Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسید معده
باسلام و تشکر،برای بازگشت اسید معده ی بچه ی ۷ ساله با وزن ۴۰ کیلو چه دارویی میتوان داد ؟چه مقدار؟
- سلام نوزاد دختر شش ماه دارم کمی سینه هاشو بر جسته شده نگرانم سینه هاشو بزرگ شود
- مدت زمان مصرف سفکسیم
سلام پسر ۴ سالم انتی بیوتیک سفکسیم داره تا چند روز باید ادامه بدم تا دورش کامل بشه؟
- سلام کتوتیفن برای نوزاد ۹ ماو نیم با وزن۷/۷۰۰چقدر باید تجویز بشه
- شربت امگا۳
سلام دختر۵ساله و ۲ساله دارم؛ شربت امگا۳همراه ویتامین دی و ای را لازمه بهشون بدم یا نیاز نیست؟؟ ممنون میشم پاسخ دهید
- سفکسیم ۲۰۰
- لوزه بچه
سلام وقت بخیر . آقای دکتر عزیز پسرم ۵ سالشه و بیمار شماست .لوزه داره میخوام بدونمبرای تشخیص دقیق لوزه و اینکه عنل نیاز داره یانه کدوم دکتر رو توصیه میکنید؟
- آلرژی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر .من پسرم ۵ ماهشه از وقتیکه دنیا اومدتا الان شکمش تاروزی ۱۰ بار یابیشتر کار میکرد و آبکی بوده .طبق آزمایش مدفوعش به prگاوی حساسیت داره که از لحاظ غذایی وکلا دارم رعایت پیکمم چون شیر مادر بهش میدم و الان طبق دستور پزشک نی نی شیر خشک آپتامیل پپتی میدم وهنوزهم مدفوعش خیلی نرمه و باسنش دیگه همش اگزما میزنه و قرمز میشهو جز بچه های لاغره .بنظرشما من باید چه شیرخشکی بدم پسرم که بهش بسازه ومدفوعش سفت بشه
- تب و سرفه کم و بی حالی
سلام بچه من ۳ سالشه دیروز بعد از ظهر تب کم کرد بعدش کلا بی حال شد بعدشم یکم سرفه میکنه
- قطره میم
سلام.دخترم ۶ماه و ۲۰ روزشه.اگه بخوام قطره میم بهش بدم آیا لازمه که ویتامین آد و قطره اهن جداگانه بهش بدم؟و اینکه موز میتونم بدم بخوره؟
- سرماخوردگی
پسرم ۶سالشه و۱۶کیلو وزنشه سرما خورده آزیترومایسن ۲۰۰ میخام بهش بدم نمیدونم چه اندازه باید بدم
- میخواستم بدون قد بپسرم کوتاه
سلام پسرم نزدیگ ۱۶ماهش قدش ۷۷ ایا قدش کوتاه قد دنیا امدن ۵۰
- تب وسرفه خلط دار
سلام خسته نباشید دخترمن ۲سال و۷ماهشه امروزصبح تب کرد وهمراه تب سرفه ای خلط دارداره میتونم بهش شربت آفاکسیم ۱۰۰بدم بهش
- سرفه
سلام پسر پنج ساله ام هفته پیش با علامت سرفه خلط دار در ابتدا،با تب خفیف ،به دکتر مراجعه کردم،قرص ازیترومایسین ۲۵۰دادن ،الان بعد از شش روز سرفه های خلط دار خوب نشده ،لطفا راهنمایی کنید ممنون
- سلام دخترم در اثر عفونت ریه تب تشنج کرده بود که بیستروز هم بستری بود نوار مغز گفتن مغزش سالمه دکترش هم فنوباربیتال ۱۵ صبح وشب تجویز کرده بودن گفتن یک ماه بعد قطع کن الان بعد یک ماه کم کم کمش کردم ونصف فنو باربیتا ل شب ها بهش میدم بعضی موقعها که خوابه احساس میکنم یکم تند نفس میکشه ودست وپاشو تکون میده البته کم میخواستم میتونه از کم کردن فنوباربیتال باشه؟
- سلام میزان مصرف ازیترو ۲۰۰ در بچه ۷ ساله با ۳۳ کیلو گرم وزن رو بفرمایید
سلام میزان مصرف ازیترو ۲۰۰ در بچه ۷ ساله با ۳۳ کیلو گرم وزن رو بفرمایید
- زمین خوردگی از ارتفاع
از اپن خورد زمین 10 ثانیه بعد اورد بالا ولی داشت برنج میخورد تو دهنش پر بود و اینکه اورژانس معاینه کردگفت اوکیه 1 ساعت باهاش بازی کردیم و شرایطش خوب بود الان نیازی هست بخاطر اورده بالا ببرمش دکتر
- التهاب لوزه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یکسال و سه ماهشه که زود ب زود سرما میخوره تقریبا یک ماه پیش دچار تب شدید و سرفه و سرماخوردگی شد بردم دکتر بهش دارو داد بهتر شد ولی شبا نمیتوانست راحت بخوابه خروپف میکرد وخرخر بعد از خواب میپرید و ی شب دوباره تب کرد و دهن و زبانش لکه های سفید و گلوش و لوزه هاش قرمز شد دوباره بردم دکتر عمومی بود چون متخصص اطفال نیس گفت لوزه هاش دچار التهاب شدن و شربت آموکسی سلین ۱۲۵ و شربت گیاهی پدی کاف و قطره بینی وامپول برای کاهش التهاب لوزه هاش داد که بهتر شد چندشب راحت میخوابید و لی الان دوباره آبریزش بینی که بعضی وقتازرد رنگ میشه و ی کم سرفه و دوباره خرخر میکنه بینیش انگار گرفته نمیتونه راحت بخوابه میشه راهنمایی کنید چکار کنیم یا اینکه داروی مناسب چی بدم یا شربتی مناسب برای التهاب گلوش که دوباره همونجوری نشه با تشکر از شما دکتر عزیز
- میزان مصرف سفکسیم
دکتر برای پسر یک ساله و چهار ماه به وزن ۱۰ کیلوگرم به علت عفونت روده سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرده اند میزان مصرف ان چقدر است؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۴سال ونیم سن دارد گلودرد وسرفه دکتر بهش سفیکسیم ۱۰۰ داده ۱۲ ساعتی وزنشم ۱۳ کیلو هست گفته ۳.۵ سی سی بدم بعد از ۳روز بدتر شده چه شربتی باید بدم بهش

