Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فنوباربیتال ۱۵
اگر فنوباربیتال ۱۵ برای تشنج نباشد بیشتر برای آرامش بخشیدن به کودک. بعد از ۵ تا ۶ دانه خوردن میتوان ان را حذف کرد؟ و از داروهایی که دکتر توصیه کرده به جای ۱۲ ساعت شبی یک عدد چون قرص برای اعصاب است آیا مصرف طولانی عوارض دارد؟
- تعریق نوزاد
سلام آقای دکترنوزاد8 ماهه ای دارم که وقتی میخوابه زیرسرش عرق نیکنه دخیس میشه.علتش چیه؟؟
- مطب؛
سلام آقای دکتر سال نو مبارک آقای دکتر دخترم بیمار شماست مریض شده تب و گلودرد داره چهارونیم سالشه با وزن ۱۵ کیلو چیکار کنم ؟ شما کی مطب تشریف میبرید؟
- قطره آهن و آد
سلام اقای دکتر، نوعی از قطره آهن هست که دندان بچه رو سیاه نکنه؟ چند قطره باید داد؟ و چند قطره آ د؟ حین دادن به بچه مقداریش میریزه که من مجددا بهش میدم و تعداد دقیق قطره رو ندارم، اشکالی داره؟
- لکه پوستی
سلام کنار گردن نوزاد دو ماهه من لکه های سفید رنگ زده
- سرماخوردگی
نوزادسیزده روزه دوردزه زیادعطسه میزنه و سرفه میکنه دلیلش چیه
- شربت ستادین دی آیاکودکان۳.۵ساله می توانند استفاده کنن
شربت ستادین دی آیاکودکان ۳.۵ساله می توانند استفاده کنن
- سلام خسته نباشید پسرم هشت ماه و نیمشه سرما خورده و براش ازیترو200 تجویز کرد
- سلام نوزاد پنجاه روزه دارم شربت اموکسی سلین بدم زررینداره
- سرما خوردگی کودگ ۲ماه ونیم
کودک دوماه ونیم دارم حدود یا هفته هست که سرفه داره سینش سخ سخ میکنه
- تب ویروسی یا باکتریایی
سلام وقتتون بخیر. آقای دکتر هفته پیش چهارشنبه و جمعه جشن عقد خواهرشوهرم بود که اونجا خاله شوهرم مریض بودن و متاسفانه اومدن. دو سه روز بعد از اون من خارش گلو، سرفه و آبریزش بینی داشتم. همسرم هم کمی خارش گلو داره. پدرشوهرم گلو درد و سرفه و آبریزش بینی داره. مادرشوهرمم مریض شده. پسرم از دیروز صبح (پنجشنبه)تب کرده. فقط تب داره. حدود ۳۸ درجه. شیاف که میذارم میرسه حدودا ۳۷ و نیم دوباره سر شیش ساعت به ۳۸ میرسه. خواستم بدونم این بیماریش ویروسی هست؟ یا به آنتی بیوتیک نیاز داره؟
- سلام دخترم 4ماهشه سرفه شدید دتره
- یبوست و کولیک
سلام. اقای دکتر بچه یکماهه من کولیک داره . شیر خشک هم ببلاک1 استفاده میکنه و شربت کولیک از هم استفاده میکنه و اینکه شکمش کار نیکرد ولی از شنبه کار نکرد تااینکه دیروز روغن گلیسیرین زدم و کار کرد از دیروز تاامروزم کارنور خیلی بخودش میپیچه . بنظرتون روغن بزنم بازم میترسم عادت کنه یااینکه شیرخشکش رو تغییر بدم؟
- تب کم در کودک رفلاکس معده
سلام آیا این درسته که کودکانی که رفلاکس معده دارن بدنشون بعضی مواقع خیلی کم ، گرم میشود ؟
- دخترم سه ماهشه حواب ازمایش تیروییدش t4 13.5 و tsh 1.5 یعنی, کم کار یا پرکار طبیعی یا نه
- سلام نوزادیازده ماهه ایی دارم ادرارش خیلی کمه چیکارش کنم
- البته زیر نظر دکتر ابطحیان شیراز هستش میخاستم اگه دکتر بهتری سراغ دارید برا اینکه عصب دستش موقع تولد کش اوردن بهم معرفی کنید
- بی قراری
سلام نوازد۶ماهه ای دارم که دوروزهست که موقع خواب درشب بی قراری میکندو لثه اش رابه هم فشارمیده علت ان چسیت اقای دکتر
- اسهال
سلام دکتر.دخترم یه سال ویه ماهشه حدود چهار روزه هر چی میخوره به صورت مدفوع دفع میکنه یعنی روزی چهار پنج بار مدفوع میکنه ولی امروز دیگه اسهال شده ونفخ داره وسکسکه میکنه.گفتم ببینم علتش چیه؟
- دو روزه دخترم استفراغ و تب داره
سلام خسته نباشید دخترم ۲۱ ماهشه از دیروز ۴صبح استفراغ داره دیشب تبش زیاد شد دارو رو بالا میاورد بردیمش درمونگاه یه آمپول اندانسترون زدن شربت سفیکسیم ۱۰۰ هر۲۴ساعت ۴سی سی استامینوفن هر۸ساعت ۳ سی سی قطره متوکلوپرامید ۸ساعت ۱۰ قطره قطره پدی لاکت ۱۲ ساعت ۵قطره تجویز کردن تبش روی ۳۷ یا ۳۷ونیمه ولی استفراغش خوب نشده چیکار کنم؟ همون شامی که پریشب خورده بود تا الان دو روزه هیچی نخورده. با اینکه شربت اندانسترون دادم بازم تا یچیزی میدم قورتش نداده بالا میاره لازمه دوباره ببرم دکتر؟ یا داروهاشو بدم خوب میشه؟ دوز و ساعت داروهاش درسته؟ هیچی نخوره از گرسنگی طوریش نمیشه؟ برای تهوع شربت اندانسترون بهتره یا قطره متوکلوپرامید؟

