Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دارویی
سلام آقای دکتر من دخترم ۶ سالشه و چند روزه مریض شده دکتر بهش قرص فارینات ۵۰۰ داده که هر ۱۲ ساعت نصفشو میدم امروز بعد از ۲ روز دل پیچه وسر درد شدید گرفته و بعد از نیم ساعت خوب شد البته من بعد از نیم ساعتی که قرص دادم بهش آب ولرم با چند قطره آبلیمو ریختم داخل آب بهش دادم مال اون نمیتونه باشه یا اینکه به قرص حساسیت داره و باید قطعش کنم؟
- اموکسی سیلین برای کودک ۷ سال چقدر مصرف شود
من کودکمتازه سرما خورده براش آموکسی سیلین گرفتم
- خوردن ویتامین
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم 26 ماهشه بردمش خانه بهداشت بهم گفتن ویتامین نده دیگه ویتامین احتیاجی ندارد.....ویتامین بهش ندم مشکلی نداره چون قطره اهن هم نمیدم ..اگه بدم چه ویتامینی بهش بدم .ممنونم
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین برای بچه هفت ساله
مصرف آزیترومایسین برای درمان تب سرفه گلودرد
- سرماخوردگی کودکان
دختر من 8 ساله است 42 کیلودارد سرماخوردهو شدیدا سرفه میکند آیا آمپول بتامتازون برایش مناسب است؟
- میترونیدازول
باسلام پسرم فاویسم است و یه سال و دوماه داره و شیر خودم رو میخوره میتونم قررص میترونیدازول بخورم؟
- زردی کف دست و پا
سلام آقای دکتر دخترم هفت سالشه دو سه هفته است که دچار زردی دست و پا شده خیلی نگرانم البته در این مدت خودم زایمان کردم اسمال استرسه که عضو جدید اضافه شده
- سرماخوردگی
باسلام دخترم سه روزه سرفه میکنه وآبریزش بینی شربت پدی کاف گرفتم ولی خوب نکرده ایا نیازه ببرم دکتر حال عمومیش خوبه تبم نداره ممنون
- نحوه مصرف قطره باکتی ماید۱۰
سلام،پسرم ۱۱ سالشه،یکی از چشمهاش قرمزشده،خارش هم نداره،از باکتی ماید براش استفاده میکنم ،فقط نمیدونم هر ۶ ساعت یکبار باید از قطره استفاده کنم یا نه؟
- شکاف
سلام جناب آقای دکتر وقت شما بخیر. پسرم بیست ماه دارد و پزشکش جنابعالی میباشید. چند روزی هست که متوجه شدم بین مقعد و آلت پسرم شکاف باریک و کوتاهیی ایجاد شده است. آقای دکتر الان پنج شنبه هست و دسترسی بهتون ندارم. لطفا راهنماییم بفرمایید که مشکل چیست و ما چه کمکی میتونیم به پسرم بکنیم؟ یک دنیا سپاس و قدردانی از عنایت شما
- بلند شدن ناخن
سلام پسرم پنج سالشه دو هفته ست دو تا از ناخن های دستش از انتها بلند شد و کم کم کنده شد فکر کردم لای در مونده الان بیشتر ناخن های دست و پا همینطور شدن کف پاش هم پوست کنده میشه از چی میتونه باشه
- قرص سفیکسم
سلام پسرم ۵ سالش سرماخوردگی شدید آبریزش بینی عفونت گلو عطسه سرفه خودم بهش قرص سفیکسم ۲۰۰ سرماخوردگی قرص آنتی هیستامین روزی یک عدد میدم از نظر دارو قرص دادن اشکال نداره ممنون از پاسختون
- گلو درد
دخترم گلو درد داره اب دهنش به زور قورت میده از چه خشک کننده ای استفاده کنم؟
- تب
اقای دکتر سلام من دیروز اومدم مطب شما پسرم تب داشت بهش شربت استامینوفن دادین و شیاف استامینوفن، اقای دکتر تب پسرم همش بالا پایین میکنه الان 38/5،پایین نمیاد، دستو پاشم سرد لرز میزنه چی بدم بهش
- میزان مصرف آموکسی 125برا کودک 10 کیلویی
سلام پسرم ده ماهشه،سه روز پیش تب کردپروفن دادم،الان گلوش خلط داره آموکسی سیلین ۱۲۵ میدم بهتر نشده چی بدم بهش؟
- سلام وقت بخیر خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم دخترم دوماهویاز ده روزشه شبها وقتی خوابه همش توخواب خودشو پیچ میده هرپنج دقیقه یکبار گریه نمی کنه و لی بی قرار دلیلش
- مصرف سفکسیم ۱۰۰ برای کودک تا چند روز می باشد
مصرف سفکسیم ۱۰۰ برای کودک تا چند روز می باشد
- گوارش کودک
سلام. پسرم سه ساله دارم که موقع مدفوع کردن اول مقداری کف سفید ازش میاد و بعد مدفوع معمولی..دکتر شربت سفکسیم داده ولی فایده نداره؟؟
- یبوست
سلام آقای دکتر دخترم ۲۳ ماهشه و حدود ۵ ماه دچار یبوست شده و سه ماه دارم بهش پودر پیدرولاکس میدم هر روز یک قاشق غذاخوری الان ۶ روزه دفع نداشته مدام باد شکم داره البته رفلاکس پنهانم داره تو این شش روز هر روز یک نیم قاشق پودر دادم ولی هیچ واکنشی نشون نمیده فقط حس تخلیه داره ولی تخلیه نمیکنه ممنونم میشم بگید چکار کنم.
- بتامتازون
دخترم کمی پماد بتامتازون رو داخل دهنش کرد حجم پماد که اندازه نخود بود رو در آوردم و دهانش رو شستم کمی هم ماست دادم بخوره کار دیگه ای هم باید انجام بدم ؟ مشکلی براش پیش نمیاد؟ دخترم یکسال و ۵ ماهشه

