Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آب دادن
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم سه ماهشه میخواستم بپرسم ازچندماهگي میتونم بهش اب بدم .
- غذا دادن برای نوزاد ۴ ماهگی خوب یا خوب نیست
- سرما خوردگی
سلام دختر من ۳ سالش تب داره ۵ روزه گلوشم خلطی شده دکتر براش چرک خشک نوشته چقدر باید بدم بهش
- سوزش ادرار
باسلام دختر26ماهه ای دارم امروز عصر تا الان ک ساعت ده شبه چند مرتبه ک اداره ریخته موقع اداره کردن گریه میکنه .تب نداره.ناحیه تناسلی قرمز نیست .فقط دیشب دیدم ک یه مقدار ناحیه تناسلیش ملتهبه پمادتریامسینولون ان.ان.زدم لطفا راهنمایی کنید
- سلام پسرم ۳ماهه و۱۶روزشه شیر خشک ببلاک ال اف میخوره الان این دوروزه راضی نمیشه بخوره دهانش هم کف میکنه علت چیست
- اسهال استفراغ
سلام من یک کودک ۱۵ ماهه دارم وقتی ده ماهش بود اسهال واستفراغ شدیدی گرفت و چند روز بستربش کردیم بعد خوب شد از اون وقت به بعد هر ماه یک هفته اسهال واستفراغ میگیره پیش چند ددکتر بردیم ازمایشاتشم گرفتیم میگن چیزیش نیست فقط کمی انزیم کبدش بالاست واهن خونش خیلی پایینه الان دوباره یک هفته است از غذا افتاده و از امروزم اسهال واستفراغ گرفته شیرخشک بیومیل می خوره الان نمیدونم چیکار کنم خواهش می کنم کمکم کنید چیکارش کنم تشکر
- سیاه شدن دندان
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم ۲سالشه علت سیاه شدن دندان چیه ..نه قطره اهن میدم نه ویتامین ..ولی دندانش داره کم کم همه سیاه میشه.ممنون
- سلام برای کودک ۱۰ساله شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای انژین گلو چقدر بدم بچه سی پی هست قرص نمیتونه بخوره
- اسهال نوزاد دوماهه
سلام وقتتون بخیر دختر من پیش شما پرونده دارن آقای دکتر دوماهه هستش و از امروز انگار اسهال داره و شکمش هم صداهای مربوط به اسهال کمی داره، از شیرمن تغذیه میکنه البته خودم هم چندروز پیش اسهال داشتم اما خوب شدم واسه دخترم تازه داره شروع میشه چیکار کنم؟ ممنون از بزرگواریتون
- اسهال نوزاد چهار ماهه
سلام به پسرم شیرخشک اپتامیل جونیورمیدم اسهال میکنه چیکاربایدبکنم خوب بشه
- غلت زدن در خواب
سلام آقای دکتر دخترم 9ماهشه در خواب خیلی غلت میزنه وصورتش وبینیشو چنگ میزنه ،علتش چی میتونه باشه
- مدفوع
سلام علت بوی مدفوع نوزاد 3ماهه چبست
- شربت سیتریزین
آیا مصرف شربت سیتریزین هر۱۲ساعت دو ونیم سی سی برای کوددک دو ونیم ماهه ضررنداره میشه استفاده کرد
- پماد چشمی
سلام اقای دکتر خواهش میکنم جوابمو بدید خیلی نگرانم من پماد چشمی تتراساکلین رو که دکتر برا بچه دوساله نیمه ام تجویز کرده بود نمیدونستم چقدر باید مصرف کنم ۳ دفعه هر دفعه کامل به اندازه طول چشمش براش استفاده کردم یعنی براش مشکلی پیش میادخواهش میکنم جوابمو بدید دارم ازنگرانی دق میکنم
- نوزاد سه ماه سرماخوردسرفه داره دکتربهش لوپراکس 100داده اونم متخصص نبوده فقط عمومی بود
- مصرف دارو
سلام پسرم تب و سرفه خیلی کم شربت سفیسیم ۱۰۰میدم براش وزنش ۱۵ سنش ۳ آیا چند سی سی بهش بدم
- دوزمصرف شربت آزیروسین
پسرم ۷سالشه ۲۳کیلووزنشه .میزان مصرف این شربت بایدروزی چندقاشق چای خوری باشد
- مقدارشربت نئوزینک
پسرم پنج ساله شه چند قاشق بدم وچندباردرروز
- میوه
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم به بچه ای که شش ماهش تموم شده میتونیم زردآلو و موز له شده بدیم؟؟
- دوز مصرف شربت کو آموکسی سلین۱۲۵
۵ روز سرما خورده از دماغش و گلوش چر ک میاد ۸ ماهشه و ۸کیلو وزنش می باشد دوز مصرفی شربت کو آموکسی سلین ۱۲۵ را میخواستم

