Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- برای نوزاد دوماهه چکار کنیم که یبوست بر طرف شود
- زبان
سلام دکتر دختر دوسالم خیلی بهونه میاره و اذیت و گریه۱.اب زیادی از دهانش میریزه و میخارونه اخر لثه شو ایا دندون کرسی هست؟۲.نوک زبانش سفید پوستش نرم شده مثل حموم زیاد میمونی پوست پیر میشه و قرمزه همش میگه میسوزه چیز داغم یادم نمیاد داده باشم خیلی اذی میکنه چیزی نمیخوزه لطفا بگید چی بدم چیکار کنم اروم شه
- از شیر گرفتن
دخترم یکسالو هشت ماهشه میتونم از شیر بگیرمش
- در مورد سرماخوردگی
سلام پسر دوساله دادم . دیشب جایی رفتم فصای باز سرد بود سرماخورده از صبح ابریزش بینی داره . میخوام بدونم برای درد گلو بهش شربت ازیترومایسین هم بجز بقیه شربتها هم بدم؟
- رشد و قطره آهن
با سلام و عرض ادب خدمت دکتر محترم ..خواهر زاده ام یازده ماهشه هر وقت قطره آهن بهش میده میره تو ملاجش ..تا حالا چند بار به مرز خفگی رفته ...آیا میتوان قطره آهن رو با آب رقیق کرد و بهش داد یا به صورت قرص حل کرده به کودک یازده ماهه داد؟؟؟با تشکر
- شیرنخوردن کودک
من یک پسر یکساله دارم و الان دوباره باردار شدم و پشرم شیرخشک نمیخو ره چی کار کنم
- پیرو سرفه
اقای دکتر من همون سوال قبلی در مورد سرفه ی نوزاد بیست و یک ماهه هستم. یادم رفت بگم نوزاد من فاویسم داره
- بازکردن مطب
سلام اقای دکتر شما از امروز مطب تشریف دارین؟؟
- لکه های کبود
سلام دکتر خدا قوتت بده، دخترم بدو تولد روی مچ دستش و پاهاش و گودی کمرش لکه های کبود اصطلاحا لکه مغولی داشت، و پشت گردنش لکه های قرمز داشت این لکه ها میرن یا موندگارن کاری هست براش انجام بدم
- سفیکسیم ۱۰۰ برای نوزاد ۶ ماهه با وزن ۷ کیلو گرم
- نوزاد
نوزادم از وقتی وارد شش ماهگی شده شکمش چهار پنج روز یکبار به زور و سفته سفت کار میکند، چکاری باید انجام دهم؟
- مصرفقرص
سلام روز بخیر آقای دکتر پسرم ۵ سالشه قرص کلیدینیوم سی رو پیدا کرده یه دونه خورده آیا مشکلی ایجاد نمیکنه براش
- سلام پسرم دوقلو شب خیلی گریه میکنه از اصلا خواب ندار شیرم نمیخوره از چی؟؟؟
لطفا جواب بدی
- پسرم ابریزش بینی وسرفه داره ۷ماهشه
سلام پسرم ۷ماهشه ابریزش بینی داره چکارکنم چه دارویی بدم بخوره گاهی هم سرفه میکنه
- آسماویت
سلام روش مصرف آسماویت برای کودک ۵ سال و نیم با وزن ۱۸ کیلو چطور است؟
- تب کودک
سلام..پسرم نه ونیم ساله ست تب و استفراغ و دل درد داشت مراجعه کردیم آزمایش نوشتندکه گلبول سفید۲۴هزار رو نشون داد.گفتندعفونته و بستری شد.بعدازظهرهمون آزمایش رو گرفتند۱۵هزار بود.دو روز شده بستری هست وهنوز گاهی تب و سر درد و حالت تهوع خفیف داره. نظرشماچیه؟؟ صرفاً عفونته و با دارو خوبِ خوب میشه هیچ اتفاقی نمیفته؟؟
- برآمدگی سینه نوازد دختر
سلام وقت بخیر نوزاد دختر پنج روزه ای دارم که سینه اش برآمدگی داره آیا لازم هست کار ی انجام شود یا برطرف میشود ماساژ دادن آیا تحریکش میکنه
- وخترم پنج ساله گوش درد داره دوتا شیشه شربت کواموکسی کلاوه ۳۱۵ متخصص گوش وحلق ببنی داد حدود ۶سی سب بافیمنده پود دوباره تب کرد بردمش پیش متخصص اطفال گفت دوز دارو ۲/۵روزی سه بار باوزن ۱۶کمبوده دوباره کواموکسی ۶۴۳ داددو روز که تمام شده بچه دوباره تب وگوش درد داره میتونم ازیترومایسین بدم البته دوباره مواموکسی از عصر سه شنبه شروع کردم تقریبا روزی دو یا سه با تب میکنه
ببخشید اگر ازیتروماسین بدم همون ۱۰ میلی روز اول سیس ۵میلی از فردا خواهش میکنم جواب بدین
- دگزامتازون 3 بار در سال
سلام وقت بخیر،، اگر یه کودک 6 ساله،، 3 بار در یکسال دوز مناسب آمپول دگزامتازون مصرف کند عوارض زیادی خواهد داشت؟
- پلارژین…
سلام آقای دکترخسته نباشید.دخترم ۳سال نیم داره باوزن ۱۴کیلومیخواستم بدونم شربت پلارژین کیدز روهرچندساعت چند سی سی بهش بدم ممنونم

