Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوه ام چهارسالشه کف پاهاودست زردمیشه علتش چی هست
- فاویسم
آیا در خانه ای که توی پاکت حنای خشک دارند میتوان بچه فاویسم رو برد یا مشکل ایجاد می کند؟؟
- بیماری کودکان
سلام بچه ی خواهرم توی گلوش رخم شده و جوش زده و تب شدید داره و اسهال شده چیزی نمیتونه بخوره وقتی به دکتر رفتن دکتر گفته ویروس جدیده امکان تهوع و زخم روی بدن هست میخواستم بدونم من دو تا دختره ۱۸ و ۱۲ ساله دارم ممکنه خطرناک باشه یا واگیر دار باشه
- خلط گلووسرفه
سلام .پسرم چهارسالشه .گلوش خلط داره و سرفه های خلطی داره . تب و ابریزش نداره . ایا سفیکسیم 100براش خوبه ؟
- گلودردوسرفه
پسر۷سالم دو ماهه درگیر گلو درد تو این دو ماه انواع مختلف داروها رو خورده سه بار هم آمپول پنی سیلین زده ولی یه چند روزی خوب میشه دوباره سرفه هاش شروع میشه ... اگه ممکنه یه داروی بی ضرر بهم معرفی کنید
- خرخربینی پسرم موقع خواب
سلام آقای دکتذپسرم سه سالشه کوچیک ترین سرماخوردگی که داشته باشه صدادارتفس میکشهداصلا نمیتونه ازبینیس نفس بکشه دهنشوبازمیزاره واقعاعذاب میکشه بچه اسپری رستانکس هم میزنم تاثیری نداره به نظرتون میتونه انحراف بینی چیزی باشه یانه؟؟؟
- مقدار سفکسیم
10ساله چه میزان یاید سفکسیم بدم سفکسیم 200
- سلام پسرم یکسالشه سرما خورده سرما زده به چشم سمت راست
از چشمش ترشحات چرکی خارج میشه چه داریی بایو مصرف کنه
- در مورد شربت پیروی ساید
سلام کودک من ۱۲ماهش است همه چیز رو تو دهنش می کنه و وزنش ۹کیلو است و اشتا هش هم خوبه می خواهم بهش شربت پیروی ساید رو بدم آیا بدم و چگونه بدم چون شیر خوار وقت ناشتاهیش معلوم نیست
- حبوبات
با سلام و وقت بخیر به کودکی که تازه هفت ماهش تموم شده میتونیم لوبیا و عدس و ماش پودر شده که از قبل خیس کرده ایم هر سه را با هم بصورت حلیم پخته شده بدهیم؟
- سرماخوردگی
سلام ببخشید پسر من پنج سال و نیم هستش از دیروز گلو درد داره و روی لوزه هاش چرک کرده بهترین آنتی بیوتیک چی میتونم بدم چون دوست ندارم اصلا تو این شرایط بیرون ببرمش با تشکر دو روز پیش هم تب داشت پروفن دادم
- پسرم دوهفته هستش که اسهاله چیکارکنم
سلام پسرم ۱۰ماهشه والان دوهفته س که اسهال شده هرچی بهش دادم خوب نشد
- شیرخشک
سلام اقای دکتر. نوزاد دو ماهه ی من به خاطر حساسیت به پروتیینگاوی شیرخشک آپتامیل پپتی یک میخوره . جدیدا این شیر رو خریداری کردیم داروخانه گفت آپتامیل پپتی سینئو( syneo) یک به جای آپتامیل پپتی یک میاد. خواستم بپرسم آپتامیل پپتی سینئو یک همون آپتامیل پپتی یک هست؟ یا این دوتا فرق میکنن باهم ؟
- خلط
سلام آقای دکتر دخترم یک ماهه است سینه اش خلط داره زیاد چه شربتی خوبه براش
- سوال
باسلام اقای دکتر نوزاد یک ساله دارم ده روزپیش واکسن یک سالگی زدم بعد واکسن هیچ علایمی نداشت اما الان حدود پنج یا شش ساعت دیروز دمای بدنش سی هفت نیم بود وامروز بدنش پاچیده وسطش دونس دورش قرمزه دونه وسطشم یکم چرکی ایا از واکسن؟
- آزمایش عفونت ادراری
با سلام در طول مدتی که کودک آنتی بیوتیک سفکسیم ۱۰۰ مصرف می کند، می توان آزمایش عفونت ادراری از کودک گرفت؟ در غیر اینصورت تا چه مدتی پس از قطع مصرف آنتی بیوتیک می توان آزمایش گرفت؟
- کبودی دستو پایکودک
پسرم دوماهشه از بدوتولد دستو پاش کبود بود الا ن یه کم کمرنگ شده ولی از بین نرفته میخواستم بدونم طبیعیه یانگران کننده است؟
- دلپیچه واسهال
سلام وخسته نباشین دخترم ۴ ساله هست ۱۱کیلووزنش هست ازدوروزپیش سرفه خلطی داره سرفه هاشدید نیست وقتی شربت سیموسپان میدم سرفش قطع میشه ولی امروزدل پیچه ومدفوعش هم ابکی شده فعلا تب نکرده ممنون میشم راهنمایی کنین چه دارویی بگیرم
- ریفلاکسنوزاد
سلامنوزاددوماههایدارمکهدکترگفتهرفلاکسدارهپودراسامپرازولدادهولیبچمدرکلآرامهبنظرتونداروبهشبدمیانه؟
- کندی رشد قدی پسرم
سلام وقت بخیر من قدم ۱۵۳وشوهرم ۱۷۳هست قدش ٬ پسر دارم که اصلا رشد قدی مناسب نداره هشت ساله هست ولی قدش ۱۱۰هست وخیلی کندهست رشدش ٬بارها فوق تخصص رفتم وکلی دارو استفاده کردم ولی فایده نداشت فقط کم خونی داره که دارو هم مصرف میکنه ولی اصلا تاثیر نداره تورو خدا کمکم کنید می ترسم دیر بشه وپسرم کوتاه بمونه

