Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خسته نباشید پسرم بی اشتها است ایا بهش سیپرو بدم 10 ماهه است
- ختنه
سلام خسته نباشید میخواستم بپیرسم آقای دکتر ختنه ام میکنن؟ اگه ختنه میکنن لیزری یا حلقه میذارن؟
- مقدار سفکسیم
10ساله چه میزان یاید سفکسیم بدم سفکسیم 200
- شير نخوردن نوزاد در بيداري
با سلام و خسته نباشي ،دخترم ٤ ماهشه زمانيكه بيداره اصلا شير نميخوره ساعتها گشنه نگه داشتم ٨ ساعت ولي نخورده ب محض اينكه ميخوابه شير ميخوره شير خودم رو ميخوره و شيشه و پستونكم نميگيره بدش مياد تمام فكر من درگيره آيا مشكلي هست اوايل يعني يكماه اول تو بيداري ميخورد ميخوابيد الان بايد بخوابه شيربخوره لطفا راهنماييم كنيد ممنون
- شیر خشک
سلام هر شیر خشکی میگیرم بچه ام شکم درد میگیره و یبوست تنها شیر در حال حاضر فقط ترویتال ای ار بهش ساخته اما مزه اش خیلی بده خیلی بد میخوره شیر خشک گیگوز ۱خیلی خوشمزه خورد شکمش درد گرفت میشه یک پیمانه به شیر ترویتال اضافه کرد؟ ببلاک ترویتال۱ گیگوز ۱ نان ای ار این شیر خشک ها رو خورد امکان داره به شیر گاو حساس باشه ؟ بعید میدونم رفلاکس هم داشته باش شیر بالا نمیاره
- واکسن سرخک
سلام
پسرم بعد از 2 هفته واکسن یک ساله و نیم سرخک را زده و از دیروز علایم تو بدنش و صورتش دیده شده که شبیه دونه میمونه آیا از حساسیت هست یا سرخک؟
- کودک
دونه های رودست دخترم زده نمیدونم چیه دوشبم هست ک یکسره خابه
- گرفتگی صدا
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 15 ماه است یک هفته هست صداش تغییر کرده لطفا راهنمایم کنید ممنون
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر جه جوری متوجه بشم نوزادم سرما خورده ؟واینکه باید خدمتتون بیارم؟
- مولتی ویتامین در شیر
سلام. بچه ام اصلا مولتی ویتامین رو نمیخوره. بیست ماهشه. شیرخشک میخوره. میشه بریزم تو شیرش؟
- غذای کمکی
سلام خسته نباشید میتونم به نوزاد 8 ماهه ام زرده تخم مرغ با ماست مخلوط کنم ؟؟ زرده تخم مرغ با چیز دیگری نمیخوره ،،ممنون
- سرما
سلام دختر من سه سالشه کمی سرما خورده می خواستم بدونم تا الان قطره ویتامین دی بهش میدادم. موقع یرماخوردگی ایرادی نداره بهش قره ویتامین دی رو بدم؟ با تشکر
- خس خس سینه نوزاد شش ماهه
سلام آقای دکتر پسر من بعداز واکسن شش ماهگی تک سرفه ای که به نظر با خلط همراه بود میزد با مراجعه به پزشک اطفال و معاینه ایشان گفتن که عفونت ندارد و پلارژن تجویز کردن بعد از آن هر از گاهی سرفه میزند و صدا دار است و سینه اش هم خس خس میکنه میخاستم ببینم آیا به نظر شما گلوی پسرم عفونت دارد با نه تب هم ندارد
- عفونت بخیه زایمان طبیعی داشتم دکتربهم قرص سیپروفلوکساسین دادهر۱۲ساعت یدونه تا دوروز.من نوزاد ۹روزه دارم ایا مشکلی نداره؟
- عفونت ادراری
سلام دخترم ۵ماه ونیم داره وزنش ۵/۶۰۰ سفیکسیم ۱۰۰ رو دکتر عمومی هر دوازده ساعت ۲ سی سی تجویز کرده خواستم مشورت بگیرم این تجویز مشکلی نداره به دکتر متخصص دسترسی ندارم ممنون از لطفتون
- خوردن کاغذ
آقای دکتر فک میکنم دختر ۸ماهم کاغذ روکش قرص خورده.و خیلی نگرانم
- نوزاد
سلام نوزاد ۴ ماهه دارم همیشه استفراغ میکنه اصلا خوبه نمیشه چند بارم بردم دکتر اما فایده نکرد چیکار کنم
- فاویسمی
کودکم هفت ماهش فاویسم داره دادن سرلاک برنج nestle براش خوبه
- کموزن
سلامنوزادباوزنتولد۳۷۰۰واکسن۴ماهگیروزدم وزنشباید۷۴۰۰باشهولی۶۳۰۰بودباتوجهبهحساسیتبهپروتعینگاویکهدارهمیتونمکمکی شروعکنم
- استفاده از شیاف دیکلوفناک در آبله مرغان
پسرم دستش ضرب خورده ودرد شدیدی داره درهمین حال آبله مرغان هم دارد از شیاف دیکلوفناک استفاده کنم یا خیر ۶سالش هست.ممنون

