Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حرف
سلام دکتر پسرم 36هفته دنیااومدهفت روز بستری شدسروقت گردن گرفت5ماه به شک غلتید7ماهگی نشست امانه ماه دیگه سفت شدوده ماه خودش ازخوابیده نشست ه ماه به کمک وسایل پاشد تو 14ماهگی دستش رها کرد و پانزده ماهگی راه افتاد الان مشکلش اینه 16ماهوده روزه توسط ماهگی دد ببه میگفت الان خیلی کم حرف میزنم فقط بیشتر در میگه بعضی مواقع ببه ماما،به دستش میگه است،به جوجه میگه بوبه,به آب میگه آف،نه،میگه اما خیلی کم ولی وقتی بهش حرفی میزنم کامل میفهمه بگم توپ بیا. میاره بگم پاشو پامیسه نکن،نرو،دست نزن ،درببندهمه رو انجام میده آیاتاخیرداره
- حساسیت
سلام آقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم دو سال و یک ماه دارد . تحت نظر شماست. برای اولین بار کمی پیتزا خورد و شکمش لکه های برجسته ی قرمز خارش دار زد. شبیه کهیر هست. شما چه شربتی پیشنهاد میکنید. متشکرم
- مولتی ویتامین
عرض سلام دختر بنده 22 ماهه می باشد مصرف قطره آهن و شربت مولتی ویتامین تا چه سنی باید ادمه داشته باشد؟ با تشکر
- شربت نئوزینک گلوگونات
سلام وقت بخیر میخواستم بدونم شربت نئوزینک گلوکونات برای کودکی که فاویسم داره منعی نداره
- درد شدید هنگام مدفوع
کودک دوساله دارم موقع مدفوع درد شدیدی داره ک خیلی گریه میکنه یبوست هم نداره
- خوردن دست
سلام . آقای دکتر بچه دوماه و دهروزه دارم تازگیا دستش رو خیلی میخوره اشکال نداره؟
- حرف زدن کودک
سلام دکترپسرم یکسالودوماهشه یکسالش بودکامل راه افتاد ولی دو کلمه بیشترنمیگه چیکار کنم خیلی نگرانم
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودکان
سلام پسرم۹سال داره و وزنش ۲۸کیلو هست،سرفه میکنه،وآب دماغش زرد رنگ شده،دز مصرفی آزیترومایسین۲۰۰رو برام میگید
- رشدکم
سلام اقای دکترواسه کم پش بودن موبچه ۲۰ماهه بهترین راه تراشیدنش هست یامیشه دارویی داد.ممنون
- میزان دارو
مقدار شربت کوتریموکسازول برای ۷ سال و ۹ ماه و ۲۳ کیلو چقدره ؟ همسرم دارو گرفتن نسخه رو گم کرده
- سلام
سلام خسته نباشید کی مطب تشریف داریم حضوری مراجعه کنم
- ویتامین دی
سلام. پسرم نزدیک سه سال داره. تا بحال چکاپ نبردمش. از دوسالگی به بعد هم مولتی ویتامین نخورده. لازم نیست مکمل ویتامین دی بهش بدم؟ اگر لازم داره چه شربتی و چه اندازه باید بهش بدم؟
- زردی کف پاکودک ده ساله
سلام کف پای پسرم همیشه زردهست.لطفابگیدعلتش چیه؟ درضمن پسرم ،جیگر،پسته،گوشت قرمز،شیرنمیخوره
- بالا آوردن دارو
سلام لطفا بفرمایید اگه نوزاد داروی دومپریدون رو نیم ساعت بعد به همراه شیر بالا آورد دوباره باید دارو رو بدیم؟
- شربت ستادین دی سی
پسرم ۸سالشه سرفه خلط دارشدیدداره میتونم ستادین دی سی روبهش بدم
- دخترم ۱۵ماهشه ازیترومایسین ۲۰۰ چن سی سی بدم
- سیتریزین
سلام آقای دکتر عیدتون مبارک اگه بچه ۵و نیم ماهه بخاطر آلرژی خارش بینی داشته باشه میشه سیتریزین داد؟اگه میشه چند سی سی
- درد در پا
دخترم به مدت حدود 2 هفته شب ها موقع خواب در پاهایش احساس درد میکند.آزمایش دادیم عدد ویتامین D برابر 19.2 بوده است. نتیجه بقیه موارد مانند CBC , ... نرمال است
- سوختگی براثراسهال
سوختگی درکودکان براثر اسهال
- ضربه به سر نوزاد ۵ماهه از ارتفاع ،۱ متری
۴روز پیش پسر ۵ماهم از تخت ۱متری زمین خورد ۵دیقه گریه کرد آروم شد سرش نه قرمزی ونه باد کرد وکارهاشم مثل روز های قبل ولی بازم نگرانم چیکار کنم جای نگرانی داره برا ایندش بده

