Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه. وخلط گلو
سلام ببخشید دختری سه سالم چند روزه آبریزش بینی با سرفه و خلط گلو داره و یک کم هم تب داره چیکار کنم
- سرفه خلط داربدون تب
سلام اگه شاید کتوتیفن و شربت دیفن هدرامین کمپاند و باهم به نوزاد 2/5ماه که نزدیک به 3ماهش است یبدیم چه اتفاقی میفته
- با عرض سلام وخسته نباشید میخواستم بدون آیا میشه بدون تجویز پزشک به کودک یک ساله قطره ادوکید داد
- قنداق نوزاد
قنداق کردن نوزاد چه عوارضی داره تا چه حد خطرناکه؟
- بی حالی وبی اشتهایی
سلام خسته نباشید دخترم۲ونیم سال داره سرماخورده بود تب داشت الان تبش قطع شده ودارواستامینوفن هر ۶ ساعت میدم بخاطر بدن دردش ،الان خیلی بیحاله وکلا میخوابه هیچ چیزی نمیخوره به نظرتون طبیعی هست وبخاطر بیماری؟
- مدفوع زردرنگ
دخترمن یک ساله و دوماهشه امروز متوجه شدم مدفوعش به رنگ زرد روشنه لطفا راهنمایی کنید آیا نگران کننده است یا برطرف میشه
- بی اشتهایی نوزاد
سلام دکتر خسته نباشید دخترم ۸ماهشه و به شدت در مقابل شیر وغذا خوردن مقاومت میکنه من شربت زینک سولفات از داروخانه تهیه کردم اما مقدار مصرف برای نوزاد رو ننوشته ممنون میشم راهنماییم کنین
- وزن نوزاد ۷ماهه
بچه ۶ماه و نیم دارم خوب غذای کمکی میخوره اشتهای خوبی هم داره ولی وزن گیری زیادی نداره شکمش زیاد کار میکنه روزی چهار پنج بار
- غلظت شیرخشک
با سلام .کودک 3 ماهه ای دارم که برای وزنگیری مناسب دکتر در کنار شیر خودم برای او شیرخشک هم تجویز کرده که روزی چند بار به او میدهم میخواستم بدونم اگه شیرخشک آماده شده را کمی غلیظتر درست کنم اشکالی نداره؟ مثلا در 60 سی سی آب 3 پیمانه شیرخشک بریزم
- توده زیربغل
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید
اقای دکتر ی موضوعی هس که خیلی ذهنمو مشغول کرده ممنون میشم راهنماییم کنین
بنده ی کودک ۴ساله دارم که ی توده زیربغل سمت چپش هس ی بار تو شهرمون بردم دکتر نوشت سونو گفتن که چربیه و هیچ مشکلی نداره خاستم اگ میشه شماهم ی راهنمایی بکنین خودشم نرمه با دست زدن جابه جا میشه - بالا بودن انزیم های کبد در نوزاد
سلام پسرم سه ماهو نمیشه انزیم کبد بایستی از ۳۰ تا ۴۱ باشه ۵۵ هست دکتر قطره و قرص زردی براش تجویز کرد فک نکنم به این چیز ربط داشته باشه و اینکه من قبلنا زیاده روی میکردم توی مصرف استامنیفن ایا دلیلش اینه الان بخاطر استامنیفون بیش از حد انزیم کبدش رفته بالا؟
- من باردارم سونوی nt دادم گفتن بالاست چکار کنم
- کرونا کودک
سلام اقای دکتر دیروز سرماخوزدم . بچه 20 ماهه ام دیشب تب کرده هر4 ساعت بهش پاراکید میدم . میخوام بدونم باید دکتر ببرم یا نه؟تبش بین 38 و 39
- باسلام دخترم ۳سالشه دسمال کاغذی و آشغال میذاره دهنش علتش چیه
- خشک بودن
سلام بچم یازده ماهشه برا خشکی صورت و بدن کرم هست ؟
- سفر با نوزاد
سلام و وقت بخیر. سفر 10 ساعته با ماشین شخصی به همراه نوزاد دو ماهه برای او خطر یا عوارضی همراه دارد؟ چه توصیه و پیشنهادی برای این سفر دارید؟ ممنونم از شما.
- سلام خسته نباشید دخترم ۴ماهشه سرما خورده میتونم بهش شربت پدی کلد بدم؟
- یبوست
دخترم دوسال و یکماه اش هست الان نزدیک سه هفته هست شکم اش کار نمیکنه همش با روغن زیتون و روغن کرچک و شربت انجیر و شربت لاکتوز همه اینها دارم روش کار میکنم ولی هنوز شکم اش به حالت عادی برنگشته
- تکرر مدفوع خلطی
- شربت تئوفیلین
سلام. ببخشید درسته که شربت تئوفیلین جی باعث تشنج میشه؟ تو عوارض دارو اینطوری نوشته شده

