Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن
سلام خسته نباشید ، چند روز بعد از واکسن میتونم بچه رو حمام کنم ؟ ممنون
- واکسن ۵ گانه در شرایط کرونا
سلام وخسته نباشید خدمت دکتر.
خواستم بپرسم نوزاد شش ماهه دارم باید واکسن پنج گانه بزنم با این شرایط کرونا باید چکار کنم. میترسم به درمانگاهها و بیمارستانها مراجعه کنم.
راهنمایی کنید ممنون میشم.
- واکسن
با سلام خدمت شما واکسن ۱۸ماهگی دختر م را زدم با آستامینوفن تبش پایین نمیاد ایا میشه از ایپوپروفن یا شیافت استفاده کنم ۸ کیلو میشه بفرمایید چقدر
- بکلوتروکس
سلام آقای دکتر اسپری دهانی بکلوتروکس برا پسرم که 5سالشه و فاویسمی ضرر ندارد برا سرفه
- اسهال دختر یک ساله
با سلام دختر یک ساله ما الان چند روز که شکم رویه گرفته شاید روزی هم شش بار.از نظر وزنی هم ضعیفه بخاطر نفخ معده که داره هرچیزیهم نمیتونیم بهش بدیم ممنون میشم اگه بخاطر شکم رویه اش راهنماییم کنید که چه چیزی واسه درمانش باید بخوره
- سلام ببخشید دختر ۶ سالم هسته زردآلو قورت داده چکار باید بکنم؟
- وزن کودک
سلام آقای دکتر.پسرم 4ماهشه وزن زمان تولد2و600گرم بود الان 5و800گرمه .آیاوزنش نرماله؟ ویتامین آ+د روزی 25 قطره براش میدم .شیرمادر میخوره .درصورت کم وزن بودنش چه مکملی براش بدم.
- سلام آقای دکتر دختر من 3ماهه به دنیا اومده ازوقتی که هم به دنیا اومده بینیش میگیره الان هم که 2روز سرفه میکنه
- اقی دکتر برا سرفه خلطی دختر هشت ماهه ام چی بهش بدم
- ایا برای اسهال کودک ۲۰ماهه باوزن ده کیلو شربت سفیکسیم ۱۰۰ ومترونیدازول باهم میشه استفاده کرد؟
- شربت لیکو مولتی
سلام دکتر جان، آیا این شربت تقویتی رو میشه یکماه کامل هر روز به بچه چهار و نیم ساله داد؟
- تب
بچه 1 ساله گوشش عفونت کرده و تب داره
- یبوست
سلام آقای دکتر.خوردن زینک سولفات باعث یبوست ميشوديانه.ممنون
- سلام ببخشید مقدار مصرف سفکسیم 100برای کودک هفت ماهە با وزن 10 kgچند میلی لیتراست؟ تو برگە راهنما نوشته 4 میلی گرم به ازای هر ک
- پسرم پنج سالشه
پسرم صبح از خواب پاشد با درد گلو طوری که صداش عوض شد و تک تک سرفه های خلط دار هم میکنه چه کنم
- سرفه کودک ۵ ساله
سلام پسرم ۵ سالش هست تقریبا یک هفته ای میشه سرفه میکنه انواع شربت دادیم و دکتر بردیم ولی هیچ تاثیری نداشتن امروز تلفنی از یک دکتر سوال کردم گفتند آمپول دگزا تزریق کنید ضرری نداره آمپول ؟
- ضربه به سرنوزاد
سلام آقای دکتر دیشب حواسم نبود دستم به سرنوزادم خورد ولی گریه نکرد اصلاآسیبی بهش وارد نشده بعدش در مدفوعش رگه خون بود
- سرماخوردگی کودک ۵ساله
سلام دخترم ۵سالش وقتی سرماخوردگی می گیره لوزهاش ورم می کنند و موقع خواب نمی تونن راحت نفس بکشن الان هم همین طوریه می خواستم ببینم چه آنتیبیوتیکی بهش بدم تا خوب بشه تب هم ندارن
- ختنه
سلام خدمت آقای دکتر میخواستم بپرسم به خاطلظر حساسیت پسرم و کولیکش که خیلی اذیت میشد نشد ختنش کنم میگفتم با این کار بیشتر اذیت میشه حالا میتونم یکسالگیش ختنش کنیم مشکلی نداره یا اینکه بزاریم بزرگتر بشه آقای دکتر بهترین روش ختنه کدوم روش ممنون میشم راهنمایی کنین
- فاویسم و شربت و قرص اموکسی کلاو
آیا شربت و قرص اموکسی کلاو برای پسر بچه های ۸ و ۱۲ سال مبتلا به فاویسم مشکل دارد ؟

