Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف این دارو برای بچه ۲ نیم ساله بفرماید؟؟
دختر ۲ نیم ساله دارم ک سرفه میکنه و اسهاله لطفا بفرماید این دارو برای موثر است و مصرف آن چقدر هست ممنونم
- یبوست کودک ۱۴ ماهه
آیا میشود به کودک ۱۴ ماهه شربت لاکسی ژل داد
- سرماخوردگی
باسلام دخترم سه روزه سرفه میکنه وآبریزش بینی شربت پدی کاف گرفتم ولی خوب نکرده ایا نیازه ببرم دکتر حال عمومیش خوبه تبم نداره ممنون
- سلام وقت بخیر پیرم دوسال وسه ماهشه تب وبدن درد داره بی حاله قبلاً به بار تشنج هم کرد فقط شیاف استامینوفن براش زدم چه داروی دیگه ای بهش بدم ممنون میشم زودتر جواب بدید
- سلام آقای دکترخسته نباشید،دخترم ۴سالشه هرازگاهی میگه دلم دردمیکنه شدیدنیس درحدی که فقط میگه دلم دردمیکنه چی بهش بدم خوبه؟
- سرماخوردگی دختر۶ساله ام
باسلام و عرض ادب جناب دکتر عزیز دخترم ۶سالشه، والان۲روزه سرفه خشک میکنه و در انتهای روز دوم ، تب هم کرده جسارتا ممنون میشم لطف بفرمایید که از چه دارویی برای ایشون استفاده کنم؟
- پسرم سرما خورده
سلام پسرمو بردم دکتر بهش کالیک ونئو تادین داده بهش دادم ولی سرفه هاش خوب نشده میخواستم بپرسم ستادین دی سی با نئوتادین تداخل دارویی داره
- آزیترومایسین
سلام دکتر واسه دختر شش ماهه ام شربت آزیترومایسین ۱۰۰نوشته اما طریقه مصرف رو نگفته چقدر باید بهش بدم
- قرص خواب اور
سلام اقای دکتر دو روز قبل پیش شما پسرم ویزیت شده شما قرص ملاتونین پلاس تجویز کردین (به خاطرشیطونی وشرایط اپارتمان نشینی) حالا میتونم زمانیکه تو اپارتمان هستم بهش بدم؟؟ یعنی هرشب مصرف نشه ،،ممنونم
- تکرار ادرار
هر۵دقیقه میره دستشویی رنگ ادرار سفید یکم زرد رنگ معمولی داره مقدارش کم
- شقاق مقعد
سلام دخترم دچار شقاق مقعد شده دکتر بهش پودر پیدرولاکس داده تا سقاقش خوب بشه این دارو عوارضی واسه آینده ندارم.ممنون
- قطره آد يا شربت ويتا زينك
با سلام ببخشيد كودك 9 ماهه دارم كه به علت اينكه وزنش يه مقدار كم بود پزشك بهش شربت ويتا زينك داده كه عصر ها 2 سي سي بهش بدم آيا باز نياز هس كه قطره آد بهداشت رو هم مصرف كنه چون داخل شربت ويتامين آ و د دارد ولي مقدار آن از قطره آد كمتر هس . چون هنوز دندان هم ندارد يكم نگران هستم ممنون اگه سريع تر جواب بدين
- سرماخوردگی
سلام واحترام پسرم ۱۸ماهش سرماخورده فقط آبریزش داره گاهی کیپ میشه بینیش.دکترنبردم وخودم استامینوفن وشربت سرماخوردگی کوریزان گرفتم دکترنبردم..خوبه همین؟
- سرماخوردگی کودک
سلام دختر ۳ ساله دارم چند روز است عطسه میکنه و ترشحات رنگی داره از دیشب ابراز گوش درد میکنه آیا می تونم سفکسیم بهش بدم؟
- تب مداوم
سلام ۳روزه بچه۵ سالم تب داره استامینوفن و آزیتروماسین دادیم تبش میره و برمیگرده فقط سر و دستهاش زیاد گرم
- فاموتیدین
سلام دخترم ۵.۵ سالشه معده ش ترش میکنه دکتر شربت پپسومید داده اما فک میکنم دوزی اشتباهه لطفا دوز صحیح را بفرمایید ممنون از لطف شما ۱۷.۵ کیلو وزن داره دستور مصرف اینطور نوشته (هر شب بعد شام ۲.۵ سی سی)
- واکسن انفلانزا
سلام اقای دکتر بچم 4 ماهشه میدونم نمیتونع الان واکسن بزنه براش بخرم داخل یخچال نگه دارم شش ماهگی باید کامل زنه یا نصفه؟
- دندان دراوردن
سلام آقای دکتر پسر من 8ماه ونیمشه یکی از دندوناش تازه نیش زده یکی دیگه هم داره درمیاد،برای بی قراری اش چی بهش بدم؟موفع خواب پستانک بدم؟
- نحوه استفاده از قطره چشم باکتی ماید
- غده زیر بغل
سلام .خسته نباشید.اقای دکتر سوالی پرسیدم راجع به غده زیر بغل پسرم.شما فرمودین برای واکسن بدو تولد.بله اون غده رو پسرم داشت اندازه گردو بود تو نه ماهگیش پاره شدخودبه خود .اما الان پسرم یازده سالشه و غده لنفاوی زیر بغلش به اندازه یه لوبیا ورم کرده.کوچیک هست و روش شبیه یه زخم.ایا خطرناکه؟

