Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دکتر دختر من شیش ماهشهر فقط شیر خشک اچ ا میخوره ولی تن تن میره دستشویی روزی شیش بار آیا اشکال داره. پاینده حالت آب خالی هم نیس دون دون توش هست زیادم غلیظ نیس چیکار کنم کنم
- شربت زینک سولفات
سلام پسر سه ماه و نیم دارم. دکترش شربت زینک سولفات بهش داده حدود 10 روز هست که استفاده می کنیم. نسبت به قبل خیلی اشتهاش به شیر خوردن بهتر شده اما یه مشکل دیگه داریم. احساس من و مادرش این هست که بچه ما با شیرمادر سیر نمیشه. چون قبل از مصرف این شربت در طول شب دو یا نهایتا سه بار برای شیر خوردن بیدار می شد اما الان در بعضی شب ها به 7 یا 8 بار هم میرسد. به طور کلی خواب بچه خیلی کم شده و در طول روز نهایتا چرت های 30 دقیقه ای میزنه و در شب هم 5 تا 6 ساعت میخوابه که چندین بار برای شیر خوردن بیدار میشه. آیا ما باید از غذای کمکی یا شیر خشک کمکی استفاده کنیم؟ راه حل پیشنهادی شما چیست؟
- اسهال نوزاد
سلام پسرم ۶ماه و ۲۰ روز سن داره.چند روز میشه که تعداد دفعات مدفوعش به ۵ یا ۶ بار در روز رسیده و گاهی با درد و فشار مدفوع ابکی و گاهی سبز رنگ داره.ایا جای نگرانی هست باید حضوری خدمت برسیم یا خوب میشه؟و اینکه در این چند روز کم اشتها هم شده غذای کمکی را یک وعده در روز فقط میخوره
- فاویسم
سلام اقای دکتر . داروهایی مثل اموکسی سیلین . اموکسی کلاو . شربت دیفن هیدرامین . واسه من که پسرم فاویسم داره و۴۵روزه هست بهش شیر میدهم ضرر داره؟؟
- سرفه نوزادان
با سلام بچه ام ۴ماهه دوروز سرفه می کنه شیرم کم می خوره چی بهش بدم بهتره
- سوال
سلام آقای دکتر سوال در مورد شیر را من پرسیدم خواهشا اگر نیاز به ویزیت دارد خواهشا کمکم کنید کرمان دکتر خوب نوزادان چه کسی را معرفی میکنید ممنون از راهنمایی شما
- ایستادن
سلام کودک تاچندماهگی بایدمستقل بایسته ودست از وسایل نگیره وتعادل داشته باشه
- حساسیت به شیرخشک
سلام خسته نباشید پسرم 4ماه 20روزشه مبتلا ب فاویسم وقتی بدنیا اومدشیرکمکی اپتامیل بهش گفتن بده توی بیمارستان ولی خیلی خوب وزن نمیگیره میشه شیر خشک نان بهش بدم ازکجابفهمم حساسیت نداره
- گردن نوزاد
سلام و خداقوت.
امروز من بچه خواهرم دستم بود و داشتم توی کوچه میرفتم که پام خورد به یه آقا و تعادلم به شدت به هم خورد البته زمین نیفتادم ولی چون گردن نوزاد را درست نگرفتم خیلی میترسم که برای گردن یا نخاعش مشکلی پیش اومده باشه البته میگم زمین نخوردم و ضربه ای بهش وارد نشد ولی ترسم از این بابته که هنوز گردنش رو نمیتونست نگه داره آیا احتمال مشکل دار شدنش هست ؟نوزاد تقریبا یک ماهشه
با تشکر - یبوست شدید
کودک هفت ماه ام یبوست شدید داره این مشکل دوماه است که شروع شده لطفا کمکم کنین
- مدفوع بلغمی
سلام پسرم 2ماه 10روزشه شکمش یکم ورم داشت عکس گرفتم گفتن رو هاش مشکل دارن ولی فعلاً عمل نمیخاد ولی سوال من اینه پسرم روزی 2 بار شکمش کارمیکنه بعدم 40روزگیش ک تموم شد ورم شکمشم خوب شد ولی الان چندروزه شکمش یکم حالت بلغمی داره میتونه از رودهاش باشه؟
- شیر جوشیده
سلام اقای دکتر برای تهیه فرنی نوزاد ۷ماهه از شیر گاو چقدر باید جوشانده شود .نوزادم با شیر خشک تغذیه میشه ممنون از لطف شما.
- با سلام خدمت دکترعزیز دخترم ۳ماه و ۱۷ روزشه الان ۳ شبه پی پی نکرده و دل درد داره آیا قطره بی بی کر بهش بدم ؟بچم فاویسم داره ینی باقاله ایی هم هست آیا دادن این قطره بی بی کر مشکلی براش نداره؟
- سرد بودن سر ووصورت نوزاد ۳ ماهه
سلام دختر ۳ ماهه دارم الان ۲،۳ روز میشه سر و صورتش سرد هست ..علایم سرماخوردگی نداره ولی نگرانم اگه میشه راهنماییم کنید ممنون
- تداخل مصرف زينک با آهن
سلام آقاي دکتر آيا اينکه مي گويند بين مصرف زينک و آهن بايد فاصله ي 12ساعته باشد درست است؟؟براي کودکان هم اينطور است؟اگر همزمان داده شود باعث ميشود به خوبي جذب نشوند؟؟
- نفخ
پسر ۴ماهه دارم شیر خشک میخوره دوهفته شده خودشو کش میده و زور میزنه و شبا نمیخوابه میشه کمکم کنید
- سرفه
سلام خسته نباشید برای بچه سه ماهه که گرفتگیبینی دارع و سرفه میکنه چی خوبه؟ اسپری سالبوتامول به نظرتون استفاده کنم؟ بخور سرد هم خونه داریم به نظرتون بخور رو نزدیکش بزارم یا ازش دورکنم؟
- برای پایین آوردن تب نوزاد یازده ماهه چه باید کرد
پسرم یازده ماهه هست تب داره دکتر هم دارو شربت داده ولی تبش پایین نمیاد چکار کنم ممنون از شما
- سیاه شدن دست و پای نوزاد
با سلام نوزاد دو ماهه ای دارم وقتی پاهایش آویزان می مونه سیاه میشه ودستاش موقعی که رو دست میاندازم سیاه میشه و ناراحتی قلبی نداره و اینکه واکسن دو ماهگی شا دو روز زودتر زدم ایا خطرناک من خیلی نگرانم و استرس دارم
- چه دارویی بدم برای خلط سینه وسرفه خلطی
ساام پسرم تازه وارد سه ماهه شده سینش بشدت خلط داره جوری که از یه متری میشه صدای خس خس سینشو شنید چیکار کنم ۵ بارم بردم متخصص بهش شربت خلط اور و اینا داده بدتر شده خوبتر نشده میشه راهنماییم کنید

