Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
با سلام دختر سه ساله دارم از دیروز تب داره حدود یکسال هم هست هفته ای یکی دوبار میگه ناحیه تناسلی میخاره من حدس الرژی به غدا یا سوختگی میدادم و با کمی کرم خوب میشه ولی الان از دیروز که تب کرده میگه کمرم درد داره ناحیه تناسلی هم میخاره نمیزاره حتی بشورمش و میگه پام درد داره ولی علایم ابریزش و سرفه ندارخ به نظر شما عفونت اداری یا دور از جون کلیه هست یا ویروسه که درد کمر و پا داره
- سلام پسرم سامانه هس روزی سه بار مدفوع میره اسهال میکنه
- غذا
سلام.پسرم یک سال و پنج ماهشه.غذاهای برنجی رودوست نداره زیاد.اگه همین برنج رو نوسوپ وشیر برنج وپوره ها استفاده کنم ویتامینش کامل؟دیگه نیاز نیست جدابدم؟
- دیفن هیدرامین کامپاند
ببخشید آقای دکتر سوال دیگه هم داشتم برای کودک ۱۰ ساله همراه سفکسیم میتوان از شربت دیفن هیرامین کامپاند استفاده کرد ؟ فقط گلودرد داره نه تب نه آبریزش بینی
- در مورد خونریزی ناف بچه ۲۰ روزه
- خس خس سینه
سلام دختر من ۲ سال و ۵ ماهه هستش چند وقتی هست که بعضی وقت ها سینه اش قرچ قرچ صدا میاد در ضمن پسر من هم ۶ ماهه هستش همین مشکل رو داشت با سرفه که دکتر گفت رفلکس داره و دارو داد خوب شده از وقتی که دود سیگار بهشون خورده این جوری شده علائم سرماخوردگی هم ندارن و به خاطر کرونا هم هیچ جایی نمی رم که بگم با کسی هم در ارتباط بودن
- ،سلام این شربت براتاچندسال چندساعت؟
- آدزوفر
سلام جناب اقای دکتر وقت شما بخیر. پسرم تحت نظر شماست و از شش ماهگی براش قطره ی آدزوفر تجویز فرمودید. روزی ده قطره میخورد. الان وارد نه ماهگی شده. این قطره را تا چه سنی باید میل کند؟ و آیا به همین میزان؟ متشکر از عنایت شما
- عدم رشد نوزاد سه ماه
با سلام خدمت دکتر نوزادی سه ماه و نیمه دارم با وزن تولد 3100 و قد 49 و دور سر 34.5 حدودا یکه ماه با وضعیت عدم وزن گیری دچار نگرانی های شدم و روی وزن 5 کیلو حدودا یک ماه استپ کرده با توجه به گرفتن ازمایش و کشت خون هیچ گونه عفونتی خداروشکر نداشت و در حال حاضر شیرخشک پپتی جونیور مصرف میکنه آیا درمانی هست برای جذب بهتر ؟
- داده اولش خیلی خفه شداحتمال داره تونصفه راه گیرکنه ومشکلی براش پیش بیاد،نگرانم ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام بچه ام خرماقورت داده احتمال داره نصفه راه گیرکرده باشه نوزادده ماهه و خطرناک باشه گریه هم میکنه ،ممنون میشم راهنمایی کنید
- یبوست شدید
سلام دکتر دختر من ۱۰ ماهشه و یهرهفته دچار یبوست شدید شده هر روز مدفوع داره ولی خیلی کم و سفت و حالت پشگله شیرخشک نان میخوره بنظرتون چیکارکنم؟
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر. پسر شش ماهه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره و نمیتونم به غذاش کره اضافه کنم. میشه تو غذاش یکم روغن آفتابگردان بریزم؟ مدفوعشم یکمی سفته
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام الان باید واکسن ۱۸ ماهگی دخترم رو بزنم اما دختر بزرگم ۱۰ روز است که مریض شده ایه اشکال داره واکسن دختر کوچکم را بزنم هیچ علامتی ندارد؟؟؟
- شیر مادر
سلام اقای دکتر شیر مادر بعد از دوشیده شدن چقدر در دمای محیط وچقدر در دمای یخچال قابل نگه داری هست؟
- باسلام دخترم دوماهشه شربت سیتریزین بهش دادم الان دوروزه مدفوع نداره
- مولتی
آیابعدازخورد۰ن مولتی ویتامین ب نوزادشیرداده شودموردی داره
- ضربه به لب
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم سه سال دارد. تحت نظر شماست. دیشب موقع دویدن و بازی کردن لبش محکم به پایه ی مبل خورد و دچار پارگی شد و کمی خونریزی کرد . ورم کرده و خونمرده شده. بخاطر دردش نمیتونه غذا بخوره. دکتر داروخانه پماد ویتامین آد داد و گفت با پزشکش که جنابعالی میباشید مشورت کنیم تا شما یه پماد ترمیم کننده معرفی بفرمایید. الان تهران هستیم و نا دو روز دیگر برمیگردیم رشت. یک دنیا سپاس از شما
- تغزیه
با سلام با توجه به اینکه فرنی از شیر گاو هم تهیه می شود وچونفرزند من به لبنیات حساسیت دارد میتوانم به جای شیر از آب استفاده کنم مقد ار دقیق آردبرنج برای روز اول شروع چقدر است وبعد از چند روز به آن بادام اضافه کنم ؟ باتشکر
- کارکردن زیادشکم کودکم
سلام دخترم۴سالشه هرروزب تعداددفعات زیادشکمش کارمیکنه خیلیم لاغره
- آفت دهان نوزاد ۳ ماه
سلام اقاى دکتر خسته نباشيد. نوزاد 3 ماهه من دهنش آفت زده بود کل دهنش پر شده بود قطره نيستات هر 8 ساعت ميدادم بهش پنجمين روز ديدم فقط يه دونه مونده ديگه قطره ندادم از فرداش بازم دهنش پر شده. چى کار کنم بازم از قطره بدم؟

