Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرص جوشان ویتامین سی برای فاویسم
سلام . آیا کودکی که فاویسم دارد می تواند از قرص جوشان ویتامین سی 1000 استفاده کند؟
- وجود پودر در ادرار
سلام پسرم ۲۲ ماهشه قبلا داخل پوشکش(به اندازه مساحت یه سکه) پودری مثل ارد سفید دیدم فکر میکردی از پوشک هست ولی وقتی پوشک هم نبود و ادرار میکنه روی شلوارش هم همچین پودری ایجاد میشه میخواستم ببینم مشکل مهمی هست ؟در ضمن پسرم ماکروسفال هست و یکی ازکلیه هاش یه سنگ ۲ mm داره که دکتر دارویی نداده گفت خیلی کوچیکه خودش دفع میشه. ازمایش ادرارش هم خوبه فقط جواب ازمایش خونش cpk317 بود
ذ - گین اپ
سلام اقای دکتر 11 ماه 20روزشه وزن 7کیلو و نیم هست دکتر تغذیه پودر گین اپ تجویز کرد توی اینترنت دیدم نوشته شده بود برا کودکان بالا دو سال هست این پودر ضرر نداره برای زیر دو سال؟؟؟
- سلام
- خون از نوك سينه بچه يكسال و نيمه
يكماه پيش متوجه شدم از نوك سينه پسرم كه يكسال و نيمش هست يك قطره خون ديدم و بعد از دو روز همينطور و تقريبا هر رو يك قطره م ديده ميشه علتش چيست خيلى نگرانم راهنماييم كنيد ممنونم
- مریض
سلام خسته نباشید ، پسرم امروز صب تب داشت ۳۷ بود دوساعتی صبر کردم ببینم میره بالاتر استا بدم یا نه ک اول ۳۷ و ۲ بعد ۳۷ و ۴ شد و شیاف زدم براش ، خیلی بیحال و بی اشتهاس ، یکساعت پیش هم شامی ک دیشب خورده بود و بالا اورد ، صبح هم ک بیدار شده بود یباری دستش گذاشت رو شکمش و گریه کنان اومد سمتم دیگ اونجوری نکرده ، دلیلش چیه ۲ سالش
- ویتامین
سلام وقتتون بخیر به بچه ۵ساله میتونم تقویتی شربت ایمیونس بدم؟ اگه آره مقدار مصرفش چقدر باید باشه
- دندان در در نیاوردن دختر 1 ساله
سلام خسته نباشید
دخترم 10 مهر یکساله میشه ولی هنوز دندون در نیاورده. دلیلش چی ؟
- پسر چهارساله
- بیماری تنفسی کودک
سلام دختر سه ساله دارم الان سه روز هست حین تنفس ، نفس عمیق میکشه که انگار خلط پشت گلو داره ، تب و هیچ علایم دیگه نداره
- شربت کلاویسیلین
سلام میزان مصرف شربت کلاویسیلین برای بچه ۹ ساله چقدر برای گوش درد
- گوش درد ۲سال سه ماهشه
سلام ببخشیدپسر من مرتب گوشاش عفونت میکنه فقط پشت سر هم داروگردی میگیرم دلیلش چیه؟
- مقدار مصرف شربت ازیترو۲۰۰
دخترم ۱۰ کیلو هست امروز دکتر گفت ۵ سیسی ازیترو ۲۰۰ بده روزانه .زیاد نیست ؟ تا یک ماه پیش که میگفت ۳ سی سی . نکنه حواسش نبوده
- بیماری های کودکان
سلام دختر من 14 ماهه است و چند وقتی متوجه لکه خون بر روی لباسش شدم که از سینه سمت راستش و من خیلی نگرانم انگار که خراشیده شده . ولی لباسش که عوض میکنم دوباره لکه خون روی لباسش دیده میشه . ممنون میشم اگه راهنمایم کنید. متشکر م
- جوشهای چرکی
سلام دخترمپنج ساله هست واطراف ناحیه تناسلی وروی رانش جوشهای چرکی خارش دار زده تب گلودرد هم داره اطراف واژن خیلی ملتهب شده باید چه کارش کنم
- سرفه
- سلام خسته نباشید دختر من ۲ سالشه ۱۰ کیلو وزنشه چند قطره بریزم
- آبریزش
باعرض سلام خدمت آقای دکتر آیا آبریزش دهان کودک بعداز پایان دوسالگی طبیعی هست
- شوره سر
سلام آقای دکتر پسرم 17 ماهشه شوره سر گرفته چیکار کنم؟
- مقدار مصرف سوسپانسیون 125 آموکسی سیلین 125
سلام پسرم 6 سال و 4 ماه داره و 22 کیلوگرم وزنش است. از سوسپانسیون آموکسی سیلین 125 چقدر باید استفاده کنه؟

