Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن شش ماهگی
سلام آقای دکتر وقت بخیر . سه روز هست واکسن شش ماهگی پسرم رو زدیم جای واکسن کمی قرمز شده و همچنین سفت هست علت چیست و چیکار باید بکنیم ؟ ممنون
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر . پسر 2 ساله دارم از شنبه سرماخورده بود ازیترومایسین. شربت سرفه سیموسپان . سیتریزین و اسپری بینی استفاده کرده . الان چندروزه گذشته بینیش پر میشه و اینکه خلط داره و وقتی میخوابه سرفه خلطی داره میخوام بدونم داروی خاصی باید استفاده کنم یاخیر؟
- نحوه مصرف سیفیکسیم ۱۰۰
سلام پسرم ۶سالشه و عفونت گلو داره دکتر سیفیکسیم ۱۰۰ تجویز کرده ولی مقارش و نگفته وزنش هم ۱۸کیلو هس هر چند ساعت و چقدر باید بدم؟
- ویتامین
سلام و خسته نباشید دکتر پسر من دوسال و هفت ماهش چه ویتامینی خوب بهش بدم ممنون
- گرفتگی صدا
سلام پسر هفت ماهه دارم ده روزیه سرماخوردگی داره با گرفتگی بینی و سرفه که شربت آموکسی سیلین دادن و پدی کاف که اثری نداشت مجدد پیش دکتر بردم الان خس خس و گرفتگی صدا دارن درصدرتی که گریه میکنه صدا نداره دکتر اسپری دادن الان ۴ روزه ولی اصلا بهتر نشده خیلی داره اذیت میشه چیکار کنم ممنون از راهنماییهاتون
- شیرخشک
باسلام کودک 2 ماهه دارم که به پروتئن گاوی حساسه و شیرخشک پروتئین سویا به او میدهم که بهش هم میسازه آیا عوارض نداره ؟؟
- سلام شربت آند آمین چند قطره برای بچه ۲ سالش اس
- یبوست دختر دو سال و نيمه
در رابطه با یبوست دخترم دو سال و نيمش است و شکمش کار نمی کند. بردمش دکتر که گفت کم خون است و واسه شکمش پودر پيدرولاکس داد. تا مي خورد خوب بود ولي وقتي داروش تموم شد، باز هم شکمش کار نمیکنه. الان پنج روز که شکمش کار نکرده.
- سلام وقت بخیر شربت سفکسیم رو چند دوره باید بدیم یه شربت تموم شه دوباره شربت دیگه شروع کنیم با نه
سلام وقت بخیر شربت سفکسیم رو چند دوره باید بدیم یه شربت تموم شه دوباره شربت دیگه شروع کنیم با نه!؟
- سرماخوردگی
سلام.نوزاددوماهه دارم سرفه خشک میکنه شربت دیفن هیدرامین چقدربهش بدم آیاضرری نداره؟
- كرم
بإسلام دختري ٦ماهه دارم كه صورتش حساسيت بهً پروتين گاوي قرمز شده،من پماد هيدرو كورتيزون خريدم با كرم نرم كننده اوسرين اوره ٣درصد كدوم يكي بهتره
- خواب نوزاد
سلام نوزادی دوماهه دارم یه جایی خوندم که تکان دادن نوزاد به مغزش اسیب میزنه قبلش که نمیدونستم زیاد تکونش میدادم میخاستم ببینم چطور تکونش بدم که مشکلی پیش نیاد
- دونه های قرمز روی صورت نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم دو ماه و نیم هستش ولی رو صورتش دونه های قرمزدراومده که میخاره و الان رو قفسه سینه اش هم دراومده این علتش واسه گرمای هوا است یا واسه دادن شربت گرایپ واتر بخاطر نفخ شکمش که میدم ؟
- سرفه های خلط دار
دختر من از اول پاییز سرفه های خلط دار میکنه تا بهار که یکم هوا گرم بشه هرچی هم بهش میدم خوب نمیشه چیکار کنم دکتر بردم میگن یه خورده آسم کودکان داره ولی خوب روش درمانش چیه
- آلرژی
سلام آقای دکتر ببخشید فرق آلرژی به لاکتوز با کازیین چیه؟؟؟جفتش بااسهال واگزما همراه درهردو قندوگلبول سفید دفع میکنه؟؟؟یا اینکه قند فقط تو آلرژی لاکتوز دفع میشه؟؟؟؟؟
- زينك سولفات
بإسلام.اقاي دكتر بهم گفتين كه براي دخترم زينك سولفات بدم بخوره..وزنش ٨٨٠٠ و گفتم كه تازه واكسن ٦ماهگيش رو زده..با وزن تولد٤٢٠٠ شيرخشك ميخوره زينكً سولفات چند سي سي در روز بدم؟ خارجي بخرم با ايراني؟
- آروغ نزدن در ۶ماهگی
سلام آقای دکتر ببخشید سوال سطحی میپرسم بچم ۶ماه س هنوز باید عمود نگه دارم دارم تا آروغ بزنه گاهی هم بزنم پشتش ،تا کی اینجوری ه؟خسته شدم شبا خوابش میپره ممنونم
- سلام برای کودک6ماهه طریقه مصرفش چطورباید باشد
- فاویسم
سلام من پسرم ۷ سالشه فاویسم داره و به این دلیل ویتامینه سی و ایی رو بهش نمیدم شربته تقویتی مثله نئوزینک برای استفادش منعی نداره و شربتی که مشکلی براش پیش نیاره و نسبتا تمامه مکمل هارو داشته باشه که برای فاویسم مشکلی پیش نیاره رو معرفی میکنید و همچنین خارجی یا ایرانی بودنش و ممنون میشم پاسخ بدین
- چنگزدن به صورت
سلام اقای دکتر نوزاد چهار ماهه دارم . شبها هنگام خواب یا در روز وقتی میخواد بخوابه به صورتش چنگ میزنه به طوری که همیشه صورتش زخمه جای ناخن هاشه. علت چی می تونه باشه؟ به پروتیین گاوی حساس هست و شیر خشک آپتامیل پپتی میخوره

