Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام اقای دکتر دخترم یکسال و یکماهش تمومه به جای مولتی و اهن بهش قطره ادزیر میدم ایا کافی هست یاقطره ویتامین آ د هم بهش بدم
- لرزش نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۷ماهشه نوار مغزش سالم بوده ولی دکتر اطفال باتوجه به فیلمی که از پسرم دیده میگه تشنج خفیف هست روزی ده تا بیست بار کل بدنش در عرض سه ثانیه میلرزه حتی چشماش چندتا پلک میزنه ولبش تکون میخوره میخوام بدونه واقعا تشنج هست پدرمان داره؟دکتر قرص فنوباربیتال داده ولی من به پسرم هنوز ندادم تا ببرم دکتر مغزواعصاب نظر شما چیه ؟
- سلام اقای دکتر دخترم الان هشت ماهه هستش چن روز اسهال داشت دونه های ریز قرمزی در ناحیه پوشکش هست که حالت ابکی دارن بعد خیلی میسوزه و بیقراری میکنه رفتم داروخونه یه پماد ترکیبی از بتا متازون وکلوتریمازول ویه پماد دیگه که به نسبت 20درصد باهم ترکیب شدن بهم داد ایا خوبه این پماد من استفاده کردم براش ولی نمیدونم خوب باشه یا نه
- سلام خسته نباشین سطح ناخن انگشت های پسرم ناهمواری داره اولش فکردم ار کمبود اهن باشه براش قطره اهن خریدم ولی تغیزی نکرده از چی میتونه باشه
- سرماخوردگی در ناحیه سر کودک توام با تب
- اندازه سر دخترم
سلام اندازه دور سر دخترم بدو تولد توی بیمارستان که اندازه گرفته بودن۳۷بود اما وقتی بهداشت بردم۳۴بود الان نه ماهگی بردم بهداشت گفتن۴۳هست ورشدش کند هست،قد۷۳ وزن۱۱ چکارکنم رشدش خوب بشه
- تب
سلام پسرم 3ماهشه تبش پایین نمیاد باقطره استامینوفن میشه از شیاف دیکلوفناک 50استفاده کنم
- رفتارنامناسب کودکم ر
باعرض سلام. بنده یک دختر3/5دارم که حدودیکی دوماهه که رفتارمشکوگ وغیرمناسبی داره. ایشون بعضی وقتاخودش رو روی مبل دولاکرده وبه مبل میکشد. یابه طورطاق بازدرازکشیده ودستش رابه آلت تناسلی خودمیکشد؛نمیدونم چکارکنم که ابن رفتارش طول نکشه وبراش عادت نشه. ونمیدونم چه عکس العملی ازخودم نشون بدم. لطفاًراهنماییم کنید. مم نون میشم
- نوزاد ۹ ماهه با وزن ۸.۳۰ چند سیسی سفکسیم باید بدم بهشون
- تغذیه
سلام پسرم ۵سالشه ۱۵ کیلوهست اصلا غذا نمیخوره لطفا یه شربت اشتها آور معرفی کنید خارجی هم باشه اشکالی نداره هرکدوم که خوبه شما بگین لطفا
- عفونت گلو
گلودرد داره عفونت داره ته گلوش لکه های سفید دیده میشه غذا نمیخوره
- شیر خشک
آقای دکتر با وجود کلپروتکتین ۴۰۰ نوزادم به هیچ عنوان شیر خشک پپتی و اچ آ نمیخوره و فقط گریه میکنه مشکلی پیش میاد همون نان کامفورت ادامه بده و بهش ایزی کول بدم قبل شیر خوردن چون شیر خشک و کمکی میخوره
- بی اشتهایی
سلام من پسرم ۲ ماهشه سه چهاروز میشه کلا بی اشتها شده نه شیر مادرشو میخوره نه شیر خشک ادرار ومدغوع هم کم شده حتی به خاطر اطمینان آزمایش ادرار هم انجام دادیدم گفتم سالمه ۵الی ۶ ساعت میخوابه ولی باز که بیدارشد یه ذره شیر میخوره نسبت قبل خیلی خیلی خوردن شیرش کم شده..
- سلام.پسرم2ماهشه گریه شدید داشت.یکی از آشناها گفت قطره پدی لاکت بهش بدید.هر هشت ساعت 5قطره.ماهم دادیم.خیلی خوب شده.خواستم بدونم مشکلی نداره؟
- سلام بچم دو ماهه ونیم هست سورفه میکنه چه کار باید کرد چه شربتی بهش بدم
- خس خس سینه
باسلام پسرم ۱۰ ماهشه چندروز گلوش عفونت کرده دکتر بهش شربت فارمتین ولوارتادین واسپری سالبتول داده الان ۶ روزه دارو رومصرف میکنم ازدیروز پسرم اسهال گرفته نمیدونم دارورو ادامه بدم یانه؟ درروز چهاربار بیرون روی داره.درضمن سرفش بهترشده ولی خس خس داره چکارکنم .داروهارو چندروز باید بدم تا کاملا خوب بشه؟.ممتون
- مقدار مصرف شربت سفکسیم 100 برای کودک 5ساله
سلام دخترم5ساله هستش به وزن 21 کیلو هست سرماخورده و بینیش مخاط سبز رنگ داره و گوش درد چه مقدار هر چند ساعت یکبار از شربت سفکسیم 100 استفاده کنه
- ویزیت
سلام اقای دکتر وقت بخیر. آقای دکتر بنده برای بار اول میخوام نوزاد تازه متولد شده ام را خدمت شما بیارم تا تحت نظر شما باشد. میدونم الان سفر تشریف دارید . آقای دکتر توی سایت خوندم که هفدهم تشریف میارید. میشه بفرمایید چه ساعاتی مطب ویزیت میکنید، و اینکه ما باید وقت قبلی از منشی بگیریم یا اینکه هر روزی که بیاییم حضوری، ویزیت نوزاد من را انجام میدهید؟ با تشکر و سپاس فراوان از شما متخصص گرامی
- سلام دکتر پسرم ۷ ماحو یه روزش شبا تو خواب شیر میاره بالا خیلی هم پنیر میکنه شیر میاد تو گلوش تو خواب البته یه هفته پیش هم اسهال استفراغ خب شده ولی شبا خیلی شیر میار بالا
- شیرخشک
سلام وخداقوت. دخترم یازده داره که بخاطر وزن پایینش که 8کیلو هستش شیر خشک بی بی لاک شماره 2 بهش میدم مدت 3روزه که دارم میدم ودر مدفوعش رگه های سفید شیر هست! بنظر شما مشکلی نداره؟ در ضمن حدود 4شماره شیر بیشتر نمیخوره. ممنون

