره یکم بعدش چهاردستوپا رفتنی بالامیاره بعضی وقتاهم شیر میخوره عاروقشو گرفتنی میاره بالا رفلاکس داشت پودرو شربتشو میدادم الان خیلی وقته قط کردم شیرخشک arببلاک هم میخوره چیکارکنم الان دیگه ۸ماهش شد

