Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره
سلام.وقت بخیر پسرم ۱۰ ماهشه با تجویز شما تو۶ ماهگی قطره زینک سولفات روزی یک سی سی و ادزیر میخوره.جدیدا شنیدم که زینک مانع جذب اهن میشه و نباید مداوم استفاده بشه میخواستم بدونم چطور مدیریت کنم قطره ها رو؟ایا زینک باید قطع بشه یا ادامه بدم؟
- شربت ایمونیس
باسلام.روز شنبه پسرم رو معاینه کردین و فرمودین بجای قطره ادزیر ازین به بعد ۳ میل شربت ایمونیس بهش بدم.امروز شروع کردم و اصلا طعمش رو دوست نداشت و قطره حالش رو به هم زد میتونم همون ادزیر رو ادامه بدم یا قطره دیگری باید بدم؟
- اسپره
سلام اقای دکتر اسپری دی بی سالین هیچ جا نبود ی اسپری دیگه میگین واسه خشکیه بینی بخاطره اب وهوای خشک واسه بچه ۳ سال
- اسهال
سلام دکترپسرم یکسالشه وچندروزیه تاغذابهش میدم شکمش کارمیکنه مثلااگه موزبدم شکمش سفت کارمیکنه اگه غذای آبکی یاشیربخوره شکمش روان کارمیکنه چیکارکنم دکترتوروخداکمکم کنیدشوهرم بیکاره شرایط دکتربردنشم ندارم ممنون
- قطره
باسلام وخسته نباشیددختر7ماهه من دارای آلرژی به شیروغذاست ورفلاکس دادد هرقطره آهن ومولتی باهاش نساخت الان آهن سیدرال میدهم ولی بازشدیدااستفراغ داره میخاستم بدونم برای کمبودآهن وویتامین چه استفاده کنم درضمن قطره ویتامین دهم استفاده کرد ولی به آن هم حساسیت داددیگه کم آوردم آقای دکتروزن تولدش 2900بودااان7ماهه میباشدباوزن 6و500خیلی ضعیف مونده ممنون ازراهنمااییتون
- قطره
بإسلام.نوزادم وارد هفت ماهگي شده مولتي ويتامين،قطره پدي لاكت،قطره آهن،وشربت زينك سولفات يك سي سي در روز ميخوره موردي نداره؟ شيرخشك مصرف ميكنه
- قطره
سلتم دکترقطره آدزیردندونوسیاه نمیکنه؟؟من قطره ای میخوام به پسرم بدم که دنونشوسیاه نکنه لطف میکنیدبهم مغرفی کنید
- نخوردن ویتامین
سلام خسته نباشید دخترم 4ماهشه هر وقت بهش ویتامین اد یا مولتی بدم تو خواب زور میزنه همش چیکار باید بکنم
- قطره
سلام اقای دکتر خسته نباشی دخترم دیروز رفت چهار ماهگی قطره ویتامین آ د دادن شیش و نیم کیلو چند قطره بدم بهش
- آب دهن
سلام دکترپسرم۱۱ماهو۲۰روزشه خیلی آب دهنش میادهمش لباساش خیس میشه منظورم جلوسینشه چکارکنم
- قطره
سلام دکترواسه پسر۸ماهم واسه رفلاکسش قطره متوکلوپرامیدنوشته میگن بدی به بچه تشنج میکنه چبکارکنم میترسم توروخداکمکم کنیدیعنی احتمالش هست تشنج کنه میترسم بهش بدم
- اهن
سلام دخترم ماه بعد میشه ۳ساله چ شربت یا قطره اهنی بدم ک دندوناشو سیاه وخراب نکنه روزی چند سی سی و تاکی باید ادامه بدم
- قطره
سلام دکترخسته نباشیدببخشیدمن به پسر۸ماهم قطره آدزیرمیدم دیگه قطره مولتی ویتامین ندم؟
- زینک سلفات ۱۰
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۸ ماهه باوزن ۸کیلو و۵۰۰ گرم دکتربرایش شربت زینک سلفات ۱۰ تجویز کرده نحوه مصرف دارو رونگفته میشه برام بگیدفقط گفته روزی دوبارچقدربایدبهش بدم
- قطره
سلام افای دکتر دختره من ۲سالو ۱۰ روزشه تاکی باید قطره ویتوکیدو لیپوزوفرو زینک سولفاتو باید بخوره
- قطره
باسلام خدمت شمااقای دکتر محترم میخواستم بدونم به نوزاد ۳ماهم که هم شیرخودمو میخوره هم شیرخشک میتونم به جای قطره اد قطره مولتی ویتامین بدم؟عوارض نداره؟ آیا قطره مولتی ویتامین نوزادو چاق میکنه؟
- قطره متوکلوپرامید
با سلام نوزاد ۳و نیم ماهه ای دارم که ریفلاکس داره با وزن ۷ کیلو دکتر بهش قطره متو کلو پرامید داده هر ۱۲ ساعت ۱ قطره ولی عوارض خطرناکی برای این دارو نوشته ایا برای پسرم مشکلی ایجاد میکنه؟
- قطره
سلام دکترببخشیدپسرم ۷ماهشه به توصیه ی شماقطره آدزیربراش گرفتم این قطره رفلاکسشوبدترنمیکنه؟قطره مولتی ویتامینم بهش بدم؟
- قطره
سلام دکترببخشیدبهبچه۸ماهم قطره آدزیرمیدم قطره مولتی ویتامینوبدم یاقطعش کنم؟
- پریدن قطره در گلو.
سلام آقای دکتر بچه ده ماهم قطره پرید تو گلوش ممی تونست نفس بکشه بعدش استفراغ کرد حالش خوب شد،از کجا بفهمم قطره تو ریه اش نرفته باشه،خواهش میکنم کمکم کنید مننوتم

