Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیقراری کودک
سلام نوزاد۱۰ ماه دارم.چندشب خیلی توخواب بیقرارهست.هرنیم ساعت بیدارمیشه باگریه وخیلی پاهاش به زمین میکوبه توخواب
- سلام شب خوش دخترم ۸ساله است و۲۱ کیلو شربت اموکسی ۲۵۰ چقدر باید بدم
- دخترم شمع خورد چیکار کنم
- زینک سولفات
سلام ایا شربت زینک سولفات برای اشتها فقط خوبه یا خواص دیگری دارد؟ چونکه دخترم اشتهاش خیلی خوبه یه ماه بهش دادم گفتم دیگه بهش ندم ایا بدم یا ندم؟؟؟
- سلام هسته هلو قورت دادم
میخاستم ببینم اشکال نداره
- خواب کافی
خواب کافی برای کودک دوسالو هشت ماه چقدر است؟پسرم ده ساعت میخابد در شبانه روز
- برگشت کمر نوزاد به عقب
با سلام، نوزادی ۸ ماهه دارم. امروز روی پام نشسته بود ناگهان سرش رو به عقب خم کرد و خودش رو به سمت عقب هل داد و من تعادلم رو از دست دادم و باهم به عقب افتادیم ولی کمر و گردنش حالت حلالی شد و به عقب خم شد ولی گریه نکرد. آیا ممکنه به ستون فقراتش آسیب زده باشه یا گردنش؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- تب نوزاد
سلام ببخشید میشه برا تب بعد واکسن ۶ ماهگی شیاف بزنم اخه برا واکسن ۴ ماهگی هر چی پاشویه و قطره جواب ندا. اخرش بردم دکتر میخاستم بدونم برا ۶ ماهگی میشه شیاف داد نارس ب دنیا اومده
- گوش
سلام روی قسمت پایین گوش پسرم خشکه زده با پشت گوشش . چی کار کنم خوب بشه ؟ یه چند بار روغن بدن زدم به گوشش
- رشد مناسب
سلام قد و وزن و دور سر کودک دختر ۱۵ ماهه به ترتیب ۸۱سانت ..۱۰و نیم کیلو ...و ۴۶ سانت دور سر خوبه ؟
- تب و جوش های بعد ان
سلام من یه دختر ۱۹ ماهه دارم تب کرد تقریبا دو روز بعد تمام باسن شروع کرد به زدن جوش بعد دهان و جاهای دیگر کمتر و بعد او تن پسرنم ۱۰ سالشه تب شدید تر کرد که با لرز بود و اونم تن و دهانش پر از جوش قرمز شد دلیش چیه و چیکار کنم آیا سرخک گرفتن
- مقاومت در برابر خواب
سلام وقت بخیر من پسرم ۵۰ روزشه و بیمار خودتونه بعضی وقتا خوابش میاد ولی نمیخوابه و یکسره گریه میکنه میخواستم بدونم دلیلش چیه؟!
- شیرنخوردن
سلام پسر۵ ماهه من شیرنمیخوره فقط توخواب میخوره خیلی گریه میکنه اصلا وای نمیسه باگریه میخوابه کمرشم به عقب میبره خیلی اذیت میکنه
- غذای کمکی
سلام خسته نباشید بچم رفلاکس داره ۵ ماهو ۱۵ روزش بود بهش فرنی دادم الان فرنی میخوره دو هفته ک گذشت باید بهش سوپ بدم یا اینکه چون زود بهش غذا دادم دیرتر سوپ بدم؟
- کولیک نوزادی
سلام اقای دکتر .نوازدی داریم دو ماه وبیست روز که از بیماری کولیک نوزادی رنج می برد.واین اواخر گریه هاش شدید شده اما ساعات گریه او کمتر شده است.ایا این روند طبیعیه و کی بیماریش خوب میشه.با تشکر
- سوپ
سلام دکتر دخترم۱۵۶روزه ست یا به عبارتی پنج ماهش و تموم کرده از دو هفته پیش بهش فرنی و سرلاک دادم میتونم سوپ رو براش با گوشت گوسفند شروع کنم علاقه ای به خوردن شیر نداره شیر خشک میخوره
- سلام من به دخترام که دوقلو هستن وپنج ساله هستن این شربت رو که دادم سرفه نداشتن ولی الان درگیر سرفه شدن چکار کنم دارو رو قطع کردم ولی سرفه قطع نمشه
لطفا راهنمایی کنید ممنون
- سلام خسته نباشیددخترم پاشدآب بخوره تاریک بوده تولیوان سوسک بوده خورده مشکلی ایجادمیکنه؟
- سلام کودک یکو نیم ساله دارم مقدار شربت آزیترومایسین ۲۰۰ چقدر میباشد و هر چند ساعت
- شربت سیفیکسیم
سلام .دخترم ۶ساله و نیم داره وزنش ۲۷کیلو.شربت سیفیکسیم هر ۱۲ساعت چند سی سی بدهم؟

