Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع بلغمی
سلام پسرم 2ماه 10روزشه شکمش یکم ورم داشت عکس گرفتم گفتن رو هاش مشکل دارن ولی فعلاً عمل نمیخاد ولی سوال من اینه پسرم روزی 2 بار شکمش کارمیکنه بعدم 40روزگیش ک تموم شد ورم شکمشم خوب شد ولی الان چندروزه شکمش یکم حالت بلغمی داره میتونه از رودهاش باشه؟
- تب
سلام دکترپسرم۸ماهشه ۵روزپیش تب کردهر۶ساعت یبارفرداش شد۴ساعت یباربردمش دکتربراش سفیکسیم ۱۰۰وقطره تب تجویزکردولی تبش بدترشدشدیکساعت یباربستریش کردن الان بعد۴۴روزخداروشکربهتره ولی دکتربدنش همه دون دون قرمززده میشه لطف کنیدبگیداین دونه هادلیلش چیه؟ممنون
- کبودی پا
بادسلام و خسته نباشید اقای دکتر نوزاد من حدود دو ماهشه وقتی میگیرمش بغل پاش کبود میشه ولی تا میذارمش زمین خوب میشه خواستم ببینم طبیعیه
- اندازه سر دخترم
سلام اندازه دور سر دخترم بدو تولد توی بیمارستان که اندازه گرفته بودن۳۷بود اما وقتی بهداشت بردم۳۴بود الان نه ماهگی بردم بهداشت گفتن۴۳هست ورشدش کند هست،قد۷۳ وزن۱۱ چکارکنم رشدش خوب بشه
- مدفوع نکردن نوزاد ۴ ماهه
- قطره برای نفخ
سلام خسته نباشید، قطره برای نفخ نوزاد زیر ۶ ماه چی خوب هست؟ اول کولیکید دادم خوب نبود، روتلفور دادم بازم نفخ داره
- آمپول جنتامایسین
باسلام خدمتون عرض کردم نوزاد۶ماه دخترم عفونت ادراری WBC12داشت یک هفته سفکسیم ۱۰۰خورد تست مجدد WBC۶ولی باکتری لز ای کویل ب باکسلیا تغیر کرده بود دکترش جنتامایسین۲۰۰ برای ۵ روز ۱۰عدد صبح وعصر تجویز کرد.این امپول ب این مقدار برای نوزاد۶ماه ک وزنش پایینه۴۵۰۰ضرر نداره?توروخدا کمکم کنید دیوونه شدم
- اسهال
دخترم آخر این ماه ۳ماهش تازه تموم میشه سه روزی میشه دفع مدفوع زیاد شده در صورتی روزی یکبار دفع داشته ولی الان زیاد شده الان چیکار کنم از همه مهمتر میخواستم بدونم ایا پستونک دادن به نوزاد دفعات شیر مادر رو کمتر میکنه ؟
- کار کردن شکم نوزاد سه ماهه
سلام
نوزاد سه ماهه ای دارم كه هر روز شكمش كار ميكرد، مدتي است كه سه روز يک بار كار ميكنه، شكمش را با روغن زيتون ماساژ ميدهم، مادر خودشم روغن زيتون ميخوره، در ضمن شير مادر ميخوره، فقط هر دو روز يك وعده شير خشك ميخوره. - پوشک نوزاد
سلام آقای دکتر من دخترم ۷کیلو تا به حال براش پوشک ۴کیلو تا ۹کیلو استفاده میکردم و دیدم براش کوچیک شده و پاهاشو میگیره الان پوشک سایز ۴ که ۷کیلو تا ۱۸ کیلوگرم می باشد رو گرفتم مشکلی نیست اگر کمی براش بزرگ و راحت باشه؟؟چون میگن پوشک بزرگ پاهای بچه رو پرانتزی میکنه آیا این گفته درسته؟؟
- نوزاد
شربت آزیترومایسین 100,دکتراطفال برای سرفه نوزاددوماهه داده 3سی سی درروزمیخواستم ببینم زیادنیست دوزش وزن 6کیلو
- غذا
سلام دکترپسرم تازه رفته تو۸ماهچندروزبردمش بهداشت وزنش وقدش اثلاتغییری بعدیک ماه نکرده چیکارکنم غذاهم بهش میدم لطف کنیدوراهنماییم کنیدچکارکنم؟
- تف کردن نوزاد
سلام خسته نباشید.. پسرمن44روزشه. بهش شیرخشک دادم پریدتوگلوش. ازاون به بعدآب دهانش میره. دلیلش چی میتونه باشه؟
- یبوست
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. حنا خانوم ما سه ماه و 16 روزشه. دو هفته پیش سرما خورده بود که شما بهش آزیترومایسین دادین و خوب شد. الان ی هفتست که مدفوع نکرده. بهش همونطور که گفته بودین دو بار 30 سی سی آب با ی قند توش دادیم. دور نافشم ماساژ دادیم با روغن زیتون ولی دستشویی نمیکنه. خودمم آلو خوردم. سری پیش که ی هفته ندفوع نکرده بود شیاف گذاشتم دستشویی کرد. الان میترسم شیاف بزارم ضرر داشته باشه براش. باید چکار کنیم؟ اگه لازمه دوباره بیاریمش مطب. شیر مادر میخوره خوبم میخوره. بعضی وقتا دل درد داره که گریپ میکسچر میدم بهش روزی 3 بار.شما چی دستور میفرمایید؟ سپاس
- یبوست نوزاد
سلام آقای دکتر.نوزاد پنج ماهه من از بدو تولد روزی چهار تا پنج بار شکمش کار می کرده.هیچوقت یبوست نداشته ولی الان دور روزه دفع مدفوع نداشته.علت چی میتونه باشه.میدونم بچه هایی که با شیر تغذیه میشن تا یه هفته هم طبیعیه شکمشون کار نکنه اما پسر من روزی چهار پنج بار و هر روز دفع داشته.هیچ وقت یبوست نداشت.رژیمغذایی من هیچ تغییر نکرده. از شیر خودم هم تغذیه میکنه.
- آبریزش چشم
باسلام نوزاد ۵۰ روزم دیروز یکی از چشمهاش آب میزنه آیا خطرناکه؟علت چی میتونه باشه
- اسهال نوزاد
بچه من 1 ماهشه الان 1 هفته اسهال شده هم شیر میخوره سری پی پی میکنه بینیشم بند میشه شیره خودمو بهش میدم ولی از وقتی مریض شده خیلی بد شیر میخوره
- شیر
سلام آقای دکتر دختر بیست روزه ای دارم همش به خودش می پیچد و زور میزند شیر درست نمی خورد دیشب هم خلط بالا آورد خواهشا بگید چکار کنم
- شنوایی سنجی
سلام وقت بخیر دختر سه ماه و نیمی. دارم که شنوایی سنجی سه ماهگی نبردم آیا ضروریه و اینکه الان میتونم ببرم دیر نشده به صدا ها عکس العمل نشون میده و در ظاهر مشکلی نداره
- نحوه استفاده ازشربت لوپراکس۱۰۰برای نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم دوماه ونوزده روزشه پزشک برای چرک گلوش لوپراکس۱۰۰تجویزکرده ولی من دفعات مصرفشویادم رفته نمیدونم بایدچقدروهرچندساعت مصرف کنم

