Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دکتر جان ایا اين شربت برای عفونت دندان به درد میخورد ممنونم ر
دکتر جان دندانهای عفونتی را چکار کنيم ممنونم ازت
- یبوست پسر دو ساله ونیمه
سلام خسته نباشید پسر دو سال ونیمه دارم مدتیه گاهه دچار یبوست میشه که خیلی اذیتش میکنه داروی خانگی مثل آلو و خاکشیر هم استفاده کرده یکی دو روز خوب میشه دوباره یبوست میگیره نمیدونم چکار کنم یه ماه پیش هم بخاطر ویروس روده ای بعد از آزمایش و سنوگرافی گاز روده ای تشخیص دادن و انتی بیوتیک و شربت نی نی لاکس برا یبوست دادن که یبوستش اصلا خوب نشد با این شربت ممنون میشم راهنماییم کنید
- نازک شدن و از بین رفتن ناخن کودک
سلام یه هفته هست پسرم ۷ سالشه ناخن هاش از بین می رن و میوفتن دلیلش چیه و پیش چه متخصص ببرمش ؟
- سلام براب پسر ۱۰ ساله دوز شربت ازیترو۲۰۰ روز اول۱۰ میلی گرم خوبست ۱۰وز اول ازیتو ۲۰۰—- ۱۰ میلیگرم خوبست؟
اگر به پسر ده ساله که ازیترو۲۰۰ میخورد واسپری ادویر استفاده می کند میتواند شربت تئو فیلین جی بدهم
- سرفه
دخترم هشت ساله است حال عمومی ایشان خوبه اما سرفه میکنه مخصوصا شبا بیشتر سرفه میکنه شربت دیفن هیدرامین، پروسپام و کلارژین کیدز هم جواب نداده چه راهکاری پیشنهاد میکنید
- قرمزی مقعد
سلام آقای دکتر دو روز هست که مقعد پسرم خیلی قرمزه و وقتی تمیز میکنم اذیت میشه باید چیکارکنم ؟پسرم 1/5هست
- مراقبت بعد از واکسن کرونا
با سلام و خداقوت بعداز زدن واکسن کرونا باید مراقبت خاصی برای دخترم که ۲۱ماهشه انجام بدم ؟میتونم بهش شیر بدم و اینکه بغلش کنم
- چرک گلوی کودک
سلام دکتر دخترمن دو سال و نیمشه تقریبا سه هفته پیش گلوش شدیدا چرک کرده بود دکتر بهش سوسپانسیون اموکسی کلاو داد هر هشت ساعت ۴سی سی دادم دیدم بازگلوش چرک داره دوباره یه شیشه دیگهدادم الان سه روز که نمیدم دوباره گلوش چرک کرده.میگم من شربت رو بیرون یخچال گذاشته بودم ایا اثرش رو از دست داده که،دوباده عفونت کرده.تب هم نداره فقط یه کم ابریزس بینی دارهکه گاهی هم سبز رنگه
- شربت سفکسین 100
- پسر
سلام پسر ۳ ساله دارم ابریزش بینی و سرفه میکنه میخوام ازیترومایسین بهش بدم چه دوزی و چه مقداری بدم
- گوش درد دو
گوش درد بجه دوساله بعد ۳ روز افاکسیم دادن هنوز رو ب بهبودی نرفته چ کنم آقای دکتر
- شربت زادیتن
سلام پسر من یکسال و ۲ماهشه که تا یک ماه پیش خیلی بد میخوابید و شبها زیاد بیدار میشد دکتر متخصص شربت زادیتن داد و گفت گلوش آلرژی داره پس از تقریبا یکماه خیلی بهتر شده و بهتر میخوابه اما دکتر گفت به مد یکماه دیگه هم زادیتن مصرف بشه میخواستم بدونم ضرر نداره مشکلی براش پیش نمیاد.شبها ۵ سی سی مصرف میکنه شربت زادیتن خارجی.
- مصرف اموکس کولا
سلام دکتر خسته نباشی دخترم دوساله هستش هر کار کردم اموکس ۱۲۵ پیدانکردم براش ۲۵۰ گرفتم براش دوزش چقد باید باشه باتشکر
- اطفال
بهش آنتی بیوتیک داد آمپول دو تا گفت ۵ شنبه ازمایش بگیرید ببینم تا اون روز سخته شما اگه محبت کنید بگید ایا افونت بالا میبره گلبول سفیدو دقیقا ازمایش گرفتنی ام بالا آورد بعد ازش خون گرفتن تورو خدا بگید
- تغذیه
سلام دکتر وقتتون بخیرباشه من تو دوران بارداری گوشت قرمز زیاد استفاده میکردم و تو ظرف یکبار مصرف هم زیاد غذا میخوردم پسرم الان دو سالشه من خیلی نگران سلامتی هستم به نظر شما مشکلی پیش نمیاره واسه سلامتیش؟شده یه وسواس واسم نگرانم
- شیاف استامینوفن
سلام وقت بخیر. پسرم ۴ سال و ۱۰ ماهشه. وزنش ۱۵ کیلو. تب داره. شیاف استامینوفن ۱۲۵ یکی و نصف براش کافیه؟ یا باید بیشتر باشه؟
- دخترم ۱۵ماهشه ازیترومایسین ۲۰۰ چن سی سی بدم
- تعویق واکسن ۱۸ماهگی
سلام دوقلوهای من مریض شدن الان ۲۰روزی میشه از وقت واکسن میگزه هنوزم خوب نشدن .ایا بزنم واکسنشو ؟
- خارش واژن
دخترم چهارسال نیم هس خارش و سوزش واژن گرفته کشت ادار منفی بوده پماد کلوترمازول بی فایده بود
- مولتی
سلام.شربت مولتی کیندریوروویتال به پسرم میدم همیشه زردرنگ بود اینبار کمی به نارنجی میزنه.تازه خریدم وتاریخ انقضاشم درسته.. آیا خراب شده؟

