Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم ۴ماهشه یبوست داره
هفته ای یه بار به زور دارو مدفوشو میکنه درضمن ازروز تولدش اینطوریه هردکتری هم بردیم روز اول داروها اثرمیکنه بعدش فایده نداره به نظرتون چکارکنیم لطفا راهنمایی کنین
- دندان تیز نوزاد
باسلام، پسر من یکسال و نه ماه هست فقط دوتا دندان بالا دراومده که معمولی مثل بقیه بچه ها نیست ، شبیه به دندان های نیش هستن ازمایشم دادیم همه چی خوب بوده، ممنون میشم اگه راهکار بدین یا علتش چی بوذه
- گلودرد
سلام دکترپسرمن اسالو۹ماهشه پسربزرگمسرماخورده بودوماهمه گرفتیم والان میخوام داروبرای پسرکوچیکم که اسالونه ماهشه بگیرم آبریزش بینی وسرفه داره چه دارویی براش بگیرم؟ممنون ازلطفتون
- شربت ايمون اکتيو اکوفارم
سلام آقاي دکتر من بچم سينه پهلو شده ميخوام براش يه مولتي ويتامين خوب مصرف کنم در دوره نقاهت بيماريش مي گويند شربت ايمون اکتيو اکوفارم خيلي خوبه درسته؟؟؟ميشود از اين شربت هم الان که عفونت داره و هم هميشه بهش بدم؟؟13ماهشه
- یک فرزندم دو سال و ده کیلو وزن دارد و یکی شش سال و 15کیلو وزن دارد مقدار شربت سفکسیم چقدر بهشون بدم دو روزه تب دارند و با استامینوفن کمتر میشه اما ایشون قطع نمیشه ممنونم
- لنف
با سلام دکتر وقتتون بخیر در رابطه با لنف سوال کردم ازتون گفتید بدنبال عفونت بزرگ میشه دست نزنید یه سال پیش ازش سونوگرافی گرفتم اون موقع سه چهار گره لنفی پشت سر و گردن داشت دوباره ازش سونوگرافی گرفتم هنوز برطرف نشدن سه چهارتا پشت سر و گردن داشت اما خیلی کوچیک دکتر سونوگرافی گفت اصلا چیز مهمی نیست در حد یک و دو میلیمتر بچه های دور و ورمون هم دست میزنم از این گره ها دارن اما من استرس دارم تو رو خدا راهنمایی کنید اگه همین جوری بمونه چی چیز خطرناکی نیست؟ آزمایش لازم نداره؟
- سرما خوردگی
دخترم یک سال ویک ماه دارد دو شبانه روز تب شدید وسرش خیلی داغ میشود گاهی سرفه خلط دار همرا با ابریزش بینی و گوشهایش را میمالد وزنش حدود ۱۰ کیلو است چه دارويی تجویز میکنید
- سرماخوردگی کودکان
سلام اقای دکتر من دختر ۴ساله دارم دوروزه سرما خورده الان تب لرز شبانه داره استامیوفن هشت ساعته ازیترو ۲۰۰ دوازده ساعته میدم بهش ولی بعد دوروز هنوز تب داره ممنون راهنمایی دارویی ضمنا وزنش ۱۴کیلو لاغراندام..باتشکر
- سلام دخترم۴ساله باوزن ۱۵ کیلو شربت ازیترومایسین چندسی سی روزی چندباراستفاده کنم باتشکر
- چشم
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر. پسرم سه سال و دو ماه دارد. پزشکش شما میباشید. دو روز هست که پلک بالایی چشم سمت چپ پسرم قرمز شده و متورم شده. درگیر اسباب کشی بودیم. شاید بخاطر گرد و غبار دستش الوده بوده و به چشمش زده. اقای دکتر دستور چه میفرمایید . یک دنیا سپاس از شما
- سلام پسرم یک هفته اسهاله 9 ماهه هیچ خوب نمیشه شربتم دارم باید چکار کنم
- سلام پسرمن۲سالشه یبوست داره بردم دکارشربت انجیر داد ولی اصلا اثر نداره چکارکنم؟
- قفسه سینه
قفسه سینه سمت چپ دختر هجده ماهه ام برجستگی داره خیلی استرس دارم چیکار کنم
- شیر
سلام اقای دگتر پسر16 ماهه دارم تا یک هفته پیش شیرخشک ببلاک 2 میخورد و مدفوعش هرروز بود و هیچ مشکلی نداشت الان یک هفتست متوجه شدم ببلاک 2 تا 12 ماهگیه و باید ببلاک 3 بخوره تو این یک هفته مدفوع یک روز درمیان میکنه و کمی هم بی حوصله شده شیر رو بخوره یا دوباره ببلاک 2 بدم؟
- مصرف شربت سانستول
سلام خسته نباشید خدمت اقای دکترمن پسرم فاویسم داره الان هم هفت ساله هستش شربت مولتی سانستول میتونم بهش بدم
- تب کودک ۳ ساله
کودک 3 سال و نیمه از دیروز تب 39 درجه زیربغلی دارد که با 8 سیسی استامیننوفون پایین آمده ولی بعد از 3 ساعت تبش بالا میرود دوباره
- عفونت بدن کودک۵ساله
پسرم چندروزه تب داره پروفن میدم بهترمیشه دوباره تب میکنه آزیترومایسین شبی ۵میل دادم دیفنم دادم بدنش عفونت داره چی بهش بدم
- دور سر
سلام اقای دکتر پسرم دور سرش بزرگه دکتر زنجان براش د۳ میداد برای چی بود اون اندازه دور سر چیکار میکرد
- مطب.
سلام آقای دکتر شما از کی مطب تشریف میبرید؟
- لاغر بودن پسر هفت ساله
سلام دکتر
پسر هفت ساله دارم که خیلی لاغره. زیر چشماش گود شده و رنگشم زرده و بد غذاست. تازگی داره دندونای اصلیشم در میاد که خیلی گریه میکنه و میگه درد دارم.
به نظرتون برای اینکه اشتهاش بهتر بشه چه کار کنم؟ شربت اشتها خوبی بهم معرفی میکنین براش تهیه کنم؟

