Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سیر نشده بچم با شیر خشک
سلام خسته نباشید من بچم یک سالشه شیر خشک ببلاک میخوره شب شامشو کامل بهش میدم میخوره ولی بازم همش شب پا میشه شیر خشک میخوره هر چقدر شیر خشک میدم سیر نمیشه بازم پامیشه جیغ میزنه شیر میخواد بنظرتون شیرخشکشو عوض کنم یه شیرخشک سنگین تر بدم
- قرص ویتامین
سلام و خسته نباشید، میشه بجای قطره آد به بچه نه ماهه قرص ویتامین د و قرص ویتامین آ بدهم؟
- کوپیدن پا کودک
سلام دختر ۹ ماه دارم که هم تو خواب و هم بیداری پاش رو زمین میکوبه میخواستم ببینم دلیلش چی هست
- تیروئید نوزاد
با عرض سلام و وقت بخیر نوازد من در آزمایش غربالگری تیروئید روز پنجم تولد تی اس اچ 5 داشت و با تکرار در روز دهم تی اس اچ 3 و یک دهم داشت که گفتن طببعی است.و با آزمایش وریدی در 29 روزگی تی اس اچ 8.09 و تی4 7.66 داشت که هر دو در رنج نرمال آزمایشگاه بودن که برای هردو مورد تا 16 طبیعی بود. میخواستم بدونم آیا نوزادم کم کاری تیروئید داره و نیاز به درمان دارد؟
- سوال از متخصص اطفال
ایا نوزادان دارای سندروم غیرقرینه یکطرفه بدن داری هوش طبیعی هستن یا عقب مانده ذهنی هستن
- سلام آقای دکتر طعم شیر خشک آپتامیل جونیور بده نوزاد چهار ماهه من اونو دوست نداره و نمیخوره بچم نسبت به پروتئین شیر گاو حساسیت داره میشه جایگزین خوش طعم این شیر خشک رو معرفی بفرمایید ممنو ن از شما
پسرم پنج ماهش و خیلی کم وزن دکتر گفتن کمکی بهش شیر خشک بدین ولی حساسیت به شیر خشک آپتامیل داره بغل پاهاش و کمرش وپیشونی اش جوش زده و قرمز شده باید چه شیر خشکی استفاده کنم
- ناف نوزاد
سلام برای نوزاد دوماهه ختنه به کدام روش بهتر هست.
- سینه خلط دار نوزاد و بسته شدن دماغ و گلوی نوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد 8ماهه من 3روز تب کرد و 3روز روی بدنش دون دون قرمز ظاهر شد الان تب نداره و قرمزی بدنش هم خیلی خیلی کم رنگ شده اما بچه به سرفه خلط دار و افتاده دماغش و گلوش کیپ شده و خیل اشتهاش کم شده غذا و شیر خیلی خیلی کم میخوره نفس میکشه خس خس میکنه سینه اش سرفه میکنه خیلی سینه اش خرابه، نئوتادین و استامینوفن میدم ،تقریبا 8روز گذشته ولی هنوز خوب نشده خیلی لاغر شده،چه دارو و چه غذایی باید جهت درمانش بهش بدم و چه کار باید بکنم خیلی ازتون سپاس گزار میشم بفرمایید چه باید بکنم خیلی خیلی ازتون ممنونم
- غذا خوردن نوزاد پنج ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 22 چهارماهش کامل میشه وارد پنج ماه میشه خیلی علاقه نشون میده ب غذا تا غذا اینا میبینه خودشو میکشه سمت سفره میشه راهنمایی کنید چکار کنم آیا میشه از پنج ماهگی ب نوزاد غذا داد با تشکر
- آلرژی
سلام آقای دکتر با جوش روی صورت پشت و روی سینه نوزاد میشه گفت آلرژی به پروتئین گاوی داره؟ یا حتما باید تو آزمایش مشخص بشه پزشک خیلی مطمئن میگه بچه آلرژی داره بدون ازمایش و میگه به هیچ وجه جز پپتی نباید شیر دیگه ای بخوره
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام آقای دکتر خسته نباشیدبچه من دوماهه س یکم عفونت ریه داره و سرفه های خلط دار که در روز پنج یا شش بار سرفه میکنهامروز بردم دکتر بهش اموکسی سیلین ۲۵۰ و ستیریزین و سالبوترکس بهش داده توروخدا راهنماییم کنید که ایا این داروها ضرر داره یا نه
- مصرف شير اي آر
سلام وقت بخير دخترم ريفلاكسش تقريباً بهبود پيدا كرده خواستم بدونم تا كي بايد شير خشك اي آر رو ادامه بديم و در صورت جايگزيني كدام شير خشك رو پيشنهاد مي كنيد؟
- یبوست نوراد دوماهه
سلام پسرمن دوماهه هست و الان ۴روزه شکمش کارنکرده چه پیشنهادی دارید ؟،از شیرمادر هم تغدیه میکنه
- شیر خشک
پسر من شیر خشک اپتامیل پپتی سئنو میخوره حساسیت داره ولی درست نمیخوره میتونم شیر بیومیل سوی بهش بدم
- تب
سلام اقای دکتر دخترم ۸ماهشه ازدیروز غروب تب داره ۸کیلو داره هرچی پاراکید میدم تبش پایین نمیاد قطره میدم استفراغ میکنه چیکارکنم تبشم ۳۸
- واکسن4ماهگی
سلام .آقای دکتر میخواهیم واکسن 4 ماهگی پسرم را بزنم وزن پسرمو نمیدونم قبل از واکسن چند قطره باید قطره استامینوفن بدهم .
- شیرخشک
باسلام دختریک ماه ونیمه ام رفلاکس شدیدداره شیرببلاک ساده وآپتامیل وآپتامیل پپتی دادم بالامیاوردببلاک ای آردادم بالامیاورددکترگفت ببلاک ای آروکمفورت به میزان مساوی ترکیب کن بده بازهم بعضی اوقات بالامیاره شربت امپرازول وبیبی کردادکه آمپرازول رودوروزدادم چون بچه نمیخوردوبیرون میریخت ودهانش کامل برفک شددیگه ندادم آیابایدشیرشوعوض کنم وآیامیشه اس ام اپروبدم وشربت امپرازول روبایدبدم یاخیرباتشکر
- برای پایین آوردن تب نوزاد یازده ماهه چه باید کرد
پسرم یازده ماهه هست تب داره دکتر هم دارو شربت داده ولی تبش پایین نمیاد چکار کنم ممنون از شما
- کودک من دو ماهشه سفکسیم ۱۰۰ دکتر براش تجویز کرده اما مقدار مصرف را نداده
- بخورسردیاگرم
سلام وشب بخیر دخترم چهارماه وبیست وپنج روزشه سرماخورده سینه وبینیش گرفته طوریکه شیر خوردن براش سخته ونمیتونه بخوره دکترستیریزین وقطرعچه خوراکی استامینوفن وقطره بینی بتامتازون داده خیلی سرفه میکنه وخلط داره وسینش صدامیده میخواستم بپرسم بخورسرد خوبه یاگرم

