Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت
سلام پسرم سرماخورده دکتر براش شربت فارمنتین بی دی 228 داده روش نوشته یک پیمانه 12 ساعت. یک سال وسه ماهشه وزنش 9 ونیم کیلو.. یک پیمانه یعنی چقدر؟
- زردی نوزادی
سلام . بیلی روبین نوزاد ۴ روزه با وزن تولد ۲۸۰۰ و سن بارداری ۳۸/۱ اگر ۱۰/۶ باشد نباز به درمان فتوشاپی دارد ؟
- مصرف اضافی دارو برای کودک
سلام آقای دکتر به جای 5 سی سی کتو تفین به کودک 3.5 سال میزان 12 سی سی دادیم آیا مشکلی ممکنه داشته باشه؟
- درددورناف وحالت تحوه وبی حالی
سلام من پسر ۸ سالشه ۴شب بیمارستان بستری بود براهمین دردشکم ودورناف اول دکترامیگفتن اپانتیسه بعد که سونو وآزمایش گرفتن گفتن که عفونت روداست ۴شب بهش سروم وانتیوبیوتیک فقط میزدن حالا گفتن ببریمشه پیشه یک دکتر متخصص البته اول هرچی میخوردبالامیاور ولی الان فلان تایک روزی هست که بالانمیارحالانمیدونم چکارکنم پیش کدوم دکتر ببرم لطفا رهنمایی کنید باتشکر
- شربت آموکسی سیلین 125
باسلام. برای نوزاد دوماهه شربت آموکسی سیلین 125 چند بار و چه دوزی باید مصرف شه. 7 کیلو وزن. ممنون
- دندان
سلام آقای دکور نوزاد ده ماهه ام حدود دوماه جای دندان های وسط ونیش ها هم فک بالا هم فک پایین باد کرده ولی هیچکدوم نیش نزده ایا طبیعی علت چی هس ک رشد نمیکنه دندوناش
- یبوست
پسری سه سالو نه ماهه دارم که از دوسالگی دچار یبوست شده به طوری که دفع روزانه دارد اما مدفوع خیلی خشک و بزرگ است و هنگام دفع دچار خونریزی درحد یکی دوقطره میشود به پزشکان زیادی مراجعه کردم در طی مصرف دارو مشکل برطرف میشود اما بلافاصله پس از قطع دارو دوباره مشکلش برمیگردد ایا نیاز به ازمایش هست چه ازمایشی
- کم اشتهایی کودک
سلام خسته نباشید دخترم ۱۵ ماهش هست اشتهاش ۲هفته هست خیلی کم شده ناهار شام میان وعده نمیخوره چیکار کنم صبح که شیر میخوره دیگه ناهار شام نمیخوره تاشب شیر میخوره قبلا اینجور نبود ناهار شام میان وعده میخورد شربت اشتها اوری هست بدم بهش به جز زینک
- جوش سفید
اقای دکتر نوزاد ۳ ماه و ۲۰ روزه ام از موقع تولد جوش سر سفید ریز رو بینیش داشت گاهی میرن دوباره پیدا میشن علتی داره؟مشکلی هست؟؟
- عق زدن
سلام آقای دکتر دخترم زیاد عق ميزنه موقع غذاخوردن دوقاشق میخوره تو قاشق سوم عق ميزنه بنظر شما رفلاکس معده داره چیکار کنم. خیلی ممنون
- واکسن ۴ ماهگی
سلام وقت بخیر ،پسرم ۵ماه وهفت روزش هست،بخاطر تب بالایی که ۴روز طول کشیدهنوز واکسن 4ماهگیش رو نزده چون واکسن دوماهگیش هم بخاطر سرماخوردگیش ،باتاخیرزده گفتن باید دوماه بعداز واکسن 4ماهگیش روبزنیم ، که تاخیرش تاالان طول کشید هنوز کمی آبریزش داره سیتیریزن هم 5روز خورده دوباره آبریزش داره لطفا راهنمایی کنید واکسن 4ماهگیش روبزنه یاصبرکنم خوب بشه وچه دارویی بهش بدم،بینهایت سپاسگزارم
- قطره ضدنفخ دایمیتیکس
باسلام.دخترم ۱۵ ماهه هست با وزن ۱۵ کیلو.قطره دایمیتکس چند سی سی بدم
- پسر ۱۰ ماهه از شب تا صبح تو خواب غلت میزنه و ناآرومعلتش چی میتونه باشه؟
حدود دو ماهی هست ک پسرم تو خواب غلت میزنه و ناآروم چن بار هم دکتر بردم هر کدوم ی تشخیص دادن سونو شکم و ریفلاکس هم گرفتن مشکلی نداره خواهش میکنم کمکم کنید
- مصرف پلانتاژل گرانول برای فاویسم
سلام . آیا برای درمان اسهال کودک ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم می توان از ساشه گرانول پلانژل استفاده کرد ؟
- وزن نوزاد
سلام نوزاد چهار ماهه من وزن 5500 گرم دارد که طی دوماه 500 گرم اظافه وزن پیدا کرده است ایا طبیعی است
- دل دردنوزاد
سلام وقتتون بخیر،دخترم 43روزشه و5کیلووزن داره وقدش هم 53سانت متره،ودل دردشدیدداره ازداروخانه براش قطره دایمتیکون گرفتم ولی نمیدونم روزی چندباربهش بدم.ممنون میشم منوراهنمایی کنید
- زردی در نوزاد
اگر بچه ۸ روزه زردی بالای ۲۴ داشته باشه ولی سریع برای درمانش اقدام کرد روی مغز و کبدش اثر میزاره؟
- تشخیص
با عرض سلام میخواستم بدونم پزشک با معاینه چشمی گلوی میتونه تشخیص بده عفونت ویروسی هست یا باکتریایی برای تجویز دارو
- آزمایش
با سلام جناب دکتر در سن آغاز سه سالگی نیاز به آزمایش خاصی میباشد لطفا راهنمایی نمایید با تشکر
- گریه و بیقراری زیاد و آب دهان زیاد
سلام .خسته نباشید آقای دکتر.نوزاد من سه ماه و نیمه.حدود یه هفته پیش ختنه کردیم.الان دو سه روزی هست خیلی بیقراره و نق نق میکنه.دکتر معاینه کرده اما ظاهراً محل ختنه خوبه اما خیلی زیاد آبریزش دهان داره و مدام نق نق میکنه و دستش رو میخوره.از ابتدای نوزادیش رفلاکس پنهان داشته یه ماه است امپرازول ساشه استفاده کرده بیقرارتر میشد دارو رو قطغ کردم.چطور میتونم متوجه بشم این بیقراری به خاطر درد لثه هست یا رفلاکس.اگه رفلاکسه میتونم شربت موتلیوم بدم و اگر درد لثه هست میتونم پماد دنتی کیدی باریج بزنم؟خیلی کلافه ممنون میشم کمک کنید.ببخشید سوالم طولانی شد.

