Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطع یا ادامه درمان
سلام، پسرم هفته پیش دل درد و تب و لرز داشت کپسول آموکسی سیلین ۵۰۰ بهش دادم سه روز اول هشت ساعتی و دوروز بعد دوازده ساعتی الان بعد از چهار روز که آموکسی سیلین را قطع کردم تمام سینه و پشت و گردنش جوش های قرمز حساسیتی زده و چون هنوز تب داشت دوباره به پزشک مراجعه کردم و الان داره آزیترومایسین ۲۰۰ هر دوازده ساعت چهار سی سی می خوره میترسم واکنش حساسیتیش بیشتر بشه چون جوش هاش بیشتر شده به نظرتون آزیترومایسین رو ادامه بدم ؟ وزنش ۴۴ کیلو هست
- تب
سلام وقتتون بخیر پس من ۲سال ونیم داره پریروز تب کرد شبو تاصبح تب ۳۹درجه داشت بردم دکتر حالا قبل ۶ساعت تب میکنه دکتر گفت گلوش عفونت داره من الان چیکار کنم
- اسهال
سلام وقت بخیر دخترم ۴ سالشه اسهال میره کیدی لاکت زینک روی ۱ بار تو اب حل میکنم میخوره دیگه چی بدم زودتر بخوره بهتر شه
- اندازه دور سر نوزاد ۱۰ ماهه
باسلام و وقت بخیر پسر ۱۰ ماهه مون رو امروز بردیم درمانگاه گفتن دور سرش به خط قرمز نزدیک شده لطفا راهنمایی مون کنید ۱۰ ماهه ، قد ۷۶، وزن ۹.۴۰۰، دور سر ۴۶.۵
- سلام آقای دکتر دخترم نه ماهش تمومه مولتی بهش میدادم ایا لازمه قطره اد هم بهش بدم
- نشاسته
سلام آقای دکتر به نوزاد یازده ماه میشه نشاسته داد مثلا فرنی نشاسته ، هضم نشاسته راحت هست ؟
- عفونت میکروبی رو چگونه می توان تشخیص داد
فرمودین که اگر عفونت میکروبی باشه سفکسیم استفاده شود . تشخیص عفوتت میکروبی چگونه است؟
- ضربه به سرنوزادسه ماه و۱۰روزم
سلام وقتتون بخیر من روروز پیش درحالیکه دخترم و به پشت بغل گرفته بودم هنگام خم شدن ب زمین پیشانیش خورد به در بالکن و یه خط قرمز افتادبعد چنددیقه گریه شیرخورد خوابید اما بعد یک ساعت اینا بیدارشد مثل قبل بود هیچ علامتی نداشت نه بالا اورد نه خواب الود بود خیلی میترسم میشه راهنماییم کنین چکارکنم
- مولتی ویتامین
سلام واحترام.پسرم یک ونیم سالشه دکتر براش کلسیم شور وفروگلوبین نوشته بود دورش تموم شد..حالا میخوام مثل قبل آهن و مولتی ویتامین بگیرم..اگه مولتی ویتامین رو با فروگلوبین مصرف کنم اشکال داره؟
- س دخترم دو ماهش سرفه می کنه وتو سینش خلط داره
سلام دخترم پنج ماهشه خیلی سرفه میکنه گلوش خلط داره، تب نیست آب ریزش هم نداره، چی بهش برم
- با سلام، قطره استامینوفن پاراکید، هر سی سی 12 قطر، برای کودک۹ماهه با وزن ۹کیلو،باید۲ سی سی داده بشود؟
نوزادم ۷ کیلو نیم هست چند قطره باید بدم
- درباری حساسیت نوزاد
سلام وقت بخیر پسر شش ماهه دارم از بدو تولد بخاطر اسهال ونفخ شیر خشک ببلاک ال اف با تجویز دکتر بهش دادیم الان بخاطر رفلاکس هر شیر خشک دیگه ای بهش میدم اسهال میشه ووزن نمیگیره اشکال ندارد که شیرخشک ببلاک ال اف رو ادامه بدیم
- یبوست
سلام دخترم سه ماه و نیمشه آیا اگه بهش شیر خشک بدم یوبس نمیشه آخه نان 1در 10روزگیش دادم یوبس شد چه شیر خشکی بهش بدم و اینکه فاویسم دارع و باید چه چیزایی رو استفاده نکنم بخاطر فاویسمش
- شیر نخوردن بعد یکسال
سلام اقای دکتر پسرم ازبدو تولدش شیر خشک بیومیل خوردالان 16ماهشه روزا اصلا شیر نمیخوره عوق میزنه فقط شبا 3بار بیدار میشه گریه میکنه منم شیرشو میدم، شیر پاستوریزه هم نمیخوره ناراحتم. چیکار کنم چجوری شیر پاستوریره بدم بخوره کل روزو هیچ شیری نمیخوره
- شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ رو برای کو ک ۲۱ ماهه چقد باید بدم؟
- شیاف لاکساتور
سلام پسرم دوسال و هفت ماه داره ،، دوروز شکمش کار نکرد بیقراری میکرد بهش شیاف لاکساتور ۱ گرمی زدم ،، وزنش هم ۱۵ کیلو هستش ، یه بار مدفوع کرد ، ولی الان بیقراری میکنه برای شکمش ،، چیکار کنم؟؟
- عفونتگلو
سلام آقای دکتر نزدیک سه هفته هست که دخترم اول سرفه های خشک داشت و الان یک هفته خلطی شده و تب خفیفی هم کرده شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم یا آموکسی کلاو؟ و چقدر؟
- مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر مولتی دیتامین ویتاکید به پسر 18 ماهه میدم زیاد به نهار و شام اشتها نداره چه مولتی ویتامین بهتری هست و روزی چند سی سی؟
- علایم سرماخوردگی درکودک
باسلام دختریک ساله ای دارم که متاسفانه انگارسرماخورده وسرفه میکنه وعطسه وگلوش هم گرفته ودرحال حاضرجایی هستم که دسترسی به دکترندارم وشربت دیفن هیدرامین وزادیتن دارم آیامیتونم هردوی اینهارویک زمان بدم بهش
- سلام دخترم چهار سال ونیم سالشه دیشب متوجه شدم سینه اش حالت غده شده ودرد میکنه اگه میشه راهنمایی کنیدآیا خطرناکه؟

