Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ناف نوزاد
باسلام لطفاً جواب سوالم بدین من ۲۶/۳سزاریان کردم وحالادخترم ۶ماهشه وتودوماهی بالای نافش با میکنه چه گریه کنه نکنه خودش تکون بده نافش بادمیکنه ودکترسه بابردمش دوتادکترگفت عادیه ویک دکترگفت سنوبده ودادم امروزوتوسنونوشته یک دیفکت به دیامتر۱۳م م درناحیه ناف مشاهده شدکه بامانورروالسالوالوپ روده به داخل دیفکت هرینه میشود (هرنی نافی) مایع ازادشکم ولگن مشاهده نشد
- عکس قفسه سينه
سلام . آیا عکس قفسه سینه برای نوزاد ۲ ماهه ضرر دارد یا خیر ؟ چون تب۳۸ درجه داشت و بیمارستان بستری شد و آزمایش خون نشون داد که عفونت داره
- نوزاد
سلام خسته نباشید.دخترم ۴۴ روز دارد خوابش تو روز خیلی کم شده،روی پاهام میخوابه ولی همین که میزارمش پایین بیدار میشه،ولی شب ها راحت میخوابه،به نظر شما طبیعی هستش؟
- نوزاد
سلام من یک بچه ی۱۸روزه دارم که اصلا پنج روزخودشو کثیف نمیکنه و تیروید کم کارداره چیکارکنم
- تب
با سلام و عرض ادب برای کودک 18ماه برای تب 38/5 درجه شربت پارکید موثری هست ؟
- سلام ببخشید دکتریه پسر ۳ ساله دارم چند سری هست که تو سرش جوش در میاره علتش چیه
- کهیر
سلام وقت بخیر. پسر ۴ سال و ۹ ماهه دارم. نوزاد که بود به شیر مادر و پروتئین گاوی آلرژی داشت. که شیر خشک اپتامیل پپتی تجویز کرده بودید. و الان مدتها بود که نشونه ای از الرژی نداشت. حدودا دو سه هفته پیش سرفه داشت بردم هفده شهریور بهش کوآموکسی کلاو و پلارژین دادن. یک هفته بعد از اون بدنش هر وقت میخاره تکه تکه قرمز میشه و روش یه کوچولو باد میکنه انگار یچیزی نیش زده. شبیه کهیره. رو صورت، پشت گردن، پشت و شکم و قسمت هایی از دست اینجوری میشه. سیتریزین میدم خوب میشه. اما اثر سیتریزین که میره دوباره شروع میشه. چیکار کنم؟ دوباره الرزی شده یا یه بیماری دیگست؟
- حرف زدن کودک
سلام پسرم یکسال و هشت ماهش ولی کلمه های خیلی کمی میگه .ولی باهوشه همه چیز متوجه میشه .ما با کسی ارتباط نداریم و باهاش کم صحبت میکنیم ایا این مسایل تاثیر داره یا باید نگران باشم
- شربت کتوتیفن
سلام حسته نباشید من نوزاد یک سال ودوماه دارم سرماخورده عطسه و ابریزش بینی داره سرفه هم میکنه میتونم شربت کتوتیفن بهش بدم ممنونم از شما
- وزن
سلام من ی دختر پنج ماهو نیمه دارم وزن تولدش ۲۷۵۰قد ۴۹و دور سر ۳۴بود.الان نزدیک هفت کیلو قد ۶۷و دور سر ۴۰ است آیا رشد او خوب بوده است.زیرا بینهااااایت ریز بنظر میرسد
- تیرگی بند انگشت نوزاد
نوزاد 46 روزه دارم و زیر ناخنش تیره هست باید چیکار کنم؟
- بعد از استفاده شربت آموکسی سیلین نوازاد من دچار اسحال شده
سلام عرض ادب نوزاد من 3ماهه است و بردیم پیش دکتر براش شربت آموکسی سیلین 125تجویز کرده و بعد از استفاده شربت اسحال شده است خطر داره برای نوزاد لطفا راهنمایی کنید اسحال شدید داره
- سلام وقت بخیرپسر۴ ساله دارم تب کرده فابیسم هست اش میگم شربت پروفین بدم مشکلی نداره.استتامینوفن تب پایین نمیاره
- تب
سلام آقای دکتر پسرم 2 سال و 3ماهشه الان تب کرده ولی حال عمومیش خوبه مشکل خاصی نداره فردا میارمش مطب تا فردا میتونم شربت آستامینوفن کوریزان بهش بدم؟
- بی قراری و گریه هنگام بلع
سلام نوزاد یک ماه و ده روز که وزن گیریش خوبه هم شیر مادر میخوره هم شیرخشک جدیدا موقع بلع بی قراری میکنه و گریع اش میگیرع رفلاکس پنهانم داره امپرازول هم مصرف میکنه ناشتا یک سی سی، چیکار کنم واسه این بی قراری احساس میکنم همیشه گشنشه
- شربت
سلام خسته نباشید شربت کیندر برا کودک هفت ماهه خوبه..چه مزایایی داره. خیلی ممنون
- خوب نشدن برفك دهان
سلام آقاي دكتر دخترم دهانش برفك زده يك هفته از قطره نيستاتين براش استفاده كردم خوب نشده يك قسمت خوب ميشه سمت ديگه ميزنه و خوب ميشه يك طرف ديگه ميزنه من تمام وسايلاشو استريل كردم ودستشم مرتب ميشورم چيكار كنم؟ممنونم ازتون🙏
- ضدعفوني کننده
سلام آقاي دکتر کودک 13ماهه دارم که ايندفعه با سرماخوردگي ويروسي سينه پهلو شده و اطرافيان مدام سرما دارن و اصلا رعايت نميکنن ميتوانم از اسپره ي ضدعفوني کننده هوا در منزلمان استفاده کنم؟،براي کودک مشکلي ندارد؟؟
- سلام پسرم چهارسالش هست دوروزه تب بالا داره واشتهانداره ابریزش بینی هم داره
- شربت زینگ پلاس
سلام شربت زینگ پلاس رو دو ماهه باز کردم و دارم به بچم میدم با توجه به اینکه روی شیشه ش نوشته شده بعد یک ماه دور بریزید به نظرتون آیا فاسد شده ؟ یا تا زمان تاریخ انقضا شربت میتونم به بچم بدم و مشکلی پیش نمیاد؟

