Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درد گوش
سلام آقای دکتر خسته نباشید نوزاد من ۳ ماهه است بردم دکتر گفت گوش چپ یکم ترشح داره ولی نوزادم گوشش خیلی درد میکنه هی از خواب بیدار میشه گریه میکنه دستشو میبره سمت گوش یا میمالد به بالشت اموکسی سیلین ۱۲۵ دادم کامل تموم شد شربت ولی خوب نشد چیکار کنم
- تب
سلام وقت بخیر دختر ده ماهه ام یهویی تب کرد بدون داشتن هیچ گونه علائمی یک روزه تبش پایین نمیاد و بالای ۳۸٫۵هستش با شیاف استامینوفن ۱۲۵کنترلش میکنم علتش چی میتونه باشه و لازمه دکتر ببرمش
- سرما خوردگی
ابریزش بینی وشدید و سرفه و خلط داره عطسه هم میکنه
- سلام خسته نباشید دختر من دوماهو نیم هستند میخواستم بپرسم قطره استامینوفن ضررندارد شبها بدم برای دل پیچش آرام میشود
- کج گردنی
سلام خسته نباشید نوزاد سه ماهه نیمه ای دارم ک گردنشو به سمت راست کج میکنه و وقتی بغل میکنم ب سمت چپ بهتر میچرخه اما وقتی ب پشت میخواین ب هر دو طرف میچرخه ولی بیشتر ب سمت راست دوست دارن بخوابه خواهش میکنم بگین چیکار کنم مشکل تورتیکولی داره یانه خوب میشه؟
- ثابت داشتن گردن
سلام وقت بخیراقای دکتر پسرم۵ماه وخوردای داره نمیتونه کامل گردنشوثابت نگرداره گردن میزنه هی میخواستم بدونم طبیعی؟
- دستمال مرطوب
سلام. ایا کلا و همیشه میشه از دستمال مرطوب برای تمیز کردن نوزاد بعد از ادرارومدفوع به جای شستن استفاده کرد ؟ و هفته ای یه بار هم حمومش کرد؟
- خوردنکاغذ
سلامنوزاد۵ماه۷روزهدارمکاغذداخلدهنشکردهدوتیکهدراوردمنمیدومخوردهکبرهداخلشکمشیانایاخطرناکهپسرمسرماخوردهسرفههممیکنهنمیدونمسرفشبخاطرسرماخوردگییاکاغذداخلشکمشه
- استفراغ نوزاد
سلام خسته نباشید پسردوماه وپنج روزه ای دارم که امروز یک بار چیزی شبیه به اب رقیق وشفاف بالا اورد تاالان هیچوقت اینجوری بالا نیاورده بود اب هم بهش نداده بودم ایامشکلی هست
- واکسن ۱۸ ماهیگی
سلام از اون روزی که واکسن زدم پسرمو خیلی سخت نفس میکشه انگار پلیپ داره دماغش
- سرفه و عطسه نوزاد۱۵روزه
نوزاد۱۵روزه دارم سرفه و عطسه میکنه ولی خیلی کم وقتی سرفه میکنه انگار خلط داره بنظر شما چیکار کنم.!
- بینایی
سلام اقای دکتر خسته نباشید، ببخشید میخاستم بپرسم من یک برادرزاده دارم نه ماهشه و دختره،این تقریبا از دو سه ماهگی چشماش به نور خیلی جذب میشه یعنی اگ منبع نوری اطرافش باشه سریع نگاه میکنه مثل نور لامپ یا خورشید و هنوزم هم این مشکل وجود داره به طوری که اطرافشو نمیتونه هنوز تشخیص بده،به نظرتون مشکلش چیه؟ایا میتونه بخاطر نور فلش گوشی باشه که تو بدو تولد به چشمش خورده؟
- وابستگی نوزاده یه ساله
سلام آقای دکتر دخترم دوازده ماهش تازه امروز تموم شدجدیدا من روزانه دوساعت خونه نیستم دخترمو پیش پرستار میزارم تا الان سه تا پرستار عوض کردم حتی تا دوازده روز پیش یکیش نگه داشتمش ولی با این حال توی این دوساعت یه نفس گریه میکنه اصلا با هیچ کدوم انس نمیگیره نگرانشم چاره هم ندارم باید سرکاربرم چی کار کنم راهی نداره دیگه گریه نکنه ؟واسش خطرناک نیست ؟ تا منو میبینه اروم میشه هیچ کدوم از خانوادمم پیشم نیستن بچمو پیششون بزارم دخترم خیلی وقتی من نیستن گریه میکنه اطرافیان میگن بچه با گریه چیزیش نمیشه ولی دوساعتی که من نیستم به طور مستمر داره گریه میکنه یه راهنمایی کنین
- بالا اوردن
سلام خسته نباشید من ی نوزاد ۳۳روزه دارم ک تاامروز اصلا بالا نمیاورد ولی امروز بعد شیر دهی بعد چند دقیقه درحالت خواب یکهو هرچی شیرخورده بود بالا اورد دلیلش چی میتونه باشه؟؟
- نوزاد 11 ماهه بی اشتها
سلام نوزاد من ۱۱ ماهه و خیلی لاغر هست و غذا نمی خوره، اشتها نداره. میشه من رو راهنمایی کنید.
- سرما خوردگی
سلام اقای دکتر بچه من دیشب تا ۶ صبح بیدار بود و بعضی وقت تا بیش از حد گریه میکرد امروز ساعت ۱۲ که از خواب بیدار شد گلوش انگار گرفته باشه اینجوریه میخواستم بدونم مریض شده یا گلوش بر اثر گریه اینجوری شده.علایمی دیگه ای مثل گرفتگی بینی و تب هم نداره باتشکر تبشم الان گرفتم ۳۷ درجه بود
- شیرخشک
باسلام کودک 2 ماهه دارم که به پروتئن گاوی حساسه و شیرخشک پروتئین سویا به او میدهم که بهش هم میسازه آیا عوارض نداره ؟؟
- دور سر
دکتر دخترم با دور سر 34به دنیااومد الان 4ماهه س 40/5هستش طبیعی هستش ؟
- قطره پلارژین
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر پسرم تو۳ماهگی سرماک خورد سرفه وعطسه داشت بهشت قطره پلارژین دادم خوب شد الان ۸ماهشه سرماخورده عطسه سرفه خلط داره قطره پلارژین برای سرفش خوب نیس؟ اگ خوبه چندقطره بدم بعدچندساعته؟
- دخترم پاهاش رو میندازه روهم و زور میزنه
سلام چند روز پیش پیام دادم راجب دخترم سوال پرسیدم گفتم دخترم پاهاش رو میندازه رو هم و زور میزنه و عرق میکنه.امروزبردمش پیشش متخصص گفت ب این کار میگن خودارضایی اما دخترم ب بدنش دست نمیزنه چطور ممکنه

