Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زور زدن نوزاد
به نام خدا. باسلام و احترام نوزاد ۵۵ روره که یک روز شکمش کار نکنه هی زوخر میزنه تمام روز را تا شکمش کار بکنه. دستاشو میاره سمت گوش و هی زوز میزنه و به خود میپیچه تا شکمش کار کنه. شکمش فقط گاهی یک رور کار نمیکنه اینطور میکنه. لطفا راهنمایی کنید.باتشکر
- علت خون آمدن از نوک سینه نوزاد
سلام و وقت بخیر، من یک پسر ۱۶ ماهه دارم دیروز زیر پیراهنیش جای لکه خون بود نزدیک نوک سینه چپش، اگر فشار هم میدی یک قطره ازش خون میاد دلیلش میتونه چی باشه، خیلی نگرانیم، به خاطر این شیوع کرونا هم میترسیم ببریمش دکتر، در ضمن در یک سالگی ازش آزمایش cbc و ptو ptnگرفتیم که نرمال بوده، ممنون میشم راهنمایی کنید
- مولتي ويتامين
بإسلام.ديروز واكسن ٦ماهگي دخترمو زدم.بهداشت بهش قطره مولتي مويتامين داد.دختر من آلرژي داره ميتونم قطره رو بهش بدم؟ دختر من قطره استامينوفن هم نميتونه بخوره بالا مياره بهش شياف ميزدم..اگه قطره مولتي ويتامين رو دادم الرژي نشون داد چيكار كنم؟قطره آ د رو بدم؟
- قطره آهن
سلام آقای دکتر دخترم ۶ ماهشه و مینوره و به دلیل شیوع بیماری دسترسی به پزشک ندارم. میشه لطف کنید بگید قطره آهن چه مارکی بهش بدم که هم ایرانی باشه و آهن مورد نیازش رو تامین کنه و هم طعم خوبی داشته باشه؟ چند قطره بدم؟
- تب
سلام وقتتون بخیرکودک ۶ماهه ام سه روزه خوردن فرنی رو شروع کرده از دیروز شکم روی زرد رنگ داره امروز تب کرده و بی حال شده و الان شکم رویش سبز رنگ شدهشهرستانم و الان دسترسی به دکتر ندارم .ممنون میکنم کمکم کنید
- اختلال خواب نوزاد ۷ ماهه
سلام.نوزاد پسرم که ۷ ماه و ۲ روزه هست شبها راحت نمیخوابید که گاها هر ۲۰ یا ۳۰ دقیقه بیدار میشد الان نزدیک یه ماهه شدیدتر شده و اصلا خواب راحت و عمیق نداره .کامل چند بار تا صبح بیدار میشه .موقع خواب وقتی که هوا تاریک میشه با اینکه شدیدا خوابش میاد به شدت مقاومت میکنه.چیکار کنیم.خیلی نگرانم دکترش میگه طبیعیه ولی خسته شدیم واقعا .چون خواب کافی نداره طول روز هم نا آروم میشه و جنب و جوش و گریه اش زیاد میشه .خواهشا راهنمایی بفرمایید آقای دکتر
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. پسرم ده ماهشه. آلرژی به پروتئین گاوی داره. شیرهش آپتامیل پپتی۲ میخوره. خیلی تو بازار نایاب شده. اگه پیدا نکردم میتونم آپتامیل پپتی جونیور بدم بهش؟ یا آپتامیل پپتی۱؟ آخه اونا روش نوشته زیر شیش ماه
- یبوست و زور زدن نوزاد
آقای دکتر من قبلا آپتامیل پپتی جونیور میدادم شما گفتین ببلاک ای ار بدین الان کدوم شیر خشک و بدم ؟در ضمن از وقتی پدیلاکت دادم بچه اینجوری شده .البته ببلاک ای ار وقتی میدم دیگه بالا نمیاره اصلا ولی خیلی زور میزنه ولی آپتامیلو میدادم بالا می آورد.بعدش شما گفتین از 4 ماهگی میتونم غذای کمکی بدم یکم بیشتر راهنماییم کنید ممنون میشم .
- خون در مدفوع نوزاد
سلام پسر سه ماهه ام از دو ماهگی رگه های خیلی ریز خون میدیدم در مدفوعش دکتر بردم ازمایش مدفوعو ادرار و سنوگرافی از کلیه ها نرمال بود فقط ریفلاکس داشت دکتر گفت حساسیت به پروتین گاویه من الان از اون موقع اصلا لبنیات و تخم مرغ و گوشت مصرف نکردم ولی باز بعضی مواقع رگه خون میبینم ممکنه از بستنی یا چیزهای دیگه که توش شیر دارن باشه؟ یک بار هم وقتی تن ماهی خوردم رگه خون زباد شده بود به نسبت ممکنه از اون هم باشه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
- سرفه نوزاد۲۱ روزه
سلام خداقوت نوزاد بیست روزه ام سرماخورده اولش یکم تب میکرد استامینوفن دادم تبش خوب شد الان سرفه میکنه چیکارش کنم چ شربتی بدم بهش دسترسی به دکتر ندارم لطفا راهنمایی کنین
- کوتاهی زبان
سلام ایا زبان کودک کمی کوتاه باشد خوب میشود
- رفتگی بینی نوزاد سه روزه
- سلام و درود#
سلام دکتر دخترم ۸ماه و ۲۰روزشه ۷کیلو ۱۰۰گرم وزنشه تولدش ۳۶۰۰ بوده ایا خوبه؟قد ۷۰ سانته تولد ۵۰ سوال دوم اینکه تقریبا ۴باره سرماخورده از پاییز الانم آبریزش سرفه خیلی کم و خشک داره چی بدم برای آبریزشش ؟ قطره آهن و مولتی که باهم در یک قطره باشند معرفی کنید دندان هم درنیاورره
- ریفلاکس
سلام،ببخشید ریفلاکس شیرخوار معمولا توچند ماهگی ازبین میره یا حداقل کمتر میشه؟؟؟؟
- قطره پاراکید
سلام. نوزادم واکسن ۲ ماهگی تزریق کرده. چند قطره پاراکید باید به اون بدم؟
- خلط وپنیرک
با سلام نوزاد۳ماهه دارم که خلط سینه داره وخس خس میکنه پنیرک همراباخلط بالامیاره بعداروغ زدن
- تغذیه نوزاد پنج ماهه
ببخشید به نوزاد پنج ماهه چه میوه ای میشه داد؟
- مدفوع نوزاد
سلام اقای دکترمدفوع دخترم چندروز سبز شش ماه پانزده روزش
- سلام آقای دکتر پسرم من سه ماه و ۱۵روزشه رفلاکس داره درست شیر نمیخوره میخوام زیتو کید بهش بدم خوبه؟
- اسهال نوزادان
پسرم سه و نیم ماهشه مدفوع آبکی میکنه روزی سه بار چهار بار مدفوع میکنه نزد دکتر بردم دارو هاش تاثیر نکرد میشه بگوین چی کار کنم دائم گیره میکنه ریفلاکس هم داره

