Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب و دل درد
سلام مجدد آقای دکتر. دخترم 3 سال و 4 ماهش هست. 13 کیلو. قدش هم 96 سانت. تبش از سه شنبه شب شروع شده. دیشب هم تب داشت. امروز صبح هم دوباره تب کرده بود. این دو روز تب همراه با دل درد بوده. آزمایش خونش عفونت نشون داده. داروهایی که دکتر درمانگاه بهش داده به این ترتیب هست: Pelargin Kids، گل گریپ، ایبوپروفن، پاراکید. قبلا سابقه عفونت ادراری داشته وقتی نوزاد بود و تحت نظر شما بوده. آذر ماه آزمایش کلی براش نوشته بودید که همه چیزش خوب بود. فقط ی مقدار آهن خونش زیاد بود که اهن رو قطع کردیم خوب شد. عفونت ادراری هم نداشت. ولی از اوایل بهمن هست که مهدکودک میره. سه شنیه که از مهد تعطیل شده این علائم رو داشت.
- تنفس
بچه ام 6 ماهه بدنیا آمده. 2 ماه تو بیمارستان قائم رشت بستری بوده تا الان. گاهی اوقات تند تند نفس میزنه. میخواستم بدونم مشکل تنفس هست یا نه؟
- استفراغ
سلام دکتر پسر من یک سالو شش ماه داره از دیشب هرچی میخوره بالا میاره از دیشب تا الان فقط یکم اب جوش خورده دوباره صبح بهش اب جوش و بیسکوییت مادر دادم بالا اورده.تب و سرفه هم نداره سرحالم هست ..برای بهبودیش باید چه کاری انجام بدم؟
- سرماخوردگی
سلام و خسته نباشید . پسر دوسال و نیم با وزن 12 کیلو دارم سرماخورده سرفه خلطی داره چه دارویی بهش بدم ؟ و آیا سفکسیم باید بدم ؟
- خط واژن
با سلام دخترم ۷ سالشه خط واژنش بستس خیلی زیاد نیست در کودکی به راحتی باز شد اما الان دوباره بستس ایا پماد الان بزنم جواب میده چه پمادی بزنم
- الرژی و اسهال خونی
سلام اقای دکترپسر من هفت ماه و نیمشه دو روز بعد مسافرت بدون هیچ علامتتب یا خارش و اگزما دچار اسهال و بعد از سه نوبت دچار اسهال خونی شد. یک دکتر گفتن الژی به پروتئین گاو هس و دیگری گفت عفونتهدر ضمن من از یه ماهگی بهش شیر خشک بیومیل پلاس میدم و الان تقریبا یک ماهه فرنی و پوره و حریره واسش شرو کردمبا شربت کوتریموکسازول و نیو زینک اسهالش خوب شد ولی از ترسم شیرخشکم قطع کردمبنظرتون الان اگه دوباره شیرخشک بدم خطری داره؟
- تب
سلام خسته نباشید اقای دکتر بچم دوسال ونیمشه گلوش خیلی چرک داره تبش سرش رو ۳۸سینش ۴۰ هست ولی دست وپاش سرده هم شیاف گذاشتم هم بروفن دادم اگه پایین نیاد باید چکارکنم؟
- شیرخشک
با سلام پسرم ۳ماهو ۱۴روزس نارس با وزن تولد۲۸۸۰ب دلیل رفلاکس پزشکی ک شهرستان خودمون بود قرص اممرازول با شیرخشک نان اچ ا داد من خودم گیگوز میدم ک نان اچ ا را اوایل دادنی خورد الان نمیخوره میتونم شیر گیگوز بدم یانه ؟؟ بیزحمت شما شیری ک انتی رفلاکس باشه و خوش طعم معرفی میکنین واقعا بخاطر پسرم نگرانم ممنون میشم
- تب بالا
سلام آقای دکتر دختر نه ماهه ای دارم که مدت یک هفته است بیقراری میکند امشب بردم دکتر فرمودند ریه اش مشکل دارد و شربت سفالکسین ۲۵۰ دادند ولی از عصری تب دارد آیا بدلیل همین است تو رو خدا راهنمایی بفرمائید و باید چه تب بری به بچه بدهم و به چه میزان
- دفع پروتین
- پسرم دوسال وهشت ماهه ازظهریکدفعه تب کرد باشیاف وبروفن پاشویه یکم میاد پایین ازکمربه بالا هم پاغه پاهاش سرد،درضمن من صبح نبودخونه همسایع بوده که بهش شیر دادن وقتی ازاونجا آمددیگه اول گفت شکمم درپمیکنه بعدگفت سرم الان که میگه هیچ جام دردنمیکنه میشه راهنمایی کنید
- سیاهی زبان
با سلام پسرم سه سالش است که حدود ۴ ماه است که انتهای زبان او تا وسط سیاهه شده و گاهی وقت ها کمرنگ میشود و گاهی پررنگ و در ضمن پسرم در یک سالگی به خاطر سوراخ قبل عمل باز شده است لطفا راهنمای کنید.
- سلام
خسته نباشید مامان آلای از تبریز هستم متاسفانه هیچ پزشکیپیدا نشده مشکل دخترم رو بدونه و کمک کنه واقعا درگیر هستیم.دخترم کودک با تاخیر رشدو بیش فعالی شدید هست و مدتی هست که تا صبح هر نیم ساعت از خواب بیدار میشه و غذا میخوره
- بي خوابي
سلام آقاي دکتر دخترم 15ماهشه شب ها خيلي بيدار ميشه و گريه ميکنه کم غذا ميخوره نميدونم علتش گرسنگيه يا چيز ديگه علت بي خوابي شبانه اش چيست؟
- سرماخوردگی کودکان
دختر من 8 ساله است 42 کیلودارد سرماخوردهو شدیدا سرفه میکند آیا آمپول بتامتازون برایش مناسب است؟
- شیرخشک
سلام وقت بخیر،آقای دکتر برای درست کردن شیر خشک از آب دستگاه تصفیه که جوشیده شده میتونیم استفاده کنیم؟
- شربت دادن
سلام اقای دکتر خسته نباشین . شربت ازیترومایسین۱۰۰ 4ccمیشه چند میل
- سلام پسرم دوماهشه و دوروز هستش ک دستشویی نکرده چیکار کنم
- سلام داکتر صاحب پسرم سه ماهه است چند روز میشه سرفه داره دارو استفاده نکردم از شیر مادر تغذیه میکند آیا کدام دارویی بدم براش
- صدا
سلام اقای دکتر دخترم ۶ سالشه یه دفعه صداش عوض شد ایا طببعی یا ببرم دکتر

