کودک من کم کاری تیروئید داره و دکتر گفته باید تا پایان سه سالگی دارو مصرف کنه
الان دو ماهه دارو میخوره و باید ازش آزمایش بگیریم
میخواستم بدونم روز آزمایش قبل از انجام آزمایش باید قرص رو بهش بدم یا بعد از انجام آزمایش؟
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گوش درد نوزاد یک ماهه چطور درمان کنیم
- سوال در رابطه با موزاد سه ماهه
سلام بچه ی من یه ماهه هین و ۵ روزه شکمش گار نکرده شیرم هم کمه چه کنم لطفا راهنمایی کنید
- رشد نوزاد
سلام آقای دکتر بچم یازده ماهشه وزنش خیلی جالب نیست چیکار کنم
- سلام ببخشید من پسرم ۱سالشه سرفه خای شدید خلط دار میکنه و گرفتگی بینی هم داره میخوام از این شربت بهش بدم هر چند ساعت یکبار باید بهش بدم
- میزان قطره پاراکید برای نوزادن
سلام وقت بخیر میزان قطره پاراکید برای نوزاد چقدر باید باشه ؟ باید دوبرابر وزن استفاده شه وعوارضش چی هست؟
- ویتامین d3
با سلام.ایا میشود بدون ازمایش به دختر ۶ سال و ۹ ماهه ویتامین d3۵۰۰۰ داد .با تشکر
- شیرخشک
سلام شیرخشک پسرم وعوض کردم نان 2میخورد..پیدا نکردیم اپتامیل پپتی گرفتیم یک ساعت بعدازاین که شیرمیخوره لجبازی میکنه..ازاونجایی که گهواره میبندیم داخل گهواره ساکت میشه..ایا دلیلش میتونه شیرخشک باشه..یعنی ممکنه شیرخشک اذیتش کنه اقای دکتر؟البته قبلا هم لجبازی میکرد کمی؟
- خواب
سلام آقای دکتر میدونم سوالم پر مایه نیست ولی همش تو ذهنم میپرسم بچه من ۶ماه و ۲۰روزشه تا همین ۲ هفته پیش هر دو ساعت گاهی هر ۳ساعت خوابش میومد تا میذاشتم رو پام میخوابید الان با اینکه خوابش میاد به شدت مقاومت میکنه متاسفانه باید خیلی تکونش بدم تا خواب بیفته. ۱هفته هم هست چون یبوست شد دیگه قطره آهن ندادم. ببخشید طولانی شد همیشه براتون دعا میکنم
- میزان مصرف سفکسیم ۱۰۰برای کودک ۲۲کیلویی
میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۶ سال و نیم با وزن ۲۲ کیلو
- دوز شربت اموکسی سیلین۱۲۵
سلام پسر۲سالو۲ ماهه با وزن ۱۰/۷۰۰ دوز اموکسی سیلین۱۲۵ چقدر و چندبار درروز باید بهش بدم؟چون قبلا رو پیشونیش زخم شده بود دکتر گفت تب خاله هروقت این حالتی شد دوباره همبن داروهارو بده الانم مجدد همین حالت براش پیش اومده
- لنگیدن
آقای دکتر پسرم سه سالشه تقریبا یک ماه پیش اسهال استفراغ وتب شدید گرفت باآبریزش وچرک گلو یک هفته پیش زمین خورد وپاش ضربه خورد خیلی گریه کرد وبردم ارتوپد گفت چون بچه راه میره ا معاینش خوبه نداردواشکال نداره میلنگه تا دوهفته خوب میشه اما من از این لنگیدن پاس خیلی نگرانم شما چه نظری دارید ومن چکارکنم
- لرزش نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۷ماهشه نوار مغزش سالم بوده ولی دکتر اطفال باتوجه به فیلمی که از پسرم دیده میگه تشنج خفیف هست روزی ده تا بیست بار کل بدنش در عرض سه ثانیه میلرزه حتی چشماش چندتا پلک میزنه ولبش تکون میخوره میخوام بدونه واقعا تشنج هست پدرمان داره؟دکتر قرص فنوباربیتال داده ولی من به پسرم هنوز ندادم تا ببرم دکتر مغزواعصاب نظر شما چیه ؟
- زردی دست و پای کودکان
- ایا اسپری بینی نورمونیکس واس نوزاد۴ماهه ضررداره؟
- یبوسیت نوزداد 10 روزه
- اندازه دور سر نوزاد ۱۰ ماهه
باسلام و وقت بخیر پسر ۱۰ ماهه مون رو امروز بردیم درمانگاه گفتن دور سرش به خط قرمز نزدیک شده لطفا راهنمایی مون کنید ۱۰ ماهه ، قد ۷۶، وزن ۹.۴۰۰، دور سر ۴۶.۵
- سلام دخترم ۵ سالشه شربت فارمنتین تا چند روز باید بخوره ؟؟
- ویروس
سلام من پسرم یکسال ۴ ماهشه دو روزی میشه سرفه میکنه همراه با خلط که درست نمیتونه بخوابه اموکسی با شربت سرماخوردگی بهش میدم ولی هیچ فرقی نکرده بنظر شما چیکار کنم
- آسم
سلام اسپری استفاده میکنه ولی سرفه هاش بیشتر شده
- انگل
باسلام دکتر عزیز دخترم ۵سالشه ازصبح گفت دل درد دارم بعد ک بردمش مدفوع کنه مدفوعش حالت آب زرد بود با یه چیزهایی داخلش حالت دم دار حتی خودش شست چسبیده بودن کف سنگ توالت علت چیه چه دارویی بدم نیاز به ازمایش مدفوع هست

