Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نگهداری دارو
سلام اقای دکتر ما درمنتقطه گرم زندگی میکنیم ایامیشه داروهای مانند اد وکولیک و داروهای دیگری که ننوشته دریخچال نگهداری کنیم تو یخچال بزاریم یا باید بیرون یخچال بزاریم
- آلرژی
سلام .خسته نباشید .پسر ۱۸ ماهه دارم که دو روز است که نوک انگشتان دستش برآمدگی های کوچک و متعددی از زیر پوست دیده میشه لطفا من رو راهنمایی کنید که دلیل این چیست و آیا کمبود ویتامین دارد یا آلرژی یا ویروس و .... ؟ ممنون
- دست
سلام کف دست پسر هفت ماه و نیمم ترک زده و خشکه انگشتاش هم ترک خورده
- سلام اقای دکتر شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ برای نوزاد ۳ماهه خطر داره
- نفخ ودل پیچه نوزاد
سلام آقای دکتر ،پسر پنجاه روزه ای دارم که شبا خیلی گریه میکنه بخاطر کولیک،داروی گرمیچر،دیسیکولومبن،کولیکز،رتفلور،اهورا نی نی دادم بهش ولی تاثیری نداشته.دستام دیگه اینقدر که بغل کردم درد میکنه.چیکار کنم به نظرتون؟چه دارویی بدم.
- وزن نوزادچهارماهه
باسلام وخسته نباشیدمنیک پسرچهارماهه دارم که ۲۰ام الان واکسن چهارماهگی برایش زدم وزنش ۷۲۰۰ودورسر۴۲وقدش۶۷که هم شیرخودم وهم شیرخشک نان میخوره وزن هنگام تولد۳۹۰۰باقد۵۱بودهمه اطرافیانم میگن بچه ات چقدرضعیف ولاغره میخواستم بپرسم شیرخشک مقوی هست من به بچه ام بدم که برخورده تپل تربشه البته شیرخشک نان روتقریبا خوب میخورم ولی معمولا یبوست دارن وشیرخودم روهم خوب میخورن...باتشکر
- اسهال بچه ۷ ماهه
حدود یک ماه است ک بچه مدفوع سبز و ابکی دارد شربت متروندازول داده شده ب مدت سه روز ولی دوباره این جوریه چیکار کنم
- آزمایش عربالگری
با سلام و وقت بخیر اگر نوزادی در آزمایش تیروئید غربالگری پاشنه پا در روز پنجم تولد تی اس اچ ۵ داشته باشه و با تکرار در روز دهم تولد تی اس اچ ۳ و یک دهم داشته باشه طبیعی است؟ با تشکر
- بیماری فاویسم
سلام پسرم فاویسم دارد 7ماهشه از قطره آهن ومولتی ویتامین که بهداشت برایش داده بتم آیا؟؟ به فاویسم اش ضرر نداره وزنش هم کم هست 7کیلو 400هست. زیاد نگران پسرم هستم لطف کنید بی زحمت جواب بتین ممنون
- در مورد زردی
دخترم در روز ۲ تولد زردی ۸/۴داشت با استفاده از دستگاه در روز ۴ به ۷/۳رسید ایا مجدد باید آزمایش بده
- عدم پا گرفتن
پسر پنج ماهه از هر چند بار فقط دو س بار پا میگیره و گردنش سفت نگه میداره نوزاد احیا شد و اکسیژن دریافت کرد
- قطره اد
سلام پسرمن نه ماه داردوشیرخشکی استبخاطرشیرخشککه ویتامیناراداردقطره ادندادم تازگیامتوجه شدم بایدقطره ادرامیدادمچطورمیتوانمکمبودقطره ادراالان جبران کنم
- جوش صورت نوزاد
سلام نوزادم ۳۵ روز است از اول شیرخشک پره ببلاک میخوره الان دو سه روز جوش های ریز رو صورتش نمایان شده علتش چیه ?ایا خشکی پوسته یا حساسیت
- خلط گلو
با سلام خدمت آقای دکتر بچه نه ماهه ای دارم که سرما خورده بود و ابریزش بینی شدید داشت اما بعداز گذشت یک هفته بهتر شد الان آبریزش بینی ندارد ولی هر وقت میخواهد شیر بخورد انگار توی گلویش خلط باشد نمی تواند سینه رل بگیرد انگار دارد خفه میشود سینه را ول میکند تو رو خدا راهنمایی بفرمائید باید چکار کنم
- تب زیر 38 درجه و سرفه نوزاد 5 ماهه
سلام دکتر
من چند روزه سرما خوردم گلو درد دارم. نوزاد ۵ ماهه دارم که بیشتر با هاش در تماسم دو روزه بهانه گیری داره. در روز یک بار تب زیر ۳۸ درجه داره که بهش استامینوفن می دم وگاهی اوقات خیلی کم تو خواب سرفه می کنه. شما چه درمانی پیش نهاد دارین؟
تشکر
- پوست
سلام اقای دکتر صچرت پسرم دون دون قرمز زده مرتب دستش ب صورتشه،میشه کمکم کنیدو واسه موهاش از چه شامپویی استفاده کنم،سه ماهشه
- واکسن یک سالگی
پسرم بعد از دو هفته تزریق واکسن یک سالگی دچار سرفه خلط دار شده و الان دو روزه ادامه داره اماکن داره از عوارض واکسن باشه یا دکتر ببرم هیچ علائمی جز سرفه ندارع یا در منزل قطره پلارژین کیدز بدم
- وزن نوزاد
سلام .دخترم سه ماه ونیم دارد با وزن 5300 .وزن تولدش 2900 بود ولی در ماه اول تا 2300 افت وزن داشت .ایا وزن فعلی اش خوب است یا کمبود وزن دارد؟
- تب
پسرم ۷ ماهشه دو روزه تب داره خیلی بیقراری میکنه نمیدونم چیکار کنم دارو میدم تبش میاد پایین امروز هم وقتی شربت داشتم میدادم استفراق داشت دکتر هم نبردم چون کرونا
- روز واکسن چهار ماهگی اس امپرازول مصرف شود؟
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم رفلاکس پنهان داره روزی دو تا ساشه امپرازول می خوره فردا باید واکسن چهارماهگی بزنه می تونه فردا امپرازول بخوره؟با استامینوفن تداخل نداره؟

