Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کپسول امپرازول
سلام آقای دکتر. دکترکپسول امپرازول برای دخترم نوشتن. گفتن نیم ساعت قبل غذا بدین ولی دخترم که بیدار میشه با یه قاشق آب دارو رو میدم بعدش بلافاصله شیر میخوره؟ دارو اثر میکنه یا نه. وچون استفراغ نداره وخس خس سینه داره اگه دارو ندم مشکلی پیش میاد؟
- قلب
سلامپسرمدوسالوهشتماهشه کهدریچهقلبششلهدکترگفنیازبهداروندارهمیخاستمبدونماینمشکلقلبیدرکودکاندرمانمیشهیابرایهمیشهاینمشکلودارن.
- یبوست نوزاد هفت ماهه
باسلام و احترام آقای دکتر دخترم بیمار شماهستند الان شش ماهشون گذشته و ده روز دیگه هفت ماهشون تموم میشه از وقتی غذای کمکی رو شروع کردن میزان دستشویی مدفوع کم شده طوریکه هفته پیش ۵ روز دستشویی نکردن و بعد پنج روز با رفتن به بیمارستان هفده شهریور و تجویز شیاف گلیسیرین تونستن دستشویی کنن الان امروز دوباره دستشویی نکردن شیرمادر میخورن و غذای کمکی هم صبح ها حریره بادوم با برنج و بادام و شیر خودم ظهر ها و شب ها هم سوپ مرغ یا گوشت که ترکیبلتش به همراه برنج و هویج و سیب زمینی و کدوحلوایی و کره جدیدا اضافه کردم هستش در نبود شما جهت ویزیت حضوری با دکترهایی که فرمودید تماس گرفتم ولی موفق نشدم نوبت بگیرم لطفا راهنمایی بفرمایید تا چندروز دستشویی نکردنشون طبیعیه؟ و اگه دستشویی نکردنبه حالت طبیعی دوباره از شیاف گلیسیرین استفاده کنم یا شما مورد دیگری رو تجویز میفرمایید؟ ممنون از راهنمایی تون جناب دکتر انشاالله به سلامتی برگردید ایران
- باسلام مقدارمصرف آموکسی سیلین ۱۲۵ برای کودک ۴ ماهه چقدرهست؟
- مقدار مصرف دارو
سلام خسته نباشین. امروز پسرم رو بردم دکتر گفتن گلوش چرک کرده شربت زاکسیم ۱۰۰ دادن ولی نگفتن چقدر باید بدم پسرم سه ماه و بیست و هشت روزشه و وزنش پنج کیلو و نیم هست
- یبوست نوزاد۴۵ روزه
سلام به نوزاد ۵۰روزه که خیلی اسیدمعده داره وترش میکنه و۵روزه که یبوست داره چی بدیم
- شربت برم هگزین
سلام اقای دکتر پسرم ۴ ساله ورپزنش ۱۵.۵ کیلو هستش سرفه میکنه و لوزه داره برم هگزین و هانی تیم بخوره بهتره یا سیموسپان ؟
- شیر خوردن
کودک ۵ ماهه من در هنگام شیر خوردن خیلی بازیگوش و حواسش پرت است و دور و برش را نگاه میکند و درست شیر نمیخورد ۱ یا ۲ قلپ بعدش با جیغ میخواهد بلند شود و در شب هر ۱ ساعت با خوردن انگشتش متوجه میشوم که گرسنه است و شیر مادر میدم بهش ایا پسرم مشکلی دارد؟ یعنی در خواب خوب شیر میخورد بیدار باشد هر بار ۱ یا ۲ قلپ فقط میخورد
- عدم دفع مدفوع
نوزاد ۴ ماهه من ۸ یا ۹ روز یک بار مدفوع میکنه وقتی مدفوع میکنه اصلا اذیت نمیشه.بهم گفتن عکس رنگی از رودهاش بگیرم شاید فلج عصب یا هیروشیپرو باشه !!!میشه راهنمایی کنید.البته از بدو تولد تا ۳ماهگی روزی ۴یا۵بار دفع مدفوع داشت
- شب ادراری
سلام پسری۱۰ساله دارم که مشکل هیپوس پادیاس داردبعدازعمل که در۲سالگی انجام داده شب ادرای داردآیامشکل شب ادراری ازبیماری وعملش است وآیاقرصی هست که پیشنهادبدهیدتاشب ادراریش قطع شودچون بزرگ شده خودش خجالت میکشد ممنون
- رفلاکس
سلام آقای دکتر نوزاد بیست و پنج روزه ای دارم شیر نمی خورد و همش حالت کمان میکند خودش را اکثرا احساس میکنم خلط دارد و خس خس میکند و زیاد گاز معده دارد آیا این نشانه های رفلاکس است ممنون میشم راهنمایی بفرمائید
- سلام خسته نباشی دختر م یه سال و نه ماهشه روزی چندیم بار مدفوع میکنه به محض خوردن عذا مدفوع میکنه هر دفعه هم یه رنگه بعضی وقتا قهوی بعضی وقتا هم سیاه خاستم علتشو بدونم از لحاظ بدنی هم خیلی ضعیفه
سلام دخترم یه سالو نه ماهشه روزی چند بار مدفدع میکنه به محض خوردن غذا فوری دفنش میکنه بعضی وقتا مدفوش قهوی بعضی وقتا هم سیاه خیلی هم ضعیفه خاستم علتشو بدونم سپاس
- سرفه سرما خوردگی پسرم
دکتر عمومی برای فرزندم سرفه میکنه آمپول دگزامتازون داده و گفته نصف آمپول بدی بهش بخوره چطوره دکترجام تشکر مرسی
- پسرم طب کرده باید چیکار کنم
- چرا بعضی از ناخن های دست و پای کودکم اول سفید میشوند بعد کنده میشوند
مدت ۳ ماه میشود که ناخن بعضی از ناخن های دست پای کودک ۳ ساله ام اول نقطه نقطه میشوند یا گاها سفید میشوند یا از بیخ یا از قسمت های وسط و بعدش شروع به افتادن می کند
- غده زیر بغل کودک
سلام آقای دکتر.پسر یازده ساله من زیر بغلش سمت چپ یه غده در اومده اندازه لوبیا.نرمه و درد داره.ایا خطرناکه؟علتش چی میتونه باشه ؟
- علت زردی کف پا و دست پسر بچه هشت ساله
- قدنوزاد
سلام اقای دکتر قدنوزادم هنگام تولد پنجاه سانتی متربود الان یک سالش شده قدش هفتاد ونیم سانتی متر ایا قدش خوبه؟؟.دخترهسش
- کمبود وزن
سلام پسرمن ۲ سال ۵ ماهش وزن تولدش ۲۸۵۰ بود قدش ۴۶ الا وزنش ۱۰ کیلو قدش ۸۷ ازمایشم دادم فقط کم خونی داشت الان هم شربت کیندر میدم هم اهن ولی وزن نمیگیره قدش کم داره چکاربایدبکنم
- سلام شربت اموکسیل برای خسخس سینه کودکان خوب است

