Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوال
استامینوفن پاراکید که بعد از چند ماه باز بود به بچم دادم ایا عوارصی دارد
- بند ناف
درود من پسرم که بدنیا اومد بند ناف دور گردنش بود شنیدم بچه های که بند ناف دور گردنشون باشه سلولهای مغزشون از بین رفته ، درسته ؟ زنده باشین
- سلام اقای دکتر دخترم 6ماهش تموم بهم گقتن پوره سیب بهش بدم برا شکمش راحت تر کار کنه من دادم ایا خطر ناکه اخه شما گفتید از نه ماهگی بدهید
- سلام خسته نباشید پسرم وقتی خوابه تند تند نفس میکشه یا حتی چند روز پیش یکم فعالت داشت دویده بود میگفت نفس کم میارم علتش چیه سرفه هم میکنه دکتر اطفال بردم زیاد ولی هر بار با چند تا شربت آمدم وبی فایده بوده
- پشت
سلام آقای دکتر چندوقت پیش ارشماسوال کردم پشت بچم قوزداره شمافرموديدببرمش رومالوتوژي سوالم ازشمااينه تاچندماهگي بشه ياچندسالگي بشه دیگه درست نمیشه الان 17ماهشه چندماهگي ببرمش بهتره بچه هم خوب بشه هم اذیت نشه ممنون
- لاغری
سلام من یه دختر ده ماهه دارم با وزن ۸کیلو نیم وقد ۷۰ ،آزمایش ادرار هم دادیم هیچ مشکلی نداشت اشتهاشم خیلی خوبه ولی نمیدونم چرا وزن زیاد نمیکنه ،بعد هر وعده بهش دو بار اب سیب و پرتقال طبیعی میدم خیلییی دوس داره میتونه لاغریش مال ابمیوه باشه ؟؟
- سرفه
- درد اطراف ناف
من پسرم ۸ سالشه .و یک ماه است که اطراف نافش درد میکند..و مدفوع حالت چسبنده دارد .علت چه میتواند باشد؟
- عطسه زیاد
سلام وقت بخیر ،ببخشید دختر من نوزاد ۵ ماهشه درطول روز زیاد عطسه میکنه ولی ابریزش با علایم سرماخوردگی نداره ،علتش چی میتونه باشه؟!ایانیاز به درمان داره؟
- قطره نیستات
سلام خدمت آقای دکتر برای بچه ۱۲ ساله بخاطر سفیدی روی زبان و بوی بد دهان چه مقدار قطره نیستات ۱۰۰۰۰۰ میتوان داد و چند روز ادامه داشته باشد؟
- سلام خسته نباشید ببخشید دختر من دیروز تب کرد هیچ مشکل دیگه ای نداره وقت ی هو تب کرد و یکم آب دماغشم در میاد مشکلش چیه
- سرما خوردگی
سلام دختر م ۸ماه وده روز داره ابریزش بینی داره سینه هم خس خس میکنه چیکار کنم
- آسم
سلام نوزادمن۴ماهشه وخس خس سینه وسرفه داره دکترازقفسه سینش عکس گرفته وبراش اسپریفلوتیکورت۱۲۵ ندشته به نظرشماخطرنداره...چون من هرجامیخونم نوشته ضررداره
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر،وقتتون بخیر. دخترم ۸ سالشه و ۲۵ کیلو.چند وقتیه که سرماخورده و دکتر بردمش.دارو استفاده کرده بهترشده ولی بعضی از علائم اذیتش میکنه همش.مثلا بیشتر موقع خواب و صبح که بیدار میشه دماغش میگیره و نمیتونه درست نفس بکشه و گلوش دردمیکنه بیشتراوقات.یه وقتایی سرفه هم میکنه.ولی این آبریزش بینی و یا کیپ شدن بینی خیلی اذیتش میکنه و نمیتونه راحت بخوابه.انگار علائمش شبیه حساسیت شده و مونده براش.دکتر معاینش کرده بود گفتن که چرکی نداره گلوش ولی گلودرد داره هنوز.نئوتادین و پلارژین و شربت برم هگزین استفاده کرده. ممنون میشم راهنمایی و کمکم کنین تا دخترم بتونه تنفس و خواب راحتی داشته باشه.سپاس
- تب و گلو درد
دخترم ۸ سالشه و فراموش کردم مقدار مصرف ازیترومایسین ۲۰۰ چقدر بود
- تب و گلو درد
پسر ۹ ساله ام با ۲۷ کیلو وزن تب و گلو درد داره.داروی خشک کننده چی بهش بدم؟
- وزنگیری
سلام خدمت شما اقای دکتر.نوزاد ۴۳روزه ای دارم باوزن تولد ۳۹۰۰.قد ۵۲.و دور سر ۳۴.در ۳۱روزگی در تاریخ ۲۵ابان بردم بهداشت وزنش ۴کیلو.قد ۵۳.دورسر ۳۶.مجددا ۳۰ابان بردم وزنش ۴۱۰۰.بود.و در ۵آذر هم ۴۲۰۰.تیا این وزن گیری نرماله؟ضمن اینکه رفلاکس یا کولیک و مشکل دیگری نداشته و ندارد.وروزانه ۵قطره پدی لاکت و ۲۵قطره آ.د مصرف میکنه.ممن میشم راهنمایبم کنید.اخه بهداشت بهم گفت که وزنگیریش خیلی کمه.
- گرفتن بینی کودک
سلام خسته نباشین اقای دکتردخترم تقربیا ی ماه پیش ابریزش داشت الان قطع شده ولی بینیش کیپه شبانمیتونه بخوابه خورپف میکنه بنظر شما چ دارویی بدم ممنوم
- نوزاد
سلام شیر خشک مناسب برای نوزاد پنج ماهه چیست؟
- واکسن ۲ ماهگی
سلام اقای دکتر بنده در هفتم مهر ماه زایمان کرده و نوزاد نارس ۱۵۰۰ ب دنیا اوردم امروز ۲ماهه بود وزنش ۲۷۰۰ میشه واکسن ۲ ماهگی زد؟

