Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علت خارش لای انگشتان دست وپا و و زدن قرمزی دور لب کودکم که دو سالش هست چیست
- سلام چند روزی هست که بچه ام سرما خورده بینیش گرفته وشب نمیتونه بخوابه و بعضی موقع ها سرفه میکنه شربت سفیکسیم بدهم؟
- اضافه وزن کودک
سلام خسته نباشین دخترم 2نیمه سالشه اشتهاشم خوبه وزن اضافه نمیکنه 12ونیم وزنش ولی قد کشیده خواستم بپرسم چراوزن اضافه نمیکنه ممنونم
- میزان زینک
سلام میزان نئوزینک برای کودک ۲۳ماهه
- دیر درامدن دندان نوزاد
سلام خسته نباشید دختر من ۱۵ ماهشه ولی هنوز دندان در نیاورد میخواستم بدون علتش چیست و تا چ زمانی دندان درنیاور مشکل ساز نیست .البته رفلکس داشت دارو مصرف میکرد و الان حدود سه ماه ک دیگه دارو نمیخوره و درمان شده
- یبوست
وقت بخیر دختر من ۳ سال و سه ماهشه ... دو دفعه اس که به مدت طولانی شکمش کار نمیکنه... دفعه اول ۶ روز طول کشید الان ۹ روزه .. روغن زیتون میزنم به غذاش دیروز هم شیاف گیلیسیرین زدم... فشار بهش میاد اما با زور و گربه جلوشو میگیره و نمیزاره که مدفوعش بیاد حتی برای ادرار که بردمش رو صندلی نشست اندازه یه نخود مدفوعش اومد اما با گریه بلند شد و نزاشت که ادامه پیدا کنه... من چیکار باید بکنم ممنونم میشم پاسخ بدید
- شیر شب
سلام. خسته نباشی . پسرم تو ده ماه هست. شبها سه بار برای شیرخوردن بیدار میشه. چیکار کنم شبا دیگه بیدار نشه؟ از کِی دیگه نباید شبا شیر بخوره؟
- پا کوبیدن کودک در خواب
کودک ۵ ساله م در خواب پا میکوبید علت چیست با تشکر
- سیموسپان و پلارزین
سلام اقای دکتر پسرم ۶ سالشه ۱۶ کیلو هست. از دیشب سرفه میکرد (سرفه خشک)و آبریزش بینی داشت امروز بردم ۱۷ شهریور چون تعطیله رزیدنت بودن گلوشو نگاه کردن گفتن عفونت نداره پلارژین بدید. به نظر شما پلارژین بهتره یا سیموسپان ؟ به نظر شما وزنش کم نیست؟
- سرفه شدید نوزاد دوماهه
سلام آقای دکتر پرسم دونیم ماهشه چند روزه سرفه میکنه خیلی شدید صورتش قرمز میشه شربت ایوارمی براش گرفتم اما انگار نه انگار میشه راهنمایی کنید ممنون
- کمبود وزن
سلام و خسته نباشید، دخترم یکسالشه و وزنش ۷و۳۰۰ خیلی وزن کم اضافه میکنه همه آزمایشاتو ازش گرفتیم مشکلی نداره الان هم شربت نئوزینک مصرف میکنه برای اشتهاش خوبه ولی همچنان وزنش کمه چکار کنم؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- اجيل براي يكسال
با سلام و احترام به دخترم كه يازده ماهشه ميتونم گردو پسته و ساير اجيل رو بدم؟
- امواج اینترنت و دستگاه ماینر یا بیت کویین برای نوزادان مضر است در منزل یکی از دوستان تعدادی دستگاه ماینر با برق ۳ فاز وصل هست آیا میتونم نوزاده ۳ ماهمو ببرم منزل ایشان
- سرفه کودک سه ماهه
دخترم سه ماهه دو روزه فقط سرفه میکنه باید چکار کنم
- سرفه نوزاد ده روزه
سلام نوزاد دختری دارم که روزی چهار تا پنج تا سرفه میکنه گاهی هم عطسه میکنه آبریزش بینی و تب هم نداره میخواستم بدونم این سرفه نشانهی بیماریه؟
- غده
سلام یه پسر یکساله دارم تازه متوجه شدم سمت راست یه کم بالاتر از گردن به اندازه یه نخود کوچیک هست که دست میزنم حس میکنم ، نیاز هست معاینه بشه ، ممنون
- برای دختر ۴ساله ام سفکسیم ۱۰۰باید چ مقدار داده شود
- سرماخوردگی نوزادان
- واکسن
سلام اگر یه مرحله از واکسن کودکان به هردلیلی تزریق نشه ایا مشکلی ایجاد میشود؟
- یبوست
داخل وبسایت راجب یبوست ننوشتین به نوزاد دوماهه هم میشه آب یا آب قند داد؟؟؟چونکه نوزاد زیر شش ماه میگن آب نباید بدیم بهش

