Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
سلام دکتر عزیز.پسرم سه سال و نیمه تب داره و آبریزش بینی چه دارویی و چه مقدار بش بدم. البته فاویسم داره.و اینکه خدای هستی به مالتون برکت و خودتون سلامتی بده.
- وزن کم@
دکتر دخترم ۱۱ماهشه و وزن تولد۳۶۰۰ الانم ۸کیلوعه (قدش ۷۱سانت و دورسرش ۴۳سانت در ده ماهگی بوده )لاغر وضعیفه ۴ماه کامل شیرمادر خورده و ببعد تا ۶ماهگی کمکی شیرخشک نان واز ۶ماه کامل شیرخشک خورده نان۲ چیکار کنم چی بهش بدم وزنش خوب بشه خیلی ضعیفه میم پراقالی روزی ۵سیسی میدم چند روزیه و نیوهم خوراکی دکتر ۱۰تا داده دستود خوردنش چیه؟ وشما پیشنهادتون چیه که اوکی،شه لاغریش؟
- واکسن
سلام زدن واکسن آنفولانزا در بچه های زیر۵ سال که بهداروند وبدبیماری هستن، جهت پیشگیری عوارض ندارد؟ و اینکه میگن ممکنه فلج بشه بچه درست؟
- مدفوع سبز
سلام آقای دکتر دخترم از ۲ماهگی تا ۴ماهگی دفعش مشکل داست وفقط با شیاف کار میکرد از ۴ماهگی با دستور پزشک لعاب برنج دادم خوب شد تا ۵ماهگی مشکلی نداشت الان یه ماه هست درگیر مدفوع سبز هستم که بعد یه هفته تب میکنه دکتر آزمایش مدفوع نوشت در آزمایش کمی التهاب بود دارو میترونید ازل دادن خوب نشد و اسهال خونی شد دوباره سفکسیم دادن خوب شد باز اسهال خونی شد شیرخودمو قطع کردم وشیرخشک سوپرامیل دادم بعد اون مدفوعش سبز شد و بعد یه هفته تب کردن الان سفکسیم دادم متاسفانه خوب نشدن چکار کنم؟
- اب
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من 8 ماهه شد بهش هرچه قدر آب میخوره می تونم بدم یا مقدار مشخصی باید اب بدم ممنون
- تب
خسته نباشین پسرم چند روز پیش سرماخورده بود ولی اصلا تب نداشت ولی الان دو روزه ک تب داره و کمی سرفه دکتر بهش ازیترومایسین ۲۰۰ داد بعد دوز مصرفیش یادم رفت وزنش ۱۲ کیلو و ۳سالو ۶ ماهشه
- آبریز بینی وزاد ۹ ماهه
سلام نوزادد۹ ماهه من ۱۰ کیلو وزن داره آبریزش بینی شدید داره میتونم سیتریزین بش بدم؟ هفته پیش هم مریض بود و آزیترومایسین مصرف کرد
- اسهال
پسرم یکسال وچهل روزه هست یک هفته اسهال گرفته دکتر بهش پودر و orsونئو زینک داده.حالا پسرم اسهالش که خوب نشده وبشدت سوخته نمیدونم تو مدفوع عفونت داره یا اثرات دارو.ازمایش مدفوع دادم گفته مشکل خاصی نیست
- شیرخشک
سلام ببخشید نوزاد چهارماهه دارم شیرخشک سوپرامیل بهش میدم ولی سه بار در روز دفع داره زیاد چاقش نمیکنه میشه شیرخشکی معرفی کنید که هم دفع کمتر داشته باشه و هم چاقش کنه.۶ کیلو وزنشه.وزن تولدش ۳۲۵۰ گرم بود
- قرمزی دورچشم
سلام آقای دکتر .قرمزی دور چشم علائم سرماخوردگی هستش ????
- تب و دل درد و اسهلال
- ابریزش و احتقان بینی
بچم بیست ماهو ده روزس و حدود ده روزه حالت احتقان بینی آبریزش و ترشحات پشت حلق داره، شربت نئوتادین رو روزی دوبار میدم قطره بینی هم استفاده میکنم ولی اثری نداشتن، چه داروی دیگری باید بدم تا این حالت احتقان و ترشحات پشت حلق خشک بشن؟ممنون
- مولتی ویتامین
سلام خسته نباشید دخترم تازه ۲ سالش کامل شده. خیلی کم اشتها هست و مینور هم هست. مولتی ویتامین چی بدم؟
- بی قراری شبانه نوزاد
سلام دختر من سه ماهشه خیلی زیاد شیر به صورت پنیری یا به صورت ابی بالا میاره شبام خیلی ناارومه چیکار کنم دکتر
- کم اشتهایی
سلام اقای دکترپسرم هشت سالشه ورنش ۱۹هست خیلی کم اشتهاست همه ازمایش هارو هم گرفتم ازش مشکلی نداشته اشتهایی هم به غذا نداره شربت های مختلف اشتهاروهم استفاده کزده زینک هم بهش دادم ولی بازکم غذا میخوره فقط قرص سیپروهپتادین بهش دادم دوسه بارخوب بودولی عصبیش میکنه راه حل شما چیه ممنون
- شیر خشک
پسر من شیر خشک اپتامیل پپتی سئنو میخوره حساسیت داره ولی درست نمیخوره میتونم شیر بیومیل سوی بهش بدم
- درد پای کودک و تب
فرزندم از دیشب تب ۳۹ درجه کرده و همزمان احساس درد در پا دارد.آیا چیز خطرناکی است؟
- تجویز سفالکسین
با سلام. پسرم ۷ ساله هست.دکتر سفالکسین ۲۵۰ تجویز کرده.چند سی سی و هر چند ساعت باید بهش بدم.وزنش حدود ۲۳ کیلو است.
- شیرخشک
سلام پسرپنج ماهشه رفلاکس داره.دیگه شیرخودمونمیخوره البته توخواب میخوره توبیداری نه.میخوام شیرخشک بدم بنطرشماچی بدم؟؟
- تنقیه
سلام آقای دکتر نوزادی که یبوست داره میتونیم هر چند روز یک بار با سرنگ یک سی سی گلیسیرین به مقعدش تنقیه کنیم یا نه؟ این کار براش ضرر داره یا نه؟

