Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد3ماهه دارم باید پایش تورم دارم یعنی کشاله ران جلو مشکل چیست
سلام آقای دکترنوزاد3ماهه دارم وزن 5کیلو الان 10روزهست کشاله ران جلو تورم دارم یعنی ورم داره مشکل چیست باتشکر
- در كودك ٧ ساله مقدار مصرف زينك روزانه چقدر بايد باشد؟
- نوزادان نارس باید ام ارای جممه انجام بدن در صورتی که همه چیزش خوبه راهنمایی کنید
سلام بچه ام توی هفته بیست هفتم به دنیا اومده دو ماه تو بیمارستان بستری بود. وخوب شیر میخورد وقتی در ماه ششم شد از شیر زده شده در صمن رفلاکس هم داره وسوال دیگه اینکه ایا بچهای نارس اید ام ارار ی جمجمه انجام بدن
- اسهال در نوزاد سه ماه و نیم
سلام و احترام خدمت شما دکتر گرامی! در ضمن کودکی حدودن سه الی سه و نیم ماهی مدتیست که اسهال است و کسالت دارد. دکتر رفته اند آزمایش داده و گفته به شیر مادر که حاوی قند است حساسیت دارد و بایستی از شیر خشک استفاده کند. می خواستم بپرسم که راه حل دیگری برای درمان این حساسیت وجود ندارد که بتواند از شیر مادر استفاده کند؟
- مولتی ویتامین
سلام نوزاد ۴ ماهه ما با وزن ۵ کیلو شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور مصرف می کند که در طول روز به سختی به ۷۵۰ سی سی شیر می خورد و اجبارا برای شیرین شدن شیر از مولتی ویتامین استفاده می کنیم که گاهی بیشتر از دوز تجویز شده دکتر بهش میدیم آیا اشکالی ندارد؟ یا راه جایگزینی برای خوشمزه شدن شیر وجود دارد؟
- تخم مرغ
سلام وخسته نباشید ببخشید من میخواستم بدونم که آیا تخم مرغ چربی داره و واسه افرادی که چربی دارن مضر یانه ممنون میشم اگه جواب سوالم روبدین
- حساسیت ابریزش شدید
کودکم یکسالو سه ماهه است و ابریزش بینی شدید داردالانه حدود سه هفته هست هرچه هم دارو میدهم اثری ندارد والانه دوروزه که چرک هم از بینی اش می اید وتب هم ندارد
- کارن کرفی
سلام پسرم ۵ سالش شبا موقع خوابیدن سرفه میکنه در طول روز هیچ سرفه ایی نداره چیکار کنم آقای دکتر، ممنون
- شربت تقویتی
- mct oil
سلام اقای دکترمن به دخترم mct oil میدم ک دونیم سی سی تو شیرش میریزم میخواستم ببینم روزی چندباروتا کی باید بدم ممنون
- اگزما
سلام و روز بخیر خدمت آقای دکتر ،دخترم 9ماهشه اگزما زده تو صورتش که خارش قرمزی تورم گهگاهی خونریزی داره 4 دکتر بردم کمی بهتر شده ولی بازم هست چی بزنم کامل از بین بره .ممنون از وقتی که گذاشتین
- بلوغ زود رس
دخترم هر دوسینه ش درد میکنه وه یه کم رشد کردن ۶ سال و نیمشه چیکار کنم جلوش گرفته بشه
- بالابودن انزیم کبد
سلام پسرم دوماه و ۷روزشه ازمایش کبد دادم ast.124 و alt.155بوده ایا خیلی بالاست انزیم کبدش؟ و خطرناکه؟
- وزن پایین
سلام وقت بخیر پسر من با وزن 3.340به دنیا اومده و الان چهار ماهشه و وزنش شده 6.490 که تو نمودار وزنش نزولی شده و از نمودار سبز به نمودار زرد رسیده ولی قد و دور سرش طبیعیه و فقط شیر خودم و میخوره میخواستم بدونم این کاهش وزن خیلی بده و من چیکار باید انجام بدم
- هیدروکسی زین
سلام اقای دکتر پسرم بعضی مواقع صورت یا سرو مقعدش رو میخارونه ازمایش داد سالم بود . دکتر گفت میتوتی هیدروکسی زین بدی میخوام بدونم خوبه بدم و چقدر بدم بهش تا انتهای شیشه؟
- میزان مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰
سلام دکتر لطفا میزان دوز مصرف داروی سفیکسیم برای دخترمکه دو ساله اش دکتر نوشته اما میزان دوز اش تعیین نشده وزن دخترم ۱۲ کیلو ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرفه نوزاد
سلام وقت بخیر دختر من پانزده روزه بدنیا اومده الان همش خلط داره و سرفه شدید چند بارم بردیم دکتر اما هنوز خوب نشده راهنمایی میکنید لطفا
- سلام خسته نباشید یک پسر 4 ماهه دارم که وقتی بغلش میکنم یا رو دو تا پاش که در حد یک دقیقه نگه میدارم کبود میشه ولی زمانی که زمین میزارمش به حالت عادی بر میگرده ممنون میشم جواب بدین؟
سلام خسته نباشید یه پسر 4 ماهه دارم که وقتی بغلش میکنم یا رو دو تا پاش که در حد یک دقیقه نگه میدارم کبود میشه ولی زمانی که زمین میزارمش به حالت عادی بر میگرده ممنون میشم جواب بدین؟
- مولتی ویتامین
سلام دخحتر من 2 سال و نه ماهسه و کمی سرما خورده در حین سرما خوردگی میشه شربت مولتی ویتامین رو که از قبل بهش میدادم ادامه بدم یا قطع کنم؟ ممنونم
- سلام خسته نباشید دخترم 36روزشه شربت اهورا و قطره بی بی کر بهش میدم یبوست شده چیکار کنم شیر خشک گیگوز هم میدم آیا از اوناست الان هم شربت لاکتولوز دکتر داده بهش بدم میترسم عوارض داشته باشه

