Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغيير شير خشك نوزاد
بإسلام. نوزادم رفلاكس و الرژي دارد.چه شيرخشكي مناسبه براش..چون شيرخشك اچ آ خورد إسهال شد.وشب خس خس سينه و ناله توخواب داشت.شيرخشك إي آر ميخوره ولي صورتش قرمز شده
- قطره اهن لیپوزوفر
باسلام من دخترم 6 ماهشه و 7 کیلو هس قطره آهن لیپوزوفر قرمز میدم میشه بگین چقد باس بهش بدم ممنونم
- زردی نوزاد
سلام من یک دختر ۳۵ روزه دارم که وزنش موقع تولد ۳ و ۳۰۰ بوده ، هنوز زردی داره ، موقعی که میخوابه زردیش تشدید میشه ، جواب آزمایش کف پاش هم نرمال بود ، از نظرتون چیکار کنم ؟ روی صورتش هم پر جوش چرکی شده ، ما بویش نمیکنیم اما نمیدونم چرا انقد جوش زده !
- تب نوزاد 8ماهه
سلام پسر من 7 ماهو یک هفته داره تب کرده قطره استامینوفن تلخ نمیخوره میشه یه قطره استامینوفن خوب معرفی کنید؟
- شیرخشک
سلام دکتر.دختر من ۳ ماهو ۱۱ روزشه وزنش نرماله بهش شیرخشک بیومیل پلاس۱ میدم ولی وقتی امروز بردمش متخصص اطفال گفت بیومیل پلاس برای بچه هاییه که وزن گیریشون خوب نیس این شیر ممکنه به کلیه هاش اسیب بزنه بهش بیومیل ۱ بده ایا این حرفشون درسته؟
- سرماخوردگی نوزاد
پسرم ۸ماهشه بردم دکتر داروهاشو نمیخوره همش بالا میاره آهن ومولتیشو هم بالامیاره چیکارکنم همش خلط داره خس خس سینه آبریزش کمکم کنید
- کار کردن زیاد از حد شکم نوزاد ۵ ماهه
سلام خسته نباشید
من پسری ۵ ماه دارم و یکدفعه مدفوعش زیاد شد. در روز ۵ تا ۶ بار مدفوع میکنه وهم شیر خودمو میخوره همم شیرخشک به عنوان کمکی بهش میدم میخواستم بدونم علتش چیه وچیکارمیتونم بکنم؟ تازگی ها لاغرم شده واشتهاشم خوبه. بخاطره دندونه اسهال نیست رنگشم زرده.
با تشکر
- اسهال نوزاد
سلام خسته نباشید بچه من اسهال هست سبز رنگه مث کف میمونه۴ماهشه
- زدن تو سر
نوزاد یازده ماهه میزنه تو سرش وقتی عصبی میشه چکار کنم ؟ممکنه از این باشه اعصابش خراب باشه یا ژنتیکی باشه؟چون باباشم وقتی عصبی میشه یا دعواش میشه باهام میزنه تو سرش
- استفاده ویتان به جای قطره آهن
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما نوزاد ما شش ماهشه و هرکاری میکنیم قطره آهن رونمیخوره ایا امکان داره ویتان رو به جای قطره اهن بهش بدیم؟
- سرفه
سلام آقای دکتر عزیز. دخترم سه ماه ده روزش هستش .از امروز صبح سرفه میکند وسینش خسخس میکند.وصداش گرفته هستش .دو و سه روز پیش خواهر بزرگترش سرما خورده بود و سرفه میکرد احتمال داره بچه سرما خورده باشد .برای سرفه و خس خس سینه چی بدم خوب بشه .البته قطره بینی هم میریزم ممنون میشم راهنمایی کنید .
- قدووزن نوزاد۷ ماهه
سلام دخترم بدو تولد وزنش ۲و۶۰۰بوده و قدش ۴۶ الان هفت ماه شه وطنش ۶کیلوه و قد شم ۶۴ دارم دیونه میشم تورو خدا کمکم کنید آزمایشم انجام داده آلرژی گاوی دادهاند کنم وزن بگیره
- اسهال نوزاد
بچه من 1 ماهشه الان 1 هفته اسهال شده هم شیر میخوره سری پی پی میکنه بینیشم بند میشه شیره خودمو بهش میدم ولی از وقتی مریض شده خیلی بد شیر میخوره
- مای ببیبی تاریخ گذشته
من از مای بیبی که سه سال از تاریخ تولید گذشته برا دخترم استفاده کردم دخترم دهر سه چهار ساعت یک بار مدفوع میکنه دخترم پنج ماهه است میخواستم ببینم از مای بیبی یا اشکالی نداره
- Experienced representation in incapacity claims court with help from a impairment attorney.
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام وقت بخیر نوزادم از روز اول تولدش چشمش چرک میکرد و اشک میومد که گفتن مجرای اشکیش بستست پمادو قطره استفاده میکنم اما الان ۳ ماهشه هنوز خوب نشده بعد از ماساز دادن کلی گریه میکنه
- واکسن دوماهه
سلام بچه ام ۶کیلو وسیصد گرمه دوبرابر وزن پاراکید بدم؟
- میزان شیر خشک
سلام پسربچه ای ۲ماهه ۲۵ روزس دستشویی نمیکرد دکتر بردیمش شیر خشک گیگوز با قطره بی بی کر داد بعد اون مدفوع ک میکنه سبزه ایا علتش بخاطر ایناس ..ممنون
- قطره آهن
با سلام من نوزاد چهار و نیم ماهه ای دارم که از چهار ماهگی قطره آهن را شروع کرده و گاهی چند ساع؟یا روز بعد از مصرف قطره آهن،همراه پنیرک ترشحات نارنجی یا قهوه ای بالا می آورد،آیا طبیعی است یا قطره آهن باید عوض شود؟
- همانژیوم
باسلام وخسته نباشید. دخترمن ازبدوتولدهمانژیوم بینی داره.۷ماهه به دنیا اومده.۲کیلو۴۰۰ وزنش بودالان ۲۳ماه است. آیادرمانی دارد.راهنمایی بفرماییدلطفا

