Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی نوزاد هفت ماه
- اسهال
سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماهشه ۱۰ روزه اسهال بردم دکتر شربت زینک سولفات رو داد رفتم داروخونه پودر او ار اس داد بازم خوب نشد بنظر شما چیکار کنم با تشکر
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ١٠٠ برای کودکان
سلام من پسرم ۳ماه ونیمشه ب دلیل عفونت ادرای ک منجرب عفونت کلیه شده دکترشربت سفکسیم ۱۰۰تجویزکردن هر۱۲ساعت ۲سی سی تا۷روز میخاستم بدونم مشکل نداره
- رنگ مدفوع
سلام آقای دکتر وقت شما بخیر .نوزاد دوماهه دارم تحت نظر شما میباشد. واکسنش را دیروز تزریق کردیم .رنگ مدفوع نوزاد سبز متمایل به سیاه شده .اثر واکسن هست؟ قطره استامینوفن هم میدیم .ممنون
- تی اس اچ
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم تی اس اچ ۷/۰۱ و تی چهار ۷/۷۲ برای کودگ چهار ماه و نیمه خوبه ؟؟
- پا نگرفتن نوزاد
سلام بچه من ۸ماه داره نارس بوده ۲۸ هفته به دنیا اومده الان ۶کیلو نیم ولی هنوز پا نمیگره اصلان پاهاش جمع میکنه ولی با پاهاش بازی میکنه پاشم میزاره دهنش ولی میگیریمش سر پاه اصلا پا نمیگیره
- عدم واكنش نوزاد به صدا
سلام دوقلوهاى من بيست و هشت روزه هستن . هيچ كدوم به صداي من واكنشي نشون نميدن. چك آپ يك ماهگى دخترهام، دكتر گفت تا سه ماهگى صبر كنم. سه ماهگى براي اين مورد دير نيست؟ خيلى نگران هستم كه بيمارى اوتيسم داشته باشن.
- یبوست
سلام آقای دکتری
دخترم شش ماهشه در اوایل تولد شکمش درست کار میکرد روز چندمرتبه امابعد دوماهگی شکمش سه روز یه بار یا چهار روز میشد و موقعی که کار میکرد مدفوعش نرم بود اما آبکی نبود.البته بعضی موقع بدلیل اینکه باد با بوی بد از شکمش خارج میشد خودم پنبه گوش که تووروغن زیتون زده بودم واردمقعدش میکردم وبعدش کار میکرد این یعنی یبوست؟در ضمن احساس میکنم وقتی خودم لبنیات میخورم دیر شکمش کار میکنه البته شایدم اینجوری نیست باید چیکار کنم بعدا که باید خودش ماست بخوره چی؟و با شیر گاو حساسیت نداره میخوام فرنی رو با شیر گاو واسش درست کنم.ممنونم - باسلام دخترم دوماهشه شربت سیتریزین بهش دادم الان دوروزه مدفوع نداره
- سرفه خلط داربدون تب
سلام اگه شاید کتوتیفن و شربت دیفن هدرامین کمپاند و باهم به نوزاد 2/5ماه که نزدیک به 3ماهش است یبدیم چه اتفاقی میفته
- اسهال
- نبض ملاج سر
دخترم نزدیک ۵ ماهشه گهگاهی ملاج سرش تند می زنه مشکلی نداره
- تشنج
سلام.پسرم 8ماهشه.چند ماهپیش حرکات غیر ارادی صورتش انجام میداد.دکترش گفت شربت کلسیم منیزیم استفاده کنه دادم بهتر شد.ولی الان بازم چند بار اون حرکات رو تو صورتش دیدم.تشخیص پزشکش تشنج بود.شربت اتوسوکسامید داد الان یک ونیم ماهه استفاده میکنم و قطع شده اون حرکاتش.این نوع تشنج های خفیف و پنهان آیا ماندگار هستن یا به مرور زمان با مصرف این شربت رفع میشن؟؟
- افتادن گوشی روی سر نوزاد
سلام وقت بخیر. نوزاد 50 روزه داریم که گوشی افتاد رو یکم بالای پیشونی سمت چپ سرش. 1دقیقه گریه کرد و آروم شد خوابید و قرمز شد و بعد از 5 دقیقه قرمزیش رفت.مشکلی باش ایجاد میشه؟
- اسهال کودک17ماهه
سلام چهار روز میشه که بچم اسهال داره اسهالش ابکیه وبوی خیلی بدی داره اشتها نداره وفقط یکم اب میخوره که اونم استفراغ میکنه
- حساسیت
سلام خدمت دکتر گرامی به خاطر نداشتن شیر کافی به پسرم شیر خشک کمکی میدادم که صورتش اگزما میزد و خارش داشت دکتر مراجعه کردم که گفتن که حساسیت به پروتئین گاوی داره و باید شیرشو عوض کنی و. بهش پپتی جونیور بدی الان طعمشو دوست نداره دکتر گفتش که یکم بهش نبات آب شده اضافه کن که بخوره بعدش نبات رو حذف کن به نظرتون نبات اضافه کنم برا بچه خطر نداره؟و اینکه میگن این شیر خشک به بچه وزن نمیده چقد درسته ؟؟اخه پسر من وزن تولدش ۳۴۵۰بود والان که دوماه و بیست و سه روزشه ۵۷۰۰ شده به نظرتون وزن گیریش کم بوده نظرتون در مورد شیر خشک پپتی جونیور چیه همینو بهش بدم ممنون میشم راهنمایی کنین
- اسهال نوزاد۷ماهه
باسلام وخداقوت پسره هفت ماه دارم که اسهال داره دکتر اطفال بردم پودر کیدی لاکت داده آیا استفاده کنم یاخیر
- تغذیه ۲
سلام آقای دکتر خسته نباشید من دیروز ازتون راجعبه تغذیه بچه ام که داخل ۶ماه پرسیدم گفتم فرنی دادم میتونم بدم گفتید به تدریج حجم را اضافه کنم و ادامه بدم میخواستم بپرسم آقای دکتر من فرنی رو فقط با آب و یه مقدار شکر میپذم حدود نیم ساعت با شعله کم می خواستم بدونم یک قاشق آرد برنج رو با یک فنجون آب و یه مقدار شکر میپذم درسته؟؟چیز دیگه ای بهش اضافه نمیکنم همینطور با آب و آرد برنج میپذم میدم بچه بخوره مشکلی نیست؟؟؟؟و اینکه چه مقدار آب جوشیده سرد بعد تغذیه بهش بدم؟؟؟ممنون میشم این ۲سوال مهم منو جواب بدید ازتون خیلی متشکرم
- مصرف شير اي آر
سلام وقت بخير دخترم ريفلاكسش تقريباً بهبود پيدا كرده خواستم بدونم تا كي بايد شير خشك اي آر رو ادامه بديم و در صورت جايگزيني كدام شير خشك رو پيشنهاد مي كنيد؟
- سه ماهه
سلام نوزادم سه ماهشه دایمیتکون هر چند ساعت بهش بدم؟

