Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
سلام وقتتون بخیر پسرم ۳ ماه ۱۷روزه هست امروز تب کرده نمی دونم سرماخورده یا دندان در میاره
- طفل
- سرما خوردگی و واکسن
باسلام کودک ۶ ماهه ام نوبت واکسنش حدود یه هفته هست عقب افتاده به علت سرما خوردگی الان از هفته قبل بهتر شده فقط یه کمی سرفه میکنه آیا مشکلی داره ببرم واکسن رو تزریق کنن؟
- ایا شربت پتی لاک را میشود به نوزاد یکماه داد
- خیسی کف پای نوزاد
درود بر شما نوزاد چهار ماهه پسر دارم، با وزن ۸ کیلو و ششصد کف پاهاش تقریبا همیشه مرطوبه و گاهی میشه گفت خیسه. مشکلی داره یا طبیعیه؟ من و خانمم هیچکدوم چنین مشکلی نداشتیم تا الان تنها مشکلی که الان در عمل داره اینه که به سختی می خوابه و دیر، ولی مدت خوابش خوبه. البته چند جای پوستش مثل زیر چونه و قفسه سینه و صورتش هم نقاط سفید رنگی هست. اینم گفتم شاید ارتباطی داشته باشه. ممنون از وقتی که میذارین.
- نوزاد سه ماهه من شب و روز گریه میکنه و خواب خوب ندارد. اصلا نمیخوابه با دارو زیاد ب زور یک ساعت. شبا تا صب گریه شدید. دارو بهش اصر نمیکنه.
- پرسش
سلامپسرم ۱۶ماهه هستش شیرخشک پپتی جونیورمیدم بهش دیگه نیست به پروتیین هم حساسیت داره اگزمامیزنه جاش چه شیرخشکی بدم
- غذا
سلام اقای دکتر ،،،میتونم به نوزاد 9 ماهه ام ،،زرده تخم مرغ اصلا ندم ؟؟؟ با هر چیزی درست کردم اصلا زرده تخم مرغ نمیخوره ( بالا میاره ) ،ممنونم از لطف شما !
- سرماخوردگی کودکان
سلام خسته نباشید کودک 7ساله دارم گوش درد داره هرچندساعت یکبار شربت آموکسی سیلین 125چه مقدار بدهم
- لرز
باسلام خدمت اقای دکتر. پسرم ۶سال و ۹ ماهش هست. لوزه سوم دارد . از وقتی مدرسه شروع شده سه بار مریض شده .۱۰ ام همین ماه تب و سرفه داشت دکتر رفتیم با سرم و داروی آزیترمایسین خوب شد. از دوباره آخر همین ماه باز اسهال و شکم درد و سرفه و تب داشت.قبل خوابیدن تب نداشت بعد یه ربع خوابیدن توی خواب دیدم بد نفس میکشه اومدم تب سنج بزارم زیر بغلش شروع به لرزیدن کرد وصداش کردم بلند نشد لحاف گذاشتم خوب شد و تبش ۳۷ونیم بود هربار دست میزدم بهش شروع به لرزیدن میکرد و به زور از خواب بیدارش کردم و قبل خواب میگفت که سردشه. چنددفعه پیش هم موقع تب و مریضی توی خواب بدنش اینجوری میلرزید و بعد چند ثانیه خوب میشد. آقای دکتر نگرانم این نشانه تشنجه یا نه؟
- پوشک
سلام آقای دکتر پسرم ۲ سال و ۲ ماهشه ۱ ماه هست از پوشک کرفتمش ولی یه مشکلی هست پی پی نمی کنه تا پوشک کنم جیش میکنه ولی بدونه پوشک پی پی نمی کنه انقد نگه می داره تا پوشکش کنم آیا راهکاری داره ؟؟؟؟ ممنون از لطفتون
- پسر پنج ساله دارم ودو روز خیلی آروغ میزنه علت ودرمانش رو بفرمایید باتشکر
- Securing Your Household Heirlooms: Conserving Photos and Documents in Scottsdale Vaults
A well-designed safe offers more than basic protection. Features like heavy-duty construction, electronic locks, and heat-resistant materials help keep valuables protected in unexpected situations. Choosing the right safe helps ensure important items remain secure whether at work. https://mercurylock.wordpress.com/2025/12/14/reliable-locksmith-services-scottsdale-az-2025/
- تب واسهال
سلام دخترم دوسال داره تب شدید داره واسهال هست دکتر بهش سفکسیم داده داروی دیگه ای هم هست
- افتادن گوشی روی سر نوزاد
سلام وقت بخیر. نوزاد 50 روزه داریم که گوشی افتاد رو یکم بالای پیشونی سمت چپ سرش. 1دقیقه گریه کرد و آروم شد خوابید و قرمز شد و بعد از 5 دقیقه قرمزیش رفت.مشکلی باش ایجاد میشه؟
- زردی نوزاد
بچه زردی داشت زردیش ۱۴بود۲روز گزاشتیم زیر دستگاه بعد بالافاصله بردیم ازمایش گفت که ۱۰شده بدنش سفید شده بود بعد ۲۴ساعت یه خورده دوباره به زردی میزنه ایا برگشته؟
- سلام دکتر من پسرم ۷ماءش ضررنداره که از این قرص استفاده کنم
- گرفتگی صدا
سلام آقای دکتر صدای نوزاد۷ماهه من چهارروزه به دلیل گریه زیاد گرفته دوسه روز قبلش ناگهانی وبی دلیل صداش میگرفت ولی بعدش خوب میشدخواستم ببینم صداش دوباره خوب میشه باتشکر از شما.
- چشم نوزاد
دخترم یک ساله ونیمه هست همیشه تو سفیدی چشمش لکه خاکستری بوده میخوام ببینم علتش چیه درمان میشه؟
- تب کودکان
سلام دخترم من 5سالشه ناگهانی تب شدید کرد بعد دو روز تبش قطع شد کف دست پاش جوش های قرمز رنگی در آورده وحشتناک میخاره چه دارویی بدم بهش خوب بشه

