Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره شیر افزا و فاویسم
با سلام دختر من فاویسمه متیونم قطره شیر افزا بخورم
- خارش سر
پسر ۲۰ماهم سرشو میخوارونه علتش چی میتونه باشه؟
- در مورد سرماخوردگی
سلام پسر دوساله دادم . دیشب جایی رفتم فصای باز سرد بود سرماخورده از صبح ابریزش بینی داره . میخوام بدونم برای درد گلو بهش شربت ازیترومایسین هم بجز بقیه شربتها هم بدم؟
- سرفه و اسهال نوزاد ۲ ماهه
سلام آقای دکتر سوال در مورد اینکه نوزادم ۲ ماهه و چند روزه هست که دچار سرفه شدید و اسهال شده بهش شربت سفیکسیم میدم و تب هم میکنه استامینوفن میدم ولی جواب نمیده شما راهنمایی کنین ؟
- تب
سلام خسته نباشید، پسر 3ساله تب میکنه و موقع خواب از دهنش نفس میکشه ودچارخشکی دهان میشه، چه دارویی برای پایین آمدن تب بهش بدم، ممنون
- کودکان
با سلام و خسته نباشید دکتر پسرم 19ماهشه از پنج ماهگی همش پشت سر و بالای سرشو چنگ میزنه گفتم شاید مال رفلاکس باشه الان علائم رفلاکس نداره اما با دست پشت سرشو فشار میده به نظر شما دلیلش چیه؟
- پاسخ به سبز شدن رنگ مدفوع کودک
سلام نوزاددونیم ماهه دارم دوروزیکبارشکمش کار میکنه سبزبینیشم آب میادوبندشده گریه زیادنمیکنه میخوام مشکلشوبدونم و چی بهش بدن خوب بشه شیرخشک کمکی بهش میدم
- تب
سلام ببخشید دخترم دوروز پیش تب داشت ۳۷ درجه رفتم دکتر گفت تا ۲۴ ساعت پایین نیومد بیمارستان بستری کن الان تبش ۳۸ درجس پایینم زیاد نمیاد چیکار کنم
- سرفه خلط دار
سلام . آیا شربت کتوتیفن و سالبوتامول(با توجه به منع مصرف دارو برای کودکان زیر سه سال بر اساس بروشور داخل جعبه دارو ) برای سرفه کودک شش و نیم ماهه مناسب است ؟
- مدت زمان مصرف سفکسیم
سلام پسر ۴ سالم انتی بیوتیک سفکسیم داره تا چند روز باید ادامه بدم تا دورش کامل بشه؟
- سرماخوردگی
سلام جناب دکترخسته نباشیدپسرمن یک ماهه دیگه میشه چهارساله،سرفه خلط دارمیکنه،میخواستم بدونم میتونم قرص سفیکسیم ۴۰۰ روبه چهارقسمت تقسیم کنم یک قسمتش وبدم بخوره؟این ومیگم چون الان باکمبودچرک خشکن مواجه هستیم ودارو خانه هاچرک خشکن ندارن ممنون ازکمکتون
- مدفوع شل روزی دو بار کودک ۴ ساله
دخت من ۴ ساله است الان یک ماهیه که روز دو بار مدفوع شل داره از تو اینترنت سرچ کردم علائم انگل داشت مثلا شب دندوناشو روی هم میکشید لاغر شده بود ومدفوع شل وچرب داشت قرض ضد انگل از داروخانه گرفتم وطبق دستور دکتر داروخانه تا سه روز روزی ۲تا دادم به او الان از دیروز قرص دیگه دوره اش تمام شده بازم مدفوع شل داره علتش چیه
- در مورد واکسن ۶ سالگی
با سلام خسته نباشید.قبل از واکسن زدن چه مقدار آستامینوفن باید به کودک داد و چند ساعت قبل؟
- بوی بد ادرار
سلام دخترم ادرارش و مدفوعش خیلی بوی. بدی میده بهش شیر خشک میدم شیر خودمم میخوره ادرارش کم نیست مدفوعشم روزی ۴ تا۵ بار است بعضی مواقع هم رنگ ادرارش زد میشه و مدفوعش سبز علتش چیه چون تو این بیماری کرونا گیر افتادم نمیتونم ببرمش دکتر
- خلط پشت حلق وآبریزش خلطی
سلام آقای دکتر خسته نباشیدپسر۲ساله من دوهفته پیش سرماخوردکه همراه سرفه وتب وآبریزش و استفراغ بود که بردمش۱۷شهریوربهش اسپری بینی وآزیترو۲۰۰وپلارژین دادن اما همچنان خلط پشت حلق داره که باعث خرپفش شده ومجرای تنفسیشودرگیرکرده ومدام ازبینیش ترشح چرکی میادآنتی بیوتیکشم تموم شده نمیدونم الآن بایدچیکارکنم
- بی قراری شبانه
سلام وقت بخیر نوزاد دوماه و نیمی دارم شبها در خواب بی قراری میکنه و گریه به محض اینکه با روسری حالت قنداق میبندمش ساکت میشه علت چی میتونه باشه
- شربت دیفن هیدرامین کامپاند
سلام . شربت دیفن هیدرامین کامپاند برای کودک فاویسمی ۱۲ ساله قابل استفاده هست یا خیر ؟
- شربت آ .د
سلام اقای دکتر پسرم ۱۴ ماهشه که رفتم داروخونه قطره آد بگیرم بهم مارک دی بی آ+د داد ویتامین آ+ ویتامین د ۳ اینو میتونم بدم ؟؟؟؟؟یا نه بعد قطره اهن رو چن قطره بدم به بچه
- گرفتگی بینی کودک
سلام ببخشید پسر من ۱۰ماهشه سرماخورده بینیش کیپ شده نمیتونه قشنگ شیر بخوره چکار کنم ک زودتر باز بشه؟
- یبوست
سلام فرزند ۷ ماهه ای دارم که یبوست خیلی شدیدی دارد تمام روز هم از دل درد ناله می کند باید چه کنم برای رفع یبوست

