Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ریزش مو در کودکان
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه سالشه ریزش مو داره زینک هم دادم فایده نداشته کمخونی هم داره چه دارویی بهش بدم.
- میزان کو آموکسی
سلام پسر ۴ساله با ۱۴کیلو وزن فارمنتین دادن ۵سی سی هر ۱۲ساعت درسته
- واکسن آبله مرغان
سلام وقت بخیر و سپاس از سایت پرمحتواتون. جناب دکتر بنده دو دختر ۱ ماهه و ۵ ساله دارم و قصد دارم برای آنها واکسن آبله مرغان و پرونار تزریق کنم ممنون میشم واکسن رو معرفی کنید و بفرمایید واکسن آبله برای فرزند بزرگ ترم رو در چه سنی میتونم تزریق کنم؟ ایرادی نداره هردو فرزندم باهم واکسینه شوند؟کلا میخواستم در این زمینه راهنمایی بفرمایید.سپاس
- دل درد.تب.اسهال.استفراغ
من دخترم 2/5هست الان دوروزه مریضه دوروزه همش میگه دلم درد میکنه دیروز استفراغ میکرد همراه با تب و ابریزش بینی که بهش جوشونده ی نعنا و مایعات دادم خوب شد.امروز هم اسهال داشت که باز با جوشونده اسهالش بر طرف شدولی همچنان دل درد داره. دلیلش چی میتونه باشه?
- کار نکردن شکم
سلام آقای دکتر ببخشید پسرم من تازه رفته ۵ماهگی الان ۵روز پیپی نکرده
- برای درمان اسهال کودک دو ساله چه کن
- سلام پسر من ۱۶ ماهشه از دیشب نه شیر میخوره نه غذا
- الرژی وحساسیت
سلام ..دخترم بعد مصرف خربزه سرفه ابریزش عطسه و سوزش گلو داره از صبح هم مقداری تب کرده ایا شربت ستادین موثره یا قرص نئوتادین ؟
- تیرویید
- سرفه کودک 5 ماهه
با سلام دختر 5 ماهه من دیروز تا حالا سرفه میکنه دیشب تو خواب جند بار سرفه کرد تا حالا سرفه نکرده بود شیر خشک میخوره وهمه چی خوبه.امروز بردمش دکتر انتی بیوتیک داد بنظرتون لزومی داره بهش بدم میگن خلط پشت حلق داره.من اصلا با انتی بیوتیک میونه خوبی ندارم ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام دخترم هشت ماهشه خیلی لاغر هست میخواهم چاق بشه میشه برام یه راهی نیشونم بدی ممنون
- گرفتگی بینی
باسلام خدمت پزشک محترم نوزاد۵ ماهم یه هفته ست که بینیش بسته ست از قطره سدیم کلراید استفاده میکنم همون لحظه خوب میشه یه ساعت بعد دوباره بینیش میگیره دیگه از چی میتونم استفاده کنم؟
- سلام دختر من 8 ماهه ی موقع های دست میزارم روی زانوش ی لرزشی حس میکنم بدچندثانیه قطع میشه
- گلودرد اسپرتوکوک
سلام آقای دکتر .سوالی پرسیده بودم در مورد نحوه درمان گلودرد اسپرتوکوک آیا آنتی بیوتیک خوراکی مثل آموکسی سیلین در درمان این نوع گلودرد کاربرد دارد یا حتما باید آنتی بیوتیک تزریقی باشد ؟ممنونمیشم راهنمایی کنین.
- میزان مصرف شربت سفکسیم
باسلام و احترام دخترم 4سال وپنچ ماه داره سه روز تب بالا 40درجه داشته بردم دکتر ایپو پروفن داد گفت هر 6ساعت بهش بده بهترنشد امروز واکسن تب تزریق کردیم میخواستم از شما بپرس سفیکسیم 100براش خوبه یا آفاکسیم چون دکتر براش هیچی نداده ممنون
- مدفوع
سلام روز،بخیر ،پسرم ۲۱ ماهه است و۴ روزه دفعات مدفوع بیشترو شل شده است بعدمدفوع مانند کف دفع میشودیا ابتدای مدفوع کف دفع میشود گاهی مواقع هم میگه دلم درد میکنه کمی هم بی قرار شده وکم اشتها میخواستم ببینم چکارشده و چه غذاهایی بدم ،ایا از خوردن میوه های فصل ممکنه باشه،خیلی متشکرم❤
- سلام دخترم ۳ماه وسرفه خلط اور داره چه داردیی تجویز میکنید ممنون
- شربت مولتی
سلام خسته نباشید دخترم ۲۳ ماهش هست ویروس گرفته ۳روز فقط تب کرد و استفراغ حالت تهوع متوکلوپرامید میدم بند اومد الان خیلی سرفه داره میتونم بهش مولتی و اهن و اد بدم بهش یانه ؟؟
- بی اشتهای
با سلام خسته نباشید کودک من سه ماهشه که قبلا خیلی خوب شیر می خورد و افزایش وزنشم عالی بود الان به مدت بیست روزه به شدت بی اشتاه شده طوری که 1:30 به زور 30 سی سی شیر بهش میدم بخاطر رفلاکس هم دکتر به مدت یک ماه بهش رانیتدین داده برای وزن گیری هم بردم گفتن خیلی کم افزایش وزن داشته لطفا راهنماییم کنید باید چه کار کنم برای کم شدن اشتهاش
- یبوست
پسرم ۲ماه داره دو روزه مدفوعش کم شده روزی ۲یا ۳ بار هستش ،گاهی وقت ها زور میزنم ولی مدفوع نمیتونه بکنه چکار کنم.دایمیتکون وارد بهش میدم

