Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید من دخترم ده ماهشه سرفه های خلط دار میکنه دکترم بردم براش شربت فارمنتین تجویز کرد ولی بهتر نشده چیکار کنم چی بدم بهش؟
- گلودردوسرفه
پسر۷سالم دو ماهه درگیر گلو درد تو این دو ماه انواع مختلف داروها رو خورده سه بار هم آمپول پنی سیلین زده ولی یه چند روزی خوب میشه دوباره سرفه هاش شروع میشه ... اگه ممکنه یه داروی بی ضرر بهم معرفی کنید
- دختر شش سالشه ادرار بزرگ دوروز است نکرده چی باید بهش بدم اقای دکتر
- خواب
سلام اقای دکتر پسر یکساله دارم . شبها باسختی ساعت 1شب میخوابه خیلی مقاومت برای نخوابیدن میکنه مکان هم اروم و تاریک میکنم . به جاش تاظهر میخوابه درطول روز هم کلایکی دوساعت میخوابه چیکار میتونم بکنم که بموقع بخوابه؟
- کم اشتها
دخترم کم اشتها هست فقط بستنی زیاد مخوره میل به غذااصلا نداره علت چیست شربت آزیترمایسین بدهم
- رنگ پریدگی
سلام.متخصص اطفال برای دختر۴/۵ماهه ام ک سرماخورده بود وتب داشت آمپول دگزا تجویز کرد.بعدازتزریق آمپول کل بدنش خصوصا صورتش رنگ پریده شده خیلی سفیدشده..الان یه روزمیگذره هنوز رنگ پریده هست چکارکنم نگرانم.
- تب
سلام پسرم سه ماه است از دیروز تب و اسهال دارد و شیر را با مقدار زیاد بر می گرداند لطفا سریع جواب بدید
- شربت سفلکسیم۱۰۰
سلام پسر من ۴سال دارد دکتر شربت سفلکسیم ۱۰۰نوشته ولی نگفته چقدر
- مصرف ایبوبروفن برای فاویسمی
سلام خسته نباشید پسرم سرما خورده وتب داره .ضمنا فاویسم هم داره ایبوبروفن ضرر نداره مچکرم از پاسخگویی شما
- عرق کردن سر
سلام . آقای دکتر بچه 6 ماهه دارم سرش خیلی عرق میکنه انگار بدنش همیشه گرمه بیشتر سر . ماه پیش ازمایش خون وادرار هم داد البته نه بخاطر عرق همینطوری آزمایش دادیم سالم بود . چیکار باید بکنم؟
- ک۶ک۶ع
سلام دخترم ۱۱ کیلوعه چقد شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم چند ساعتی؟
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر اقای دکتر ببخشید پسرم ۳ساله نیمه هست با وزن ۱۳کیلو سرماخورده بود دکتر سیتریزن و سرماخوردگی دادچون گلوش التهاب داشت اموکسی سیلین ۲۵۰داد بهش هر ۱۲ساعت ۵ونیم سی سی میدمش سوالم اینه تا چند روز اموکسی بهش بدم و اینکه شربته خوبه یا نه؟
- حرف نزدن کودک
سلام خسته نباشید من دخترم ۱سال ۹ماهش هست حرف نمیزنه فقط کلمه مامان بابا دد طوطو هاپ میگه ایا از نظرتکلم عقب هست باید چیکار کنم باهاش تمرین میکنم ولی کلمان تکرار نمیکنه
- ناله کردن هنگام خواب به طور مداوم وهمیشه درحالی که میگه دردنداره چرا شب تاصبح اینجوریه پنج ساله نگرانشم
- سرماخوردگی
سلام وخسته نباشید آقای دکترپسرم ۵سال ونیمشه ووزنش۳۰هستش سرفه های شدیدوتب داشت بردم دکترآمپول زد،شربت کتوتیفن وسفکسیم دادمنتها چون دستور رومنشیش نوشت فقط ساعت رو زده ومقدارروننوشته می خواستم بدونم چقدربایدبهش بدم؟
- بهترین زمان گرفتن شیر خشک
با سام و خسته نباشید آقا دکتر.، دختر من 16ماهه هست و در طول روز خوب غذا میخوره و میخواستم بدونم بهترین زمان گرفتن شیر خشک کی هست.؟
- سرفه نوزاد سه ماهه
پسرم سه ماهشه سرفه میکنه هر چند ساعت سه چهار تا.البته بیست روزگی بستری شد به علت ذات و ریه و خوب شد ولی گاهی سرفه داشت یه مدت دکتر دیفن هیدرامین داد براش خوب شد باز دوباره شروع شده
- گوش
سلام دکتربرای اینکه گوش نوزادنه ماهه راازحالت دولاشدن یاهمان گوش بلادربیارویم چ راه حلی دارین واینکه مدفوع نوزادنه ماهه درطول روزچندباراست حالت طبیعیش ممنون
- سلام کودک من دوساله هست از سه شنبه اسهال بوده تا پنجشنبه خوب شد دوباره امروز اسهال شده است البته هفته گذشته اسهال همراه استفراغ با تب الان هم تب واسهال دوباره
- تب
سلام خسته نباشین دختر ۸ماهه دارم که از طریق بچه خواهر شوهرم که تب داشت بعد دونه های قرمز کل بدنش داشت از اون ویروس گرفته الان تب ۳۷/۵داره یعنی با استامینوفنی که هر سه ساعت بهش میدم اینه وگرنه بالاتره میره دو تا دونه جوش قرمزی هم زده بدنش باید چیکار کنم ؟

