Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سویق
سلام دکترسویق برنج وجوگندم خریدم وتسه بچه ۸ماهمبنظرتون تورشدش تاثیرداره؟
- سرماخوردگی نوزاد یک ساله
سلام دخترم یک سالشه و۸ کیلو وزن داره حدود یه مدت سرفه میکنه همراه با خواب وشب ها بیشتر میشه لطفا راهنمایی کنید چه دارویی بهتره
- استفاداز قطر چشمی برا نوزاد ۱۰ماهه
سلام من دو پسر دا رم دیشب یکی رو بردم دکتر کلو درد و از چشم چپش عفونت ترشح می کرد حالا پسر کوچیکم هم به این عارضه مبتلا شده دکتر دیشب به پسر بزرگم قطره چشمی باکتری ماید داد می تونم برا پسر کوچکم از اون استفاده کنم
- پاف اسپری کلرید سدیم
سلام اقای دکتر برای نوزاد هفت ماهه میشه در حالت دراز کش اسپری کلرید سدیم استفاده کرد یا باید حتما در حالت نشسته باشه؟
- جوش های ریز قرمز پوستی طبیعی ان؟
سلام من پسرم شش ماهشه تب کرد بعد چند روز از دست و پاهاش جوش قرمز ریز زد بعد دو روز خوب شد بعد دوباره تب کرد و جوش زد برا چیه
- سفیکسیم
سلام دخترم ۲ سالشه وزنش ۱۰ کیلو هست سفیکسیم باید چند سی سی بدم؟ از میلی گرم چیزی متوجه نشدم
- نوزاد
نوزادم هفت روزش هست وجایی بودیم دودتریاک به طرفش میکردندسه چهارروزالان اوردمش خونه خیلی حالش لده وبی حال هست چکارش کنم
- جواب ازمایش خون
سلام دخترم ۸ماهو ۲۵روز داره تو آزمایش خونش پلاکت خونش۱۳۵بود گفتن پایینه خطرناکه؟ چیکار کنم؟
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین۲۰۰برای نوزاد۱۰ماه
- کمبود وزن
سلام خسته نباشیداقای دکتردخترمن باوزن 3100به دنیااومده الا4ماه و4روزه وزنش 5.5کیلواست شیرم کم نمبخوره شیرخشک بیومیل پلاسوبهش میدم خواهش میکنم کمکم کنید
- سرلاک گندم و خرما
سلام آقای دکتر بچم ۸ماهش تموم شده براش سرلاک گندم به همراه خرما و شیر گرفتم میخواستم بدونم آیا در این فصل تابستان با وجود خرما در سرلاکش که خرما گرم است خوردنش مشکلی دارد؟؟
- ترشح واژن
سلام اقای دکتر دخترم ۴ ماهشه از روز تولد ترشح داره طبیعی هست یا به خاطر عفونته؟؟
- سرفه
سلام بچه زیر ۲ ماه دارم سرفه میکنه آزیترومایسین خوبه براش چجوری چقدر بدم بهش
- وزن نوزاد
با سلام. نوزاد من پنج ماه و ۲۲ روز هست با وزن ۲۸۰۰ بدنیا آورد. الان ۶۹۰۰ میباشد . در دو ماهه اخیر فقط ۴۰۰ گرم اضافه کرده است. آیا وزن او نرمال است؟آیا وزن گیری در دو ماهه اخیر مناسب است؟
- واکسن شش ماهگی و کرونا
سلام اقای دکتر واکسن شش ماهگی نوزاد من یکماه و نیم عقب افتاده. این تاخیر چه عواقبی داره؟
- قطره چشمی برای نوزادان مبتلا به فاویسم
با سلام آیا استفاده از قطره استریل چشمی باکتی ماید (سولفاستامید ۱۰ درصد) برای نوزادان مبتلا به فاویسم مضر هست و آیا جزء داروهای ممنوعه هست؟
- سرفه خلط دار
سلام من یک کودک ۱۵ روزه دارم وسرفه میکند واحساس میکنم که سینه اش خلط دارد یا چرکی شده کمک کنید چی لازم هست که بدم خوب بشه
- کارنکردن شکم نوزاد
سلام پسر من ۲۰ روز دارد شکمش درس کار نمیکنه وقتی هم کار میکنه خیلی سفت کار میکنه چه داروی باید بهش داد?
- بیدار نشدن برای شیر خوردن
سلام ، کودکم به تازگی سه ماهش تموم شده، تقریبا تا دو ماهگی شبها دوبار برای شیر بیدار میشد و اگر هم نمیشد خودم این کار را میکردم اما بعد از اون دیدم اصلا بیدار نمیشه یعنی گریه و بیداری نبود ولی شاید وول خوردن داشت من هم شبر نمیدادم و خودم بعد از 4،5 ساعت بعد نیمه شب بیدار میشم و شیر میدم ، بعد از اون صبح هم مدام وول میخوره و نق میزنه تا بیدار شه و در واقع برای دفع در حال زور زدنه ، در مورد شیر شب و کلا فواصل شیر دهی و تعدادش در طول روز راهنماییم کنید ، من هنوز رو برنامه و روال خاصی شیر نمیدم و گاهی سردرگمم در ضمن تا ماه پیش وزن گیریش خوب بوده این ماه هنوز چک نشده با تشکر
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید پسرم ۱۳ ماهشه وزنش هم ۹۲۰۰ کیلو هستش سه روزه سرما خورده سرفه هم میکرد سینه اش هم خش خش میکنه دکتر شربت برونسبان داد سرفه اش قطع شد ولی سینه اش همچنان خش خش میکنه چیکار کنم چه دارویی بدم بهش خیلی نگرانم

