Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آلرژی ومصرف زادیتین
با سلام. آیا خوردن شربت زادیتین که برای آلرژی کودکان تجویز می شود در این شرایط کرونا ،باعث تضعیفِ سیستم ایمنی کودکان می شود؟(کودکِ من ۲ سال ونیم دارد)
- سرماخوردگی وسرفه
کودک پنج ساله ای دارم آبریزش بینی وسرفه دارد چه دارویی تجویزمیکنید
- سوزن
سلام آقای دکتر امروز یه سوزن خیاطی رفت تو پای پسر دوسالم که کشیدمش بیرون خون هم نیومد مشکلی هم نداره راه میره میدوئه فقط یکم قرمز شده لازم هست کاری بکنم یا آمپولی چیزی لازم باشه بزنه؟
- فاویسم
سلام . شربت آموکسی کلاو ۴۵۷ برای فاویسم ضرر دارد؟
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر روز سیزده بدر با خانواده بیرون بودم بچم تو علف بود و بعد کنار رودخانه یک دفعه ابریزش بینی و عطسه دارن دمای بدن تا ۳۷/۹ میره و برمیگرده پایین علت چیه آقای دکتر نگرانم کرده بی حال نیست بازی هم میکنه
- زرد شدن کف دست و پای کودک
با سلام دخترم ۴ سال دارد و کف دست و پای او زرد شده ازمایش و بعد سونو گرافی شد و مشخص شد که به مقدار خیلی کم کبد او چرب است ولی دکتر هیچ داروئی نداد و گفت که باید رژیم غذایی بگیره من خیلی نگرانم
- فرو رفتن میخ
سلام آقای دکتر دخترم دوساله هست میخ رفته پاش چیکار کنم میشه راهنمایی کنید ممنون
- مصرف قطره چشمی باکتی ماید
سلام دختر من ۴ سال دارد و وزنش هم ۱۵ کیلو می باشد، از روز پنجشنبه چشم ان قی می کند البته قرمز نیست فقط قی میکند و مقداری هم چشم چپ او کوچیک تر شده الان قطره باکتی ماید به چه اندازه مصرف شود؟
- تهوع
سلام اقای دکتر دخترم ۲ وسالو ۵ ماهشه تو ماشین بالامیاره وقتی صبحا جایی میریم تو مسیر شربتی هست ک قبل مسافرت داد تا بالا نیاره اصلا و ضرری ام تداشته باشه
- ادامه سوال قبلیم
اقای دکتر پسرم ۱۲ کیلو قدش ۸۶ ، همه چی تو ازمایشش نرمال بود کمخونی اینا نداشت فقط ویتامینb۱۲ کم بود من از بعد یکسالگی درس حسابی مولتی بهش ندارم ماهی ۳،۴ بار شاید چند بار مریض شد و بخاطر دندون خیییلی بدغذا شد و هر چیزی نمیخوره .... شربتی هس من بهش بدم بخاطر این کمبود ویتامین تو بدنش؟
- اسهال واستفراغ
پسرم پانزده ماهشه دچار اسهال خیلی شدید شده استفراغ هم میکنه ولی کمتر الان شش روزه اصلا بند نمیاد خیلی اذیتش میکنه تب هم میکنه هرشش ساعت استامینوفن میخوره چکار کنم اسهالش خوب شه خیلی نگرانم چه دارویی استفاده کنم ممنونم
- پلک زدن مدام کودک
دختر ۸ساله ام مدتی هست مدام پلک میزنه حتی عضلات صورتش هم درگیر هستند خیلی تلاش میکنم هیچ استرسی نداشته باشه اما خوب نمیشه لطفا راهنمایی کنید چکار کنم
- مارک اس امپرازول
سلام اقای دکتر خداقوت میشه بفرمایید که اس امپرازول نکسیپد با کیموبلاک فرق داره؟ من نکسیپد میدم دوستم میگه کیموبلاک داده به بچه ش بعد از مدتها که نکسیپد میداده. منم کیموبلاک تهیه کنم؟ ممنون میشم مثل همیشه لطف کنید راهنمایی بفرمایید
- نحوه و مقدار مصرف ازیترو مایسین 200
با سلامم دختر 6ساله با وزن 21کیلو و دختر 4سال و نه ماهه با وزن 18کیلو چه مقدار باید از این دارو بخورد.
- عفونت چشم در اثر سرما خوردگی
سلام دخترم ۷ سالشه یک هفته هست سرما عفونی خورده و گلوش عفونت کرده الا هم زده به چشماش قرمز شده و عفونت میاد از چشمش چه قطره ای استفاده کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- پادرد
پسر من هفت و نیم ساله است و ۴۶ کیلو وزن داره پاشنه پایش درد میکنه و دوروزه بعضی وقتهانمیتونه پاش رو کامل زمین بگذاره میگه درد میکنه الان به خاطر عفونت گلو کو آموکسی کلاو میخوره با تئوفیلین جی .من چیکار کنم ؟
- 1234
سلام خسته نباشید من پسرم 1 سالشه چن روزی هست آبریزش بینی داره و عطسه میکنه و یکم سرفه بردمش دکتر درمانگاه گفت چیزیش نیست ولی امروز خیلی آبریزش بینیش شدید تر شده و خیلی گریه میکنه و یکمی بیحاله چی کار کنم الان با این شرایط مشکل چیه
- واکسن شش ماهگی؟
سلام وقت بخیر. به علت تعطیلی عیدمیشه چهاریاپنج روزواکسن شش ماهگی روزودتربزنم؟ اشکالی ندارد؟ ممنون ازپاسخگوییتون..
- سلام آقای دکترخسته نباشید،دخترم ۴سالشه هرازگاهی میگه دلم دردمیکنه شدیدنیس درحدی که فقط میگه دلم دردمیکنه چی بهش بدم خوبه؟
- بی قراری و غذا نخوردن دختر 20 ماهه
با سلام و احترام
دختر 20 ماهه ای دارم که حدود ده روز است که ضمن زدن انگشت به ناف خود با کنار زدن لباس به این کار اقدام می کند اشتهای خود را نیز از دست داده است و در طول ده روز لاغر شده است پیش دکتر متخصص کودکان بردیم ویتامین دی 3 فروگلوبین و ویتازینک (مولتی ویتامین + کلسیم + زینک) تجویز کرده که استفاده می گردد اما بهبودی حاصل نشده و مدام بیقراری می کند. علت چیست؟

