Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت فروگلوبین
سلام دکتر به دخترم ک یکساله هست میتونم شربت فروگلوبین بدم یا خیر
- فاویسم
دخترم مشکوک به فاویسم هست دادن قطره استامینوفن برای واکسن دو ماهگیش ضرر داره یا خیر ؟
- سرما خوردگی
سلام برای خس خس سینہ پسرم 9 ماہہ با سرفہ خلط دار چہ شر بتی باید بدم و اب ریزش بینی شدید
- کولیک نوزاد
سلام آقای دکتربرای کولیک شدیدنوزادمیتونم کولیک ایزیاگریپ میکسچربهش بدم؟خیلی بیقراری میکنه دایمتیکون براش تاثیری ندارند طوریه که الان روزاهم خودشوپیچ میده قرمز میشه گریه میکنه
- سرفه
سلام دختر چهار ماهه ای دارم دو روزه واکسن چهار ماهگیش رو زدم الان بالا تنش داغه و دمای بدنش 37.2سرفه هم میکنه پایین تنه اش یخ ولی بالا تنه اش خیلی داغه چکارش کنم شیاف 125بهش زدم استامینوفن نمیخوره استفراغش میکنه
- حرف زدن کودک
سلام وقت بخیر بچه ام دو سالشه فقط تاب تاب عباسی، نه و تاتی میگه. صدای حیوانات رو هم در میاره. اما حرف نمیزنه بقیه چیزها رو همه رو با اشاره بهم میفهمونه و هر چی بهش بگم کاملا متوجه میشه طبیعیه؟
- زردی نوزادی
سلام . بیلی روبین نوزاد ۴ روزه با وزن تولد ۲۸۰۰ و سن بارداری ۳۸/۱ اگر ۱۰/۶ باشد نباز به درمان فتوشاپی دارد ؟
- واکسن
سلام آقای دکتر ببخشید واکسن بدو تولد باید به بازوی راست زده بشه یا چپ؟ برای دختر من به بازوی چپ زدن اشکالی نداره؟
- شزبت آموکسی سلین
سلام خسته نباشید دخترم دو ماهش است متخصص کودکان بردم ازش آزمایش ادرار و سنوگرافی گرفتن خدا را شکر هیچ مشکلی نداشت تمام آزمایش هایش تمام است ولی سه روز است که سرفه میکند فکر کنم سرما خورده آموکسی سیلین برایش بدهم ضرر ندارد ؟
- غذای کمکی
خسته نباشید دختر من ۴ماه و ۱ روز داره ب گفته ی پزشکش از دیروز غذای کمکی رو شروع کردم با فرنی برنج..ی سوال داشتم ..غذای بعدیش میتونه حریره بادام باشه؟ اخه دخترم رفلاکس پنهان داره و فقط توی خواب شیر میخوره.. و اینک از کی میتونم بهش بسکوییت مادر بدم؟
- پرکاری تیروئید
با عرض سلام و وقت بخیر براز نوزاد من تشخبص کم کاری تیروئید دادن و براش از روز سی ام تولد سه چهارم قرص لووتیروکسین 50 تجویز کررن که بعد تز سی و خشت روز ازصرف قرص و با ازمایش مجدد تی تس اچ به 0.1 رسیده بود که گقتن شده پرگاری!و مجدد گفتن روزی نصف قرص بهش بدیم میخواستم بدونم آیا پرکاری تیرویید هم مثل کم کاری تیرویید سبب اختلال در رشد مغزی و سیستم عصبی نوزاد میشود؟
- اسم الرژی زا
سلام من بچه ام یه ساله...اس بردمش دکتر دیروزبش سوسپانسیون آسما وت مکمل تغذیه ای...داد میگم بم نگفت تاکی بش بدم? بعد اگه این شربتو بدم مولتی ویتامین هم بدم یاندم?
- پسرم سه ماه هست پشت سرش صاف شده میخواستم بدونم درست میشه
- ختنه کودک نوپا
سلام آقای دکتر.پسرم ۱۷ماهشه عفونت ادراری داره وهمیشه دستش توشلوارشه حتی وقتی هم خوابه .فکر میکنم سوزش هم داره .میتونیم تواین سن ختنه کنیمش وخیلی هم شوخه یک لحظه هم سرجاش نمیشینه دارویی خواب آوری هست بهش بدیم وآیادراین سن مجازه ختنه کردن به دلیل راه رفتنهای زیادش .لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون
- عفونت چشم
دخترم در طی یکماه الان سومین باری هست چشمش عفونت میکنه یک هفته قطره باکتی ماید میریزم خوب میشه و بعد از گذشت چند روز چشمش دیگرش عفونت میکنه باز قطره میریزم میخوام بدونم این قطره عوارض داره چون الان سومین بتری هست خریدم و دارم براش استفاده میکنم و هر دفعه یک چشمش عفونت میکنه
- زینک
سلام آقای دکتر پسرم بهش زینک سولفات میدم باید تو این مدتی که زینک میخوره مولتی بدم یا نه همون زینک کافیه و مصرف زینک سولفات برای بچه ۸ماهه که ۸ کیلو هست چقدر توصیه میکنید
- انگل
باسلام خسته نباشید خدمت آقای دکتر.ببخشید یه سوال داشتم پسرم ۶ ماهشه تو مدفوع ش کرم دیدم البته مرده تموم نمیخوره دکتر براش آزمایش نوشته هنوز ندادم بنظرتون چیز خطرناکه ؟ ترسیدم و نگرانم ممنون
- تب و اسهال
سلام دختر من ۱ سالشه از دیشب تب داشت بهش قطره استامینفون دادم تبش بهتر ش اما امروز اسهال شده باید بهش چی بدم میترسم ببرم جای محیط الودست ممنون
- واکسن یک سالگی
سلام اقای دکتر من جراحی شدم و شهرستان اومدم استراحت .کارت واکسن بچه هم مونده خونه. یازدهم این ماه نوبت واکسن یک سالگیش هست تا چند روز یا چند مدت میتونم واکسن یک سالگیش رو به تعویق بندازم؟
- ادزیر
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من 8 ماهشه بهداشت قطره اهن واد داده بود قطره آهنو نمیتونست بخوره. من قطره ادزیر از داروخانه گرفتم چند قطره بهش بدم؟ قطره اد هم بدم یا فقط قطره ادزیر کافیه؟ بیشتر شیر خشک میخوره یکی دوبار هم شیر خودم ممنون از اینکه وقت میزارید وپاسخ میدهید.

