Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام میشه برای کودک یک ساله شیاف استفاده کرد ۱۲۵ نصفع میشه استفاده کرد یا کامل
- سرماخوردگی
س بچم دوسال وهشت ماهشه گلودرد وسلفه وابریزش بینی هم داره دستور مصرف شربت آموکسی سیلین 125میلی به چه صورت ست وچه داروی دیگه بایدبدیم سینشم چرک داره
- سلام اقای دکتر نوزاد ۹ ماهه که دماغ خورده به بخاری وجاش مونده قرمز شده چکار کنم خوب بشه
- دلیل عدم تمایل کودک 9ماهه به شیر خشک
سلام آقای دکتر.پسرم 9ماهشه و دوماهه که کاملا نسبت به شیر بی میل شده و اصلا طی روز لب نمیزنه و مجبورم در خواب بهش شیر بدم. در این مدت شیرخشک نان ،گیگوز و آپتامیل رو هم امتحان کردم اما نتیجه نگرفتم. به شدت از بوی شیر زده شده و با دیدن شیشه شیر نگران میشه.خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید
- پرو بیوتیک
سلام بچه پنجساله استفراغ و اسهال داشت دکتر پروبیوتیک نوشت الان سه روزه میخوره گاهی میگه دلم درد میکنه ولی شکمش کار نمیکنه گفته ده روز باید بخوره ایا الان باید ده روز تمام بخوره دورش تموم شه؟
- شب ادراری
سلام وقت بخیر دختر بچه 7 دارم که مشکل شب ادراری دارد لطفا راهنمایی کنید سپاسگذارم
- شربت کتوتیفن با هیدروکسی زین با هم
سلام آقای دکتر دخترم ۶ سالشه برای کهیر که روی بدنش میزنه هفتهای یکبار ۵ سی سی هیدروکسی زین میخوره از دیشب روی بدنش خیلللی خیلللی کهیر زده یعنی دونه های ریز صورتی که وسط دونه ها یکم برجسته هست دکتر عمومی بردیم باش شربت کتوتیفن داد روزی سه بار یک قاشق مربا خوری سوالم اینه که آیا با وجود اینکه هفته ای یکبار داره شربت هیدروکسی زین میخوره آیا اگه کتوتیفن بهش بدم مشکلی پیش نمیاد ؟ و تا چند روز بهش بدم ؟تا سه روز یا تا تمام شدن شربت ؟
- تیروییدکودک
سلام اقای دکتر تیرویدد ایا کمبود ویتامین دی باعث کم کاری تیرویید کودک میشود و با درمان ویتامین دی ایا کم کاری تیرویید در مان میشود؟؟
- مدت زمان مصرف شربت
سلام خدمت شما آقای دکتر پسرم عفونت گوش داشت شربت فارمنتین ای اس ۶۴۳ بهش دادم هر ۱۲ ساعت ۳ سی سی سه سالشه تا چندروز این شربت بهش بدم؟
- ؟؟؟؟؟؟؟
سلام آقای دکتر خسته نباشید.میخواستم بدونم شما دوشنبه ها مثلا امروزمطب تشیف دارین
- زیاد دادن قطره آد
- قرمزی دورچشم
سلام آقای دکتر .قرمزی دور چشم علائم سرماخوردگی هستش ????
- رفلاکس
سلام آقای دکتر کودک دوماه م، رفلاکس داشت با مصرف امپرازول استفراغش بهتر شده ولی دهنش کف میکنه از خواب بیدار میشه، شیر مادر و شیرخشک ای آر میخوره.راهنمایی کنید لطفا.
- دخترم یکسال ونیمه است دارددر حال در اوردن دندانهای عقب است منتها یکی دو روز اسهال داشت و الان بشدت استفراغ میکند آیا این طبیعیست
- بیرون ریختن بدن بعد ازتب
پسرم چندوقت پیش تب کرد و خوب شد الان دوروزه دپر بینی و دست و پاش ریخته بیرون ب صورت جوش چرکی و عفونی و دورش قرمز شدع چکاری انجام بدم؟؟؟ب چ دلیل اینجور شد؟؟؟
- سلام دخترم ۴روزپیش واکسن ۱۸ماهگی زدتبش خوب بودولی ازدیشب تا الان تب داره هر۴ساعت بهش استامینوفن دادیم پایین نیمده
- مصرف دارو توسط مادر
با سلام من یک کودک یکسالونیم دارم به تشخیص روانپزشک می خوام داروی سی سیتالوپرام(ازیپم)مصرف کنم با توجه اینکه هنوز در دوران شیر دهی هستم برای کودکم ضرری ندارد
- آنتى بيوتيك
سلام با احترام اگر طفل بعد از نيمساعت از خوردن آنتى بيوتيك اونو بالا بياره بايد دوباره بهش شربت داد يا نه در چه مدت دارو جدب ميشه
- بیخوابی کودک
به نوزاد ۱۰ماهه ام بی بی سد بدم تاثیر داره شبا هر ده دقیقه یه بار بیدار میشه چیکار کنم
- گرفتن کودک از پوشک
باسلام ، کودکی دارم دوسال و نه ماهشه ، از رفتن به سرویس بهداشتی به شدت بدش میاد ، لجبازی میکنه موقع رفتن به سرویس بهداشتی میگه نه نمیروم وقتی هم میبریمش بازیگوشی میکنه سریع از سرویس بهداشتی میاد بیرون که تو اون محیط نباشه چاره چیست ؟

